BabyBooo :)

Play with It. I'm busy :3



Friday 25 October 2013

Hari meratapi result PB

Cry
Hi and assalamualaikum earthlings. Okay. Stress stress and more distress. Bangun bangun tidoq terus dapat berita yang boleh tahan menyedihkan. Sedih dia boleh tahan. Markah PB gua der :( Teruk noh. Haa siapa suruh lalai sem ni? Siapa suruh? 

Farah kejut cakap nak guna broadband sebab nak check markah PB. Aku pun macam okay. Sukahati. Aku malas. Then tibatiba dengar Farah gelak beriya dan aku taktahu kenapa buat aku sedar. 

Dengan mamai mamai terus bukak iPuo check markah PB (Penilaian Berterusan) OMG! Kecewa. Aku kecewa. Cepat kasi bahu semua aku nak menangis ni. Teruk sangat doh markah aku. Teruk tahu tak teruk? 

Sem lepas ada lah jugak enam subject dapat A. Sem ni ada tiga je. Aduh. Macamana nak dapat 3.0 and above? Yelah. Maybe budak course lain boleh lah cakap, rilek, tu markah pb je. Tapi bagi budak budak senibina markah PB tu dah macam markah final exam. 

Kitorang exam dua paper je kot. Yang lain semua ikut markah PB. So kalau C kau, C lah. Dah takboleh buat apa dah. Serious tak boleh buat apa dah. Kalau subject yang ada final exam tu, memang takboleh buat apa. Final dah lepas :( Dan aku sendiri tahu aku tak score banyak untuk final exam. Cemana nak dapat A wih?

Design dengan woking drawing, taktahu result lagi. Tapi aku bajet bajet C je dua subject tu. Nak harapkan A memang langsung takboleh. Wih sedih wih sedih. Aku takda lah nak harap dapat AKJ sangat. Tapi harap dapat 3.0 and above, tapi kalau macam tu cerita dia, aku dah boleh meratapi hidup aku. 

Tapi serious hal ni tak salahkan sesiapa. memang salah diri sendiri sebab kerja nak meroyan je. Banyak main. Lalai dengan semua benda. Jadi korang korang semua, jangan nak lalai sangat. Setting balik niat, nak belajar bukan nak menggatal ke nak berjimba ke amenda. 

Dan yang paling penting, make sure yang masalah korang tu jangan nak libatkan dalam study. Rosak masa depan lah siak. Rosak. Phew. Ni ha, contoh dah ada depan mata. Andai kata sem depan masih kekal, panjang umur, murah rezeki, memang kena setting balik niat. Serious. 

Untitled

Dan sekarang mula rasa bersalah dengan mama abah. Pointer memang akan turun this sem. Phew. Tapi janji next sem I'll change everything. In sha Allah if I still here. Depends on situation.
Tibatiba terfikir, best jadi budak budak. Boleh aku jadi budak budak balik? Takpayah fikir masalah, takpayah fikir exam, takpayah fikir drawing, takpayah fikir result, dan yang penting takpayah nak meratapi ni semua. 

Tapi apa apa pun, masih bersyukur dengan apa yang ada walaupun sedikit kecewa. Eh boleh cenggitu? Hm. Atleast aku takda lah dapat D ke ape yang PB tu, kalau ada, aku rasa makin meroyan. Memang makin meroyan. Pastu kena bash dengan member member sendiri. Hahahaha. 

Jadi untuk classmates, soulmates, geng, selamat check markah PB. Aku tahu korang lagi power dari aku. Dan aku harap sem ni lagi ramai yang AKJ. Amiin. Dan doakan kebahagiaan aku tak kira dimana aku berada. Gitewwww. 

Okay tu je dari aku. Saja je nak lepas geram dekat blog. Kbye. Assalamualaikum. Takjawab dosa jawab sayang ketat ketat. 

Enough.

No comments :

Counting

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

katakan lahh :) anda bebas bersuara !