BabyBooo :)

Play with It. I'm busy :3



Saturday 4 February 2012

Kerja Kerja dan Kerja .


ehem ehem . lama kau taknampak aku an ? before that . bismillahirrahmanirrahim . assalamualaikum . hai hai and hello . nak aku kenalkan dirii ? apa ? nak ? hello bang , ni bukan minggu orientasi okay nak kenal kenal kan diri ni . lagipun kalau aku takbagitau aku sapa pon , mesti kau dah tau aku sapa an ? sapa lagi aku ni kalau bukan artis tersohor yang meletup gedebab gedebum keceperr kena langgar motokar . mesti kau dah kenal an ? dah agak dahh . tipu la kalau kau cakap tak kenal . 

occay . lama jugak la kan tak update . dua hari kan ? hadoiyai . rindunye kat blog aku . yela , nak rindu dekat sapa lagi kan kalau bukan dekat blog . yela . sebelum ni aku takpenah rindu sesape . orang yang rindu aku . aku terima je la . jeles lagi kan ? taksikit pon mesti banyak kan ? aku dahh tau .

ekchelli , aku tak update blog sangat ni sebab letih la . aku keje sekarang . aku tak shooting ke ? tak . aku dah bosan hidup famous ni . aku nak stop kejap . aku nak keje biasa biasa je kejap . taknak la famous sangat . buat apa kan ? so , now , aku keje dekat KBMALL . kedai jam . alaah . bukan kedai besar pon . kedai kedai kecik je . yela . kan aku dah cakap nak keje biasa biasa je . keje kedai kecik kecik la baru rileks . takda peminat serang . yela peminat mesti fikir kan , takkan aku yang meletup ni nak keje kedai kecik kecik kan ? so , diorang tak serbu aku la kan ? mesti diorang fikir diorang salah orang kalau nampak aku keje dekat kedai kecik kecik ni . kan kan ? haa . bijak gila kan aku . ohourgod . thankyouthankyou . 

ni haa kbmall 

so , aku dah keje tiga hari . takda pengalaman menyakitkan . keje dia menarik . tunggu customer datang . then serve lahh . bagitau harga and so on . dan yang peling penting , SENYUM :) hihik . selain aku dok tunggu customer datang , aku ada jugak buat keje sambilan yang lain . kau nak tau apa ? **kau angguk bersungguh**
kerje sambilan aku yang kedua , kira lelaki handsome yang lalu depan mata aku . best gila kot . sambil sambil tu boleh cuci mata kan ? takpayah susah susah beli eye mo . tapi dulu an , aku selalu cucui mata pakai clorox je . terus cuci . 

so far so good . tiga hari keje , menarik . walaupun bosan kalau customer takda , boleh jugak buat keje sambilan yang kedua macam aku nyatakan di atas tu kan . so takboring sangat . benefits yang aku dapat , aku dapat kawan baru . chinese malay , semua ada . yela . selalu kawan dengan orang paris je kan . bila keje kat sana , aku blaja bussiness sikitsikit . then aku dapat tingkat kan aku punya kemahiran berkomunikasi . 

wahwahwah . melampau gila aku kasi benefit dia . keje kedai jam je kut . ah ! peduli ape aku . keje jugak . yang penting halal . dan insyallah tuhan jauhkan aku dari sifat makan gaji buta huruf . kau tolong doakan aku kekal sampai sebulan kat sana okay ? nak doakan tu biar ikhlas . al maklum lah , kau kan peminat aku . peminat kena selalu doakan artis kesayangan dia . kan kan ? kata sayang kat aku , kena la tolong doakan . boleh eh ? thankyou . 

masa rehat jalan jalan kat dalam KBMALL . tibatiba lalu dekat depan pizza hut . nampak meja yang banyak kenangan tu . satu kenangan je pon . meja tu kosong . tibatiba bayang yang macam hari tu . yang keluar berempat tu . ada kan hari tu tu . haa . lupa la tu kan ? nyanyuk . yang kamal mahmud tu . dah la . taknak ulas panjang panjang . nak tido ni . besok keje . letih la . byee . muah kiri muah kanan . toodles ! muahhh ! <3


Counting

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

katakan lahh :) anda bebas bersuara !