BabyBooo :)

Play with It. I'm busy :3



Thursday 16 February 2012

Bersyukur Lah !


hello . aku kembali . muahaha ! yela . dah blog aku an . takkan makcik kau pulak yang tolong updatekan . even aku ni artis . aku maseh lagi ade mase untuk baby bloggy aku yang gorgeous hot serta cun meletup macam aku . aku ni prasan kan ? ape ? tak . ouh . okay okay . terharu nye aku kau cakap aku tak prasan . rase lapar tetibe bile kau cakap cenggitu . 

so , nampak tak . mood baru hari ni kan ? back to normal . nak menggile balik la . takkan sebab lelaki nak sedih an . tak nampak artist la cenggitu . artist mana boleh ade crush . yela . plus aku ni plak hot sangat kan . ramai gila mamat mamat lain yang suke aku . buat ape nak carik orang lain an ? kan kan ? 

so tengok gambar di atas . cantik an die ? andainya aku cantik macam die . perghh ! memang orang kejar aku lah kot . kenape orang kejar ? saje saje la orang nak kejar . peduli hape aku . nak cantik macam tu jugak bolehh ? nak lebih sikit je . wah gile . aku tamak sial . tapi sape taknak macam tu an ? 

eh jap jap . something wrong here . kenapa aku nak jadi cantik macam orang lain . aku mmg dah cantik an ? yeahh ! im beautiful . maybe im not beauty queen . im just beautiful me . wahh , bangge selena gomez lagu die dalam belog aku . kan ? jap lagi mesti dia call aku nangis nangis cakap terima kasih . yela . untung la dia lagu dia ade dalam blog aku . okay aku terlalu banyak menyimpang . where are we tadi ? ouh . yang aku cantik tu an ? hah ! yang tu memang . 

poyo je aku ni . siap masuk bakul angkat sendiri an ? hello . betul ape aku cakap . aku cantik . kau sume still tak nampak aku cantik kot . kenapa aku macam confident gile aku ni cantik ? err . act sume orang cantik . ALLAH SWT menciptakan manusia sebaik baik kejadian . semua ciptaan ALLAH SWT ni cantik . SUBHANALLAH . DIA MAHA BESAR . ingat tu . so dengan bangganye aku cakap aku cantik . kau takpuas hati ? lantak kau lah . kau ingat aku heran sangat takpuas hati kau tuh ? sikit pon tak heran la . 

occay . kalau betul aku cantik . kenapa takda orang nak dekat aku ? kenapa semua orang reject aku . kenapa aku still single ?


nampak tak tu ? ni yang aku cuba nyatakan . ALLAH SWT tak bagi ape yang aku nak sebab DIA nak bagi yang lebih baik . DIA dah tulis semua perjalanan hidup aku . manusia diciptakan berpasangan . aku tunggu pasangan aku yang memang untuk aku tu datang dalam hidup aku . INSYALLAH . aku taknak dah frust frust weii . betul ni . nampak tak ? muka aku nih macam ikhlas je kan . suci gitu , jealous la tu . tapi betul , aku taknak dah bazirkan masa aku berharap pada orang yang tak penah pedulikan aku . paham ? okay bagus . dah la . dekat aamir khan , aku dah confess yang aku suka dia . dekat kamal mahmud pon aku dah confess dah tadi . so , takda yang tersangkut dah . im free . woii ! bukan percuma la . bebas . bebas daripada perasaan bodoh tu . 

ape pon yang ALLAH SWT dah tulis untuk aku , aku terime . dan INSYALLAH , aku REDHA . aku diuji sebab DIA sayang aku . dan dan je ayat aku an . tapi betul la tu . i leave everything to ALLAH . DIA pencipta ku . dah la . now aku nak nasihat kau plak k . wah macam baik gile je aku an . so dgr nih okay , 

hidup ni banyak dugaan , banyak rintangan . yela , macam aku cakap la kan , kita diuji sebab ALLAH sayang kite . so , kite tabah je la . jangan nak mengeluh lagi . kite cool je . hadapi semue dengan tenang . err . ni ceramah bebas k . takde kaitan dengan hidup aku pon . tapi ade la sikit sikit an . tapi aku dah muhabasah muhasabah diri dahh . hihik . maka lagi tenang la ni. dekat kan diri dengan ALLAH , insyALLAH lagi tenang . biasakan diri dengan dugaan .


syukuri apa yang ada . hidup adalah ANUGERAH . tetap jalani hidup ini . melakukan yang terbaik . tuhan pastikan menunjukkan . kebesaran dan kuasanya . bagi hambanya yang sabar dan tak kenal putus asa . 
wahh ! gile aku . jiwang semacam je kan malam ni ? artis kan . mood berubah rubah . aha . lain je bunyikk nye kann ? hihik . abaikan . whatever it is , kau kena blaja bersyukur . walaupun kau bukan artis macam aku , kau still jadik manusia an ? kau bukan jadik karipap an ? so , chill je . takyah la jealous dengan aku . masing masing ade kelebihan die . macam aku ni , kelebihan aku , cantik , cun , hot , meletup , gorgeous , artist , famous DLL ...... banyak gile sampai tak terkire kot . 

BERSYUKUR LAH KAU TAK CANTIK SEBAB ORANG TAK CANTIK TIDAK MENARIK PERHATIAN LELAKI LELAKI JAHAT

BERSYUKUR LAH KAU TAK KAYA SEBAB BILE KAU KAYA KAU MUNGKIN AKAN JAUH DARI PENCIPTA KAU 

waaaa ! ayat aku . kagum tak kagum tak ? hihik . aku tau kau kagum seyh . mashihh sebab kagum . err . dah la weii , aku tido dulu . doakan aku bahagia macam ni . dalam process melupakan . sebab takpenah dihargai . tapi takpa la . takda buah hati pon takpe . kawan aku ramai kot . kawan aku yang selalu buat aku gelak . so , ALHAMDULLILLAH aku still ada kawan kawan . suke aa kawan dengan kau kau nihh . hihik . 

dah dah dah . aku tido dulu k ? ngantuk gila kot . mata berat dahh . macam letak peti ais atas kelopak mata ni . aku nih artist . takbole tido lewat . rosak mata . kang tak cun la masuk tv . dah la besok nak jumpe sepupu aku . sape spupu aku ? oo . amir vanilla coklat tu . nama dia aiman . mesti kau taktau an ? sebab dia bukan sepupu kau . dia sepupu aku . takpecaye tanye abang aaron aku . dah la . aku chow dulu k . muah kiri muah kanan . muah dua dua belah . 

sayang kau tauu . hihik . terimekasih la bukak belog saya yang gempak gila ni . dah . byee . 

No comments :

Counting

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

katakan lahh :) anda bebas bersuara !