BabyBooo :)

Play with It. I'm busy :3



Wednesday 8 February 2012

THREE WEEKS TO GO :)


hey awak awak . eh jap kenapa aku ber awak awak ni ? bukan dalam kapal ni . occay . hye cow cow . hihik . windu titew tat ? windu kam ? mengaku jew windu . titew tat tesah . wamai owang windu titew . titew faham kalau awak pon windu titew . hihik . 

act , dah lama aku tak update blog kan ? since aku dah keje ni . quite busy sikit la . keje 10jam . start 10 pagi sampai 10malam . balik keje , online facebook , twitter , tumblr , tapi tak sempat nak bukak blog . lepas on semua tu , pergi mandi and makan . dah siap , back to lappy then chat dgn a few person yang special je . pukul dua terus tido . seriously no time nak update blog . 

aku keje kedai jam je kot . tapi busy mengalahkan perdana menteri . sial . kalau perdana menteri tau ke busy an aku nih dah sah sah dia rasa tergugat dengan ke busy an aku nih an . tau tak , otak burung unta lagi kecik dari matanya semalam bos aku datang tempat keje . dia bagi gaji dekat kawan kawan aku . aku tengok je la kan . yela . aku takdapat gaji lagi . baru start je kot . tergoda siot tengok diorang dapat gaji banyak banyak . nak jugak !

gambar ini hanya hiasan semata mata

jealous nye aku tau takk . nak gaji jugak . tapi , what am i going to do with that money ? haa . meh nak cite sikit . aku nak buat kahwin . muahaha ! taktak . meh nak list kejap apa nak buat . 

1 - give it to my mom
2 - belanja family 
3 - belanja rakan artis , naili , sihacha , aini , tieym , naieym , porshe , nani 
4 - belanja sayangness sayangness yang lain *macam ramai je kan?*
5 - simpan sikit sikit

tula yang ada dalam kepala otak aku . so moga tercapai lah yea . tolong lah doakan aku kawan aku yeaa . ohmy . terima kasih terimakasih . tapi sekarang ni , kau kena doakan satu ja . doakan aku kekal keje kat situ . occay ? kalau kekal dah sah sah dapat gaji . maka dari itu kuharap dapat lah gaji itu . sabar sabar . tiga minggu lagi nak dapat gaji . sabar sabar . sesungguhnya sabar itu separuh daripada iman . 

aku rasa mesti kau cakap aku boros an sebab aku nak belanje semua orang . jap jap . tu semua ALLAH SWT yang punya . bukan aku punya . tuhan yang bagi dekat aku . takkan aku nak telan sorang sorang kan ? aku sepatutnya bagi jugak dekat hamba ALLAH yang lain kan ? macam aku cakap , duit tu hak milik ALLAH SWT . DIA MAHA KAYA . 

occay , dah la eh . orang dah azan maghrib dah ni . nak mandi . aku baru balik sekolah nih act . saje je pegi sekolah . ramai orang nak mintak autograf . aku ni kan artis yang taknak menghampakan peminat .. aku pegi je la kan . thats y ramai sangat yang sayang aku nih . mesti kau jealous an ? dah agak dah . sape yang bace blog aku ni selalu nye suke jealous jealous dengan aku ni . kan kan ? dah faham dah . kau nak jealous , jealous la . aku tak kesah sangat . artis macam aku ni , mana nak ambik tau hal orang kan ?

dah la . nak mandi smbahyang dulu . sesungguhnya janganlah kamu melewat lewatkan solat .  tak elok tu . nanti lambat kau masuk kubur . lagi terseksa kau tau tak . dah ah . aku chow dulu kay ? bubye sayang sayang . peminat peminat . kekasih kekasih . sayang u olls ! muah kiri muah kanan . toodles ! bye <3

sincerely , 
pizzahot coolblog

lagi sekali , tajuk entry nih takde kaitan sangat dengan isi entry . maaf maaf . 

No comments :

Counting

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

katakan lahh :) anda bebas bersuara !