BabyBooo :)

Play with It. I'm busy :3



Friday 17 February 2012

Customer Is Not Always Right

kringggg ! recess time . err tak . blogging time . balik keje pukul 10 , bukak facebook , bukak twitter bukak tumblr . godek godek gambar kejap then tutup tumblr . tapi twitter dan facebook masih beroperasi . eh eh . ape aku merapu ni bangang ? gila . semakin hari semakin banyak aku merapu . kalau lah merapu nih boleh buat duit , dah lame kot aku kaya . tapi sekarang ni pon aku dah kaya an . biasa la . artist . gila tak kaya . nama lagi artist , memang la kaya . tambah tambah artis yang macam aku ni . shooting sana sini . show sana sini . macam macam la kan . aku bukan nye tamak nak ambik semua job tapi kalau tolak job ni macam tolak rezeki an . tolak rezeki ni takbaikk la . haa . nampak tak pandai aku becakap ni . okay dah . 

tadi ade customer bangang datang kedai . die tinggal jam yang dah pecah kat kedai kitorang . suruh kitorang tukarkan bateri . pastu bila dia datang balik , dia boleh tuduh kitorang yang pecahkan dia punya jam . dasar bangang . siap nak libatkan bos kitorang lagi . macam sial je . pastu kitorang pakat pakat settle la kan . nak repair jam tu . bukan repair ape , tukar cermin jam yang pecah je kot . dan kau tahu harga tukar cermin tu berape , RM 45 . sedangkan harga jam tu RM 40 . nampak tak bangang kat situ . baik beli jam lain an . tapi dasar customer yang sewel tu , dia nak tukar cermin jugak . kitorang tukarkan . tapi kitorang kena bayar . dari RM 45 tu , dia nak bayar RM 15 je . fuuhhh ! gile punya orang . tapi gelabah gila la dua eko tu . yang pompuan tu gelabah semcam je masa kitorang gertak dia . tapi boyfie dia tu yang lebihlebih . mana la perempuan tu tak gelabah . memang salah dia an . memang jam tu pecah dari awal lagi . tapi salah kitorang jugak sebab tak check betul betul an . 

so , the conclusion , customer is not always right . dengar tu . elok kalau dapat customer yang bangang cenggitu , pegang then ikat kaki tangan dia , kau humban je dia ke bawah . kalau dia mati , nak buat macam mana an ., dah ajal dia . kite kena terime kan ? kan kan ? muahaha ! weii , seriously aku bosan gilegilegilegile . banyak betul gile aku . kau nak ? ambik la kalau kau nak . dengan kau aku takberkire sangat . baik kan aku ? baik sangat . takpecaye . try kau cari artis yang nak berkongsi ape ape dengan kau . takda an ? aku je satusatunya kan ? haa . situ dah nampak dah macam aku baik sangat . ohmy . terharu nye aku . bangge betul dengan diri sendiri . hihik . jealous la tu kan ?

weii dah la weii . nak tido dah aku ni . mengantuk gile hari ni . yela . shooting banyak an . banyak scene yang ganas ganas aku buat hari ni . for example scene sidai kain tu . letih tau . pastu scene kena kiss pipi aaron aziz tu . penat tau . banyak kali kena ulang . takjadi an . letih sangat . tapi takpe la aku nak kiss aaron aziz pon . dia kan abang aku . tak kesah la . pastu yang macam scene yang agak susah scene AMIR VANILLA COKLAT pegang tangan aku tu . susah gila . dia takut nak pegang tangan aku sebab takut rosak . yela , tangan aku  ni lembut sangat an . ouh lupa . fyi , amir tu sepupu aku . tapi dia segan nak pegang tangan aku . kelakar kan dia ? hihihihi *gelak gedik macam penyapu* pastu lepas shooting ade show dengan BRUNO MARS , GREYSON CHANCE . pastu LADY GAGA datang serang aku tadi . sebab aku tak duet dengan dia . gila betul . sampai mengamuk nak duet dgn aku . hadoiyai . letih tau jadi artis hot ni . aku bukan nak sangat tittle tu . tapi nak buat macam mana . dah rezeki kan . trima je la . 

okay dah . aku merapu kat sini takdapat ape pon . time to sleep . muah kiri muah kanan . muah dua dua belah . toodles ! titew tayang awak sume tau . iyukkss ! :P

No comments :

Counting

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

katakan lahh :) anda bebas bersuara !