BabyBooo :)

Play with It. I'm busy :3



Saturday 11 February 2012

artis HOT jatuh sakit :)


occay . hyee . sila lihat gambar kat atas . tu gambar yang aku sempat ambikk masa keje td . tu lah aku kalau kau nak kenal . comel kan aku ? comel gila . kau pecaye ? occay , bagus . kau tertipu . wahh . tajuk entry gempak gila kot . mesti kau rasa hebat boleh baca entry yang meletup gila nih kann ? 

tadi aku rasa tak selesa keje . aku rasa macam nak sepak je customer yangg singgah . hello . ingin aku highlight kan , customer yang singgah . bukan customer yang beli jam occay . kenapa aku tibatiba jadikk macam nak sepak orang macam tu ? dah la tibatiba an . occay . act , aku bangun tido td , rasa pening gila . pening yang betul sangat teramat sungguh pening . berdasarkan ayat aku tu , nampak sangat la kan aku pening ?

aku rasa aku tau kenapa aku jadik macam pening cenggitu . semalam , lepas aku balik keje , aku takmakan sedangkan aku sangat lapar . offline pukul dua tapi tido pukul tiga . yelahh . artiss , before tido , kena hafal skrip dulu an . menjiwai watak dulu an . so , semalam aku tido dalam keadaan lapar . perut kosong . pastu bangun pagi td lewat . tak sempat breakfast . quite busy td . 

yang teruknya , im still pening until now . gila kan ? until noww . until kau baca entry nihh . masa kau baca ni pon aku tengah peningg . kau pecaye ? occay good . pening aku td . memang takboleh nak cakap . rasa malas nak keje . sale aku pon sikit je hari ni . malas nak bangun . kalau aku bangun rasa nak tumbang . so baik takyah bangun an . kalau aku tumbang , kesian kat lelaki lelaki handsome , kena berebut angkat aku . jeles lettew ! kan ? 

occay dah . aku malas gila nak cerita panjang . kang jadik novel pastu orang buat filem plak . takpasal pasal meletop aku . kau jugak yang jealous . kan kan ? occay . gottogo . muah kiri muah kanan . toodles . 

sincerely  ,
pizzahot coolblog

No comments :

Counting

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

katakan lahh :) anda bebas bersuara !