BabyBooo :)

Play with It. I'm busy :3



Monday 27 February 2012

YA ALLAH :'(


BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM

YA ALLAH , jika aku jatuh cinta , cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhan cintanya pada MU . agar betambah kekuatan ku untuk mencintai MU . 

YA MUHAIMIN , jika aku jatuh hati , izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yang hatinya bertaut pada MU . agar tidak terjatuh aku dalam jurang nafsu .


YA RABBANA , jika aku jatuh hati , jagalah hatiku padanya , agar tidak berpaling dari hatiMU . 


YA RABBUL IZZATI , jika aku rindu , rindukanlah aku pada seseorang , yang merindui syahid di jalan MU . 


YA ALLAH , jika aku menikmati cinta kekasih MU , janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan insahnya di sepertiga malam terakhir MU . 


YA ALLAH , jika aku jatuh hati pada kekasih MU , jangan biarkan aku tertatih dan terjatuh , dalam perjalanan panjang menyeru manusia kepada MU .


YA ALLAH , jika KAU halalkan aku merindui kekasihMU , jangan biarkan aku melampaui batas , sehingga melupakan aku pada cinta hakiki dan rindu abadi hanya kepada MU . 


AMIN YA RABBAL ALAMIN 


CARILAH CINTA YANG SEJATI . CINTA YANG MENDAPAT KEREDHAAN ALLAH . KERANA CINTA ITULAH YANG MEMBAWA KEBAHAGIAN HAKIKI . SEMOGA ALLAH MERAHMATI KITA . SERTA MELETAKKAN KITA DI BAWAH LEMBAYUNG RAHMAT NYA . INSYALLAH .

No comments :

Counting

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

katakan lahh :) anda bebas bersuara !