BabyBooo :)

Play with It. I'm busy :3



Wednesday 1 February 2012

me love new FRIENDS :) so much


ehemm ehemm . batuk sikit . occay occay . aku datang lagi . sapa aku ? hello . aku artis occay 
kenapa kau tak kenal ? hah ! sebab aku ni artis antarabangsa . mana la nak famous kat malaysia ni
thats y kau tak kenal sangat . kalau yang kenal tu pun memang VVIP je la . tak pon anak anak dato' .
bukan tu agenda aku sebenarnya . agendanya akan ku beritahu jap lagi occay . ohmy . letih . 
kau tau tak tadi an , aku keluar dengan ayahanda aku . baru je beberapa minit yang lalu
aku balik terus update blog . kitorang pegi makan tadi . pastu an , lepas makan kitorang pegi WCY .
Wakaf Che Yeh . takkan kau tak kenal an ? tempat tu famous kot dekat Los Angeles ni .
jalan jalan . biasa la kan . ayahanda aku tu Dato' Sri dekat Los Angeles ni . pengerusi JKKK Los Angeles .
jalan jalan kat situ , ramai gila peminat datang serbu . berpeluh aku . yang tu takpa lagi . 
tangan lenguh sebab banyak sangat autograf , muka cramp sbb byk senyum masa org bergambar
jeles lettew tak dapat jadik famous cam aku an ? hah ! dah agak dah . tak puas hati la tu kan ?
mesti kau cakap aku ni , perasan la hape la . then kau rasa frust kecewa sebak sebab takdapat jadik cam aku . kan kan ? mengaku je . aku tau la . aku kan  pintar . 
tapi aku nak kau tau , kadangkala kebenaran itu menyakitkan . 
you dont think the calm calm of water there is no crocodile *peribahasa yang gempak walaupun takda kaitan dengan jiran sebelah rumah aku yang tinggal diluar negara*

dah dah . aku taknak cakap banyak pasal ke-glamour-an aku tu . kang ada jugak yang cakar skrin kang . maklum la . kalau dah takpuas hati macammacam org buat . 

******nyamuk lalu depan mata*******

here's come the agenda . ni la agenda aku sebenar . jap . aku bukan nak cerita pasal RED CRESCENT , tapi nak cerita apa yang aku dapat lepas aku join benda yang berkaitan dengannya .
what happen tadi , a few few few days ago , aku join LBPBS . certain person je tau apa itu . 
i mean rakan rakan artis aku je yang tau occay . mesti kau nak jadik rakan au jugak an ? takboleh !
so , tadi , aku join conversation dalam group dekat FACEBOOK la kan . kejap je kot borakborak
at the first , masa perjumpaan each week , takcakap sangat auwhh . i mean hmm , yang satu group je la yang cakap cakap an . 
tadi bila join the conversation . borak ramairamai , taksampai 30 minutes , it feels like we are in a big happy family . seriously . baru kenal tapi dah boleh gurau gurau . 
kau usik aku , aku usik kau . pastu , rasa macam segan tu hilang la . takmacam jumpa setiap kali perjumpaan tu kan . rasa awkward tu hilang la . tibatiba rasa rapat gila . 

well ,to someone yang jenis mudah friendly , its not a big deal at all . i mean , kalau kau jumpa sapesape pon kau mudah kamcing an . mudah nak rapat . so dah jadik cam biasa la kan . 
tapi for someone yang jenis macam susah nak rapat dengan orang sebab perasaan segan dan janggal yang sangat tebal , and bagi orang yang macam susah nak masuk kepala ngan orang lain tu , 
bila tibatiba dah rapat macam ni dalam masa kurang dari 30 minutes , dia akan rasa something tau . which is memang precious and special . and for me , this is the first time aku rasa rapat dengan seseorang dalam masa kurang dari 30 minutes .

******menguap . aku merapu je diatas tu*****

tadi , nak cakap best nya kitorang punya conversation an , kitorang siap discuss untuk create name baru untuk kitorang . yang hanya boleh digunakan untuk LBPBS je .
nama plak macammacam . nasib baik takde yang jadik ayam . takda yang jadi kbmall .
best gila masa sesi bagi bagi nama tu . swear ! aku taktau nak cakap macammana bagi orang yang kurang mengerti ni . hihh ! tapi kalau yang mengerti tu tahniah la kan . 
pastu apa lagi uh kitorang buat , kitorang main tanya tanya soalan . sampai ada orang tu , dia siap bagi definition SENI tu apa kot . bagus kan kami ? bincang subjek kat skolah walaupun dah jadik lepasan SPM yang bertauliah . bagus kan ? kan ?

so , ingin aku highlight kan kat sini . aku dah jadik macam sayang je dekat GROUP LBPBS ni .
*kalau yang taktau LBPBS tu apa , sila sepak kaki kiri anda guna hidung*
sebab kejap je , we have a very fun conversation with each other . like i told you just now , we turn into a big family . and we also have ABAH and MAAA ! *jeless lettew* kan kan ?
dan sekarang , sangat tak sabar nak join perjumpaan yang akan datang . dah la lambat lagi .

eh . kejap . aku nak wish kat sini , GUDLUCK to buddies LBPBS aku yang exam hari ni . 
kau jawab elok elok tau . tapi aku rasa kau mesti dapat jawab doe , sebab artis kot yang wish gudluck . kalau kau tak dapat jawab soalan exam tu memang sia sia la kan aku wish gudluck . 

jadi aku nak ambik kesempatan disini , untuk mengucapkan terimakasih daun bawang kepada ABAH yang juga famous dengan gelaran ABE WEA . 
tidak lupa jugak kepada MAAA yang glamour dengan nama ABE BOB .
terimakasih kerana mewujudkan LBPBS ni . sekurang kurangnya dengan izin ALLAH SWT , kami kami semua nih dapat jumpa pastu dapat jadi rapat macam ni . 
PENDEK kata * aku tak kenal pon PENDEK tu sapa* , terimakasih ABAH dan MAAA kerana telah mempertemukan kami . hihik . TERIMAKASIH DAUN TERUP <3

and untuk buddy buddy aku tuh an . aku takda nak cakap pape ppon kat korang
mesti kau nak aku cakap apa apa jugak an sebab aku ni kan artis . mesti kau nak dengar apa artis ni nak cakap kan ? kan kan ? *sila angguk*
kau nak tau tak . sayang kot aku dekat buddy buddy aku . 
GOOGLE . KAKLONG .  ABE SENI . USTAKK . TESCO . KAK SIAH . dan lain lain . 
* ONCE BROKEN CONSIDERED SOLD *
*aku mengarut lagi*

occay . inilah masanya untuk aku tido . takbole tido lewat sangat aku ni . jaga muka . artis kan .
occay byee . muah kiri muah kanan . last peribahasa aku untuk malam ini , dengarkan .
ALANG ALANG MENYELUK PEKASAM , BIAR SAMPAI JADI ABU . *takda kaitan kan?*
toodless ! bye . 

even i have new friends , i'll never forget the NITRATES @ BUNNYBOO . <3

coolblog . pizzahot

No comments :

Counting

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

katakan lahh :) anda bebas bersuara !