BabyBooo :)

Play with It. I'm busy :3



Thursday 1 August 2013

Berita Gembira.



Woot woot. Hello and good morning night and whatever lah. Kesah pulak aku pukul berapa sekarang. So so so so. Dengan perasaan yang agak gumbira aku nak cakap yang aku sedang menghitung hari nak balik raya. Eh lusa dah balik lah wih. Lusa lusa lusa! Lusa, Sabtu, pagi naik bas, in sha Allah petang sampai andai tiada apa apa yang menghalang di tengah jalan. 

Dan aku meminta jasa baik readers readers yang tersayang ni, mohon doakan keselamatan perjalanan aku. Jujur aku cakap aku dah rindu bau Kelantan. Rindu makanan, suasana Ramadhan dekat Kelantan. Like seriously bro. 

Taksabar lah siaa nak berjimba di kelantan. Beli baju raya. K. Lambat noh kalau belum beli baju raya. Tapi apakan daya. Gua ni takpandai berdikari. Baju raya pun kena beli dengan mama. Lalala. Dan dan dan taksabar nak bukak puasa dekat rumah lah wih. Sangat taksabar. Nak makan macam macam. Nak cari makanan yang takda dekat ipoh ni. Gua nak makan puas puas dekat Kelantan. 

And and the best part is aku taksabar nak mencemar duli nak masuk dapur nak buat biskut raya. Haaa korang korang semua ni kalau tak malu tak segan datang ah rumah raya nanti. Ihiks. And and aku lupa nak cakap yang cuti kitorang extend. Em em em. Tapi sehari jelah. 

Namun begitu ia merupakan satu kenikmatan lah pada aku nok. Bukan senang nak bercuti kalau dah jadi budak architecture ni. Dan kalau dah dapat cuti satu hari tu memang nikmat lah wih. Boleh membuta 24 jam. Lalala. 

Okay dah. Dan aku nak semua orang ingat tarikh hari ni, satu ogos, tepat jam berapa entah tadi, puan saedah buat pertama kalinya mengancel (cancel) kelas Working Drawing pada hari jumaat dan membenarkan kami semua menghantar assignment beliau selepas raya. Comel nyaaa puan saedah. Indah nya bulan Ramadhan :) 

Bukan selalu lah wih Puan Saedah nak bagi cancel kelas ni. Kasi hantar drawing lewat. Tapi bahaya jugak nak hantar drawing lewat lewat ni. Tak beraya sangat lah aku dekat kelantan disano. Haa sibuk dengan assignment gitu. Ah konon lah. Konon. Aku rasa balik ipoh nanti baru buat balik assignment. 

Okay dah. Itu sahaja berita gembira saya malam ini. Terimakasih kerana membaca. Eh ada ke orang baca sekarang? Ada? Haha. Takda. Kbyeee :* Assalamualaikum. Muah kiri muah kanan. Selamat menjalankan ibadah puasa dan selamat mencari lailatul Qadr' . 

No comments :

Counting

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

katakan lahh :) anda bebas bersuara !