BabyBooo :)

Play with It. I'm busy :3



Friday 10 February 2012

aku kaki BELIT ?


eh hye . its me againn . menyampahh ? kau ingat aku kesahh ? dah menyampah , takyah la bukak . kau bukak kau menyampah . bukan aku . tapi yang kau nak menyampah sangat ni kenapa ? kau keje kutip sampah eh ? occay dah . aku taknak buat peminat aku kecik hati . kau peminat aku an ? kan kan ? 

occay . ape aku nak cerita uh ? berdasarkan tajuk entry , macam serious sangat kan ? aku kaki belit . hello sayang , bukan belit ape lahh . belit shawl . yelah . dah pakai shawl , takkan nak lepas macam tu kan ? kena lah belit kan ? takkan la aku nak ikat ribbon dkt tengkuk macam saloma dulu dulu . kan ?

macam mana timbul isi belit nii ? err . tadi aku pegi keje . saje je taknak pakai shawl . eh satt , bukan saje act tapi terpaksa sebab semalam aku basuh baju and shawl sekali . pastu tak sempat nak jemur . yelah busy dgn shooting kan . kenapa bibik tak buat ? bibik aku kan mintak cuti bersalin . kenapa dia mintak cuti bersalin ? ouh . tu sebab dia nak buat lesen kereta . 

so , macam aku cakap an , aku basuh baju and shawl aku . semua shawl . taksempat jemur . bangun pagi tadi , kelam kabut taktau nak pakai ape . tadi pon pegi keje pakai baju kurung . yelahh . baju kurung buat aku nampak sopan dan manis . jealous kan ?

maka aku pergi lah keje . tibetibe kawan dekat OFFICE tempat keje aku tu tanya kenapa tak bebelit hari ni ? aku pon jawab lah prkare sebenar . aku cuci shawl aku . perlu ka dia tanya soalan macam tu ? pelik sangat ka kalau aku pakai bawal ? bukan nampak lagi comel ke ? jealous lagi la tu kan ? 

bukan masa tu je kot . dulu sekali penah kena dahh . masa camping . ada ka patut semua orang panggil aku dengan kawan aku GENG BELIT . kau tau kenapa ? sebab masa camping , kitorang selalu pakai shawl . then belit atas kepala . yelah . macam aku cakap an , shawl memang kene belit . kalau taknak belit kau ikat ribbon bawah dagu tuh . nampak ala ala saloma gitu . hihik . tapi takkan jadik se comel aku lah kan . 

tapi occay la kan . sebelit belit aku pon , i mean the way aku belit my shawl , alhamdullillah , tutup aurat aku . which is rambut dgn tengkuk . tapi yang buat aku tergelak , ada orang tu , dia pakai shawl , eh jap im not sure lah shawl or pashmina . but the way dia pakai tu memang gila . kau tau takk , dia belit dia punya shawl sepenuh perasaan . memang dia belit . tapi dia usaha gila belit shawl tu untuk nampak kan dia punya tengkuk . lepas tu boleh pulak dia keluarkan dia punya rambut yang depan tu . i mean , dia belit tudung tu , tapi tengkuk nampak , rambut kat depan keluar . cantik ke macam tu bangg ? maybe dia nak tiru siti nurhaliza , tapi dia taknampak macam siti nurhaliza pon . tapi nampak macam , siti bilal khan . 

occay dah . jahat kan aku kutuk orang . kau doakan aku tak jadik macam tu eh ? please doakan . macam ni la aku cakap eh , kau buat la macam mana pon . kau belit lah shawl kau tu , tapi biarlah tutup kau punya aurat tu . insyAllah nampak lagi cantik . takpayah nak tunjuk aurat kau tu . biar lah suami kau je yang tengok kau punya aurat kay ? 

dah lahh yea peminat peminat sayang . terimakasih sebab baca entry yang bohsan nhh . terima kasihh auwhh . kau buat aku terharu . before that , kalau suka tekan lah butang baju like kat mana mana je . gtg . sorry to say . kau mesti tau kan betpa busy nye aku ? aku nakk shooting la nihh . macam biasa lah . byee . muah kiri muah kanan . hihik . toodles . muahh . sayang awak awak :D <3


sincerely ,
pizzahot coolblog


No comments :

Counting

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

katakan lahh :) anda bebas bersuara !