BabyBooo :)

Play with It. I'm busy :3



Thursday 24 October 2013

Saya bakal bebas, bebas, bebas

8463 | via Tumblr

Hi and assalamualaikum earthlings. And yes! I'm freeee! Walaupun takda lah free sangat pun. Cuma dah habis final exam untuk sem ni, dan dah berjaya harungi presentation design pagi tadi eventho takda lah power sangat. Haha. 

Walaupun semua dah settle, kengkonon dah present itu ini lah, hidup masih lagi tak tenang sangat sebab budak architecture langsung takboleh lari dengan redo tau. Jadi ada jelah drawing yang nak kena redo. Jadi cenggini lah hidup selagi tak cuti.
Oh. Taksabar nak tunggu cuti. Nak cuti panjang dan lupakan semua masalah yang berkaitan drawing. Eheh. Pendek kata memang tak sabar nak hidup tanpa DRAWING! Mohon masa cepat cepat berlalu. Mohon mohon mohon. 

So lets talk about building services yang semalam. Sama dengan sejarah which is aku sendiri taktahu apa aku jawab. I just wrote everything that come into my mind. And aku takyakin sangat pun jawapan aku tu dihalalkan. Eh? Haha. 

Exams -.-

Haa cenggini ah cerita dia. Tengok soalan tu dah tahu memang takboleh jawab punya lah. Dah tunjuk sign dekat member member, mati aku. Haha. Tapi pagi tu beriya kot baca walaupun memang tak masuk. Tapi yelah, nak kasi nampak usaha tu, baca lah jugak. Satu persatu slide show aku bukak. Tapi hmm ingat ingat lupa. Hmm hmm. 

Exam

Jujur, memang dah lega sangat dah la habis semua benda. The best part is dah habis final exam. Walaupun takboleh nak balik Kelantan lagi sebab sangkut dengan portfolio. Haha. Aku pun takfaham kenapa portfolio tu lambat sangat dari hari final exam. Kalau tak aku dah boleh blah awal awal dah dari sini. 

Wuu wuu. Dan aku cuba berlagak tenang bila dapat result nanti. For sure aku rasa pointer turun. Sorry mama for disappoint you. Doakan takda subject yang repeat. Itu je harapan sekarang. Tak sanggup nak extend sem. So right now I'll prepare for portfolio. Itu sajaaaa. 

:)

Untuk cuti masih belum fikir apa apa. Macam yang aku cakap, aku nak balik tenangkan fikiran, lupakan serabut dengan drawing, nak lupakan semua masalah. Dan for sure nak hang dengan member member kelantan lah. Member yang tak pernah mengeluh siapa aku. 

Selebihnya biar tuhan yang aturkan. He's the best planner. Amiin. Where ever He place me after this, I know it is totally the best for me. All I can do is just be well prepared for any changes after this, and trying to adapt with every situation. Thats it. 

Love
The only one.

No comments :

Counting

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

katakan lahh :) anda bebas bersuara !