BabyBooo :)

Play with It. I'm busy :3



Tuesday 14 February 2012

It Really Really Hurt .


err . haii . mood : sedih , frust and agak kecewa . rasa bodoh yang teramat sangat . why bodoh ? yela . sebabkan aku dah luahkan perasaan sayang aku dkt kekasih orang . gila kan aku ? ohmy . kau gila amirah auni .  actually . dia kawan aku . tapi at the same time . aku minat dia . aku sayang dia more than a friend should love her friend . faham ? im in love with him . err . aku sangat jiwang . 

err , seriously sorry kawan kawan kalau aku takpenah bagitau pasal dia . sorry yang sangat banyak . eh jap . perlu ke aku bagitau sume orang aku suke dia ? takperlu kan . tapi dulu aku penah bagitau dekat kawan terdekat aku which is SIHA CHA and NAILI yang aku suka dia . tapi maybe masa tu tak serious sgt la . maybe diorang ingat aku main main an ? tapi now i started to realise yang aku mmg suka die . i mean that BOY la . hmm . kita kasi nama Aamir Khan occay ?

kau tau tak kenapa aku sebak ? sebab memang aku rasa sebak je . sakit an bila k ite jujur dengan orang yang kite sayang die tapi orang tu hak orang . i mean , dia sendiri takboleh nak buat ape ape an ? kalau dia boleh buat ape ape pon , aku tau dia takkan buat apa apa pon . err . i know im nothing . tapi kenapa aku luahkan jugak perasaan tu ? taktau malu ke aku nihh ? erh . tak actually . someone told me that i have to tell him that i love him very much . dia tak terime takpe sekurang kurangnya dia tau . kalau dia baik dia akan hargai prasaan tu dan kalau dia jenis tak kesah , memang takboleh nak buat macam mana an . tapi aku sedar kot aku sape . orang tkpandang aku :) tapi takpe . aku tetap aku an ? tetap jadi aku untuk orang yang pandang aku . *ayat macam novel*

tapi tadi , walaupun dia macam tak kesah . i mean dia tak kesah macam dia tak peduli lah ape aku rasa an sebab dia dah ade orang lain an . so takbole buat ape doe . lagipun aku just nak bgtau dia je an ape aku rasa . aku takharap ape pon . aku still boleh gelak . boleh senyum . kan ? but ....


kau nampak tu an ? situasi dia macam mana . wah . dan dan je kan gambar . tadi aku gelak dengan kawan aku . blagak cool . tapi dalam tu , YA ALLAH . takboleh nak cakap . yela . aku suka dia dah lama an . before kamal mahmud dtg lagi an . wah . kenapa macam aku bajet hot ni . hello . aku yang minat orang lah bukan orang minat aku . hadoiyai . letih jadi orang buruk ni . tapi takpe la . there must be something yang ALLAH taknak tunjuk kat aku lagi an . tapi an betul aku cakap . aku still lagi rasa frust . terluka orang kate . but
......

  kan ?

weii kenapa aku jiwang semacam je ni ? haa . sebab cinta takberbalas la ni an . wah ayat aku . kau ada ? hadoii , frust sial . kau tau tak . FRUST . eh lebih aku ni . tapi nak buat macam mana doe . senyap je . maybe mendiamkan diri dari dia kejap . kalau dia cari aku , means that , dia sedar kewujudan aku . tapi kalau takde pape , cukup membuktikan yang im NOTHING . 


dah la . aku chow dulu . melayan perasaan sebentar . menangis sikit takpe an ? betul ni . and sorry sebab aku takpenah bagitau pasal AAMIR KHAN ni . tapi NAILI dengan SIHA tahu la . occay lah wei . gtg . me love you readers . terime kasih menjadi pembace setia . ehrr . setia lah sangat an ? ouh yea , before that , aku luahkan perasaan aku hari ni BUKAN sebab hari ni VALENTINE DAY okay . kawan tempat keje aku bagi aku kekuatan untuk berterus terang hari ni jugak . so , aku beranikan diri bagitau dia . dah la . byee . 

No comments :

Counting

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

katakan lahh :) anda bebas bersuara !