BabyBooo :)

Play with It. I'm busy :3



Friday 31 May 2013

Saya yang kebosanan.

Large

Holla keeeeekueeeeerrsss ! Hari ni saya blablabla .Eh wait. Ni bukan keek eh? Bukan eh? Oh takboleh nak holla keeekueeers eh? Haha. Semua nak holla keekuerss je cKawUnK . aHaks . Eh teWeMpiTz pula. Okay sudeh. Sudeh cukup cukup sudeh. So peoples. Hi and assalamualaikum wbt. Islam kan? Kena ah bagi salam. Dapat pahala. Boleh lah jugak topup pahala tu kan buat benda sunat. Tapi kalau dah nama islam tak sembahyang tiada guna. Walaupun hidup seribu tahun kalau tak sembahyang apa gunanya. Lalala

Fuhhh fuhhh ! Berhabuk sudah blog ni. Banyak nau habuk habuk ni. Haa kau, tolong ni haa, sapu habuk dekat hujung belah kiri yang belah atas kepada belah bawah yang bagai pinang di belah dadu tu. Haa kau pulak, gerak ke tepi sikit, haa tepi sikit, pegi belah kanan sikit, angkat tangan ke depan, okay okay, keadaan statik, eh ke kanan sikit, haa sikit lagi sikit lagi, op ! Haa nampak tak ada kerusi ogawa dekat situ? Haa tolong aku lap kerusi tu, buang habuk habuk. Lap kan sekali air banjir yang tumpah tu. Haaa kau pulak, yang sengih sengih taktahu nak buat apa tu, boleh tolong bangun tak? Okay jangan gerak. Angkat tangan ke depan, letak atas bahu kawan, luruskan barisan. HAHA. K taklawak. Dah dah. Mohon korang semua ni kemas blog aku ni sampai bersih k. Takkan nak baca je. Dah la aku tak kenakan apa apa bayaran bulanan. Tolong lah kemas sikit. Tu haa, saki baki popcorn tu, korang jugak yang makan. Bersepah habis blog aku. 

Okay dah. Berhenti merepek kejap. Aku nak tukar kepada mood serious. So memandangkan aku dah lama tak update blog, banyak jugak lah benda jadi. Dimana aku pergi camp dekat putrajaya hari tu dan sangat best walaupun penat dimana aku pergi jadi persegaran je pun. Kena masak masak tapi banyak benda baru aku belajar. Contohnya potong bawang potong sayur, cuci ikan, blablabla. Pendek kata, semua benda yang dibuat dekat dapur tu aku baru belajar. Yelah. Orang takpernah masak. Haha! Lepastu boleh lah belajar cara penyediaan makanan masa bencana ah kononnya. Kena masak cepat cepat untuk beribu orang. Ewah. Dan suasana di dapur tu macam dekat masterchef jugak lah kire. Har har. Aaaapak kecoh dekat dapur tu memandangkan ramai yang kaki latah dan aku salah satunya. Dan masa dekat sana dapat merasa hari hari pergi mesjid semata mata nak mandi solat. Pergh mesjid tu cantik. Sudah rindu. Dan semestinya adat pergi camp, tipulah kalau tak jumpa crush baru. Lalala. OMG ! Ada abang facy putih tinggi dan jambu sangat handsome khemah dia tepi khemah gua tapi sayangnya gua tak sempat nak tanya nama dia sebab gua ajet ajet gadis melayu terakhir yang sangat pemalu bak hang. Tengok kaki lah hoi. Eh no no. Gadis melayu tak tunjuk kaki. Lalala. Pastu ada sorang mamat vietnam nama ape entah dah la handsome gila pastu bau wangi. Omg omg. Haha. Dan best woh lepak. K tu je. Sekarang dah rindu. Tapi en nak show off sikit, gua ada nyanyi dekat sana. Ada budak main guitar. Gua nyanyi sebelah khemah geng geng keselamatan. Pastu budak international dengar pastu diorang cakap gua ada beautiful voice. Then gua cakap, gua bukan setakat ada beautiful voice tapi gua ada beautiful face juga. Lantas gua ketawa. Har har. Bajet bajet. Lalalalala. Tapi aku gurau je wih. 

Haa ni ah geng sedapur. Haha. Diorang ah dengar gua membebel siang malam pasal facy kacak tu. 

Me is with mekyah. Bajet bajet muka suci masuk mesjid. Haha. 

Ni boyfriend itewww. Ihiks. Nama diyeww haikal. Rindu haikal weh. Budak ni hyper dan bijak. Budak pun fall in love dengan aku. Hm malas ah nak cakap banyak. Lalala

Haaa. Ini budak nama dia Isha. Dia nak caras gua. Dia cakap Haikal handsome. Gua jealous. Gua akan pastikan gua takkan bermadu dengan dia. HAHAHAHA! K keji nya aku. Haha

Okay sudah. The best part is hari hari lepak tepi tasik sebab kitorang punya khemah betul betul tepi tasik. Then malam malam tengok kecantikan jambatan putrajaya tu haaa. Okay sudah. Tu pasal putrajaya. Then apa lagi aku buat? Oh nothing. Hidup aku mana nak ada matlamat sangat. Makan tiduq makan tiduq. Lalala. Okay dah. Apa lagi nak cerita? Apa lagi? Nak cerita pasal aku nak kahwin dengan ZIZAN RAZAK pun macam awal lagi. Aku ingat biar babyboy je yang cakap dekat wartawan. Sekarang ni dia cakap dia nak rahsiakan dulu. Yelah. Nak buat wedding of the year, takboleh kecoh kecoh. Eh eh? Lagipun ni permintaan pihak Kitkan dengan pihak Mamee. Aku ikutkan je. Takda kaitan. Haha. Kalau korang nak tahu, iklan mamee tu sepatutnya aku dengan babyboy tapi aku yang taknak. yelah. Nanti orang boleh tahu kisah cinta kitorang. So aku cakap, biarlah Nora Danish je ganti tempat aku. Kenapa aku suruh Nora Danish ganti? Sebab, hm dulu Nora Danish tu berlakon cerita Puteri pastu masa kecik kecik dulu, kitorang main tarik upih sama sama. Korang takda lagi masa tu. HAHAHAHA! Bajet dah tua. 

So bercakap pasal ZIZAN RAZAK, aku bangun tidur hari ni, dengan muka yang agak comel aku scroll TL, boleh tahan menyakitkan hati bila orang kecoh pasal "zizan meninggal". Haa peghati punya peghati. Stalk punya stalk dapat tahu lah ada sorang ni yang tibatiba tweet, alfatihah, zizan telah kembali ke rahmatullah. Semoga kau dirahmati budak. Pepandai tweet macam tu. Kepala bana kau zizan dah meninggal. Dia ada je dekat iklan kitkat tu *Gaduh takmatang* HAHAHA. K tak aku gurau. Haha. Okay back to that budak. Twitcon pesen ambik gambar tengok atas macam juon, nak banyak retweet agaknya tweet macam tu. Kau sanak saudara zizan ke apa? Orang lain taktahu, kau yang lebih lebih tahu. Kau ingat ni lagu Mila AF? Aku lebih tahu? Aku takfaham lah kalau jenis cakap orang meninggal ni. Okay cuba kau fikir eh, apa kau rasa kalau tibatiba orang cakap, kau telah kembali ke rahmatullah. Haa. Baru kau rasa langit tu tinggi rendah. Haa jangan sampai aku buat kau jadi bulu tangkis, pastu aku pukul kau dengan kayu besbol budak. Ha aku malas ah nak tunjuk gangster aku. Okay ni pesen yang tetiba sebarkan benda entah apa apa. Lagi satu pesen pulak , jenis marah budak tu then mention zizan sekali. Haa ni pesen apa? Nak menunjuk dekat zizan kau tu penyelamat dia? Tolong betulkan keadaan? Mention zizan biar zizan tahu kau yang marah budak tu sebab tweet macam macam pasal abang zizan? Tu ? Weh elok elok abang zizan tu taktahu apa apa, orang macam kau lah yang besarkan keadaan. Dah boleh buat orang stress. Fikir lah sikit hoi. Kalau betul kau tu nak back up abang zizan, buat tu biar ikhlas. Jangan nak menunjuk. Boleh? Okay dah. Aku malas ah nak cakap banyak. Kang semua cari gaduh dengan aku. Aku malas nak gaduh. Uhuks. 

K sudah. Semua. Saya minta maaf ye? Maafkan andai saya terkasar bahasa. Yang mana sebarkan benda benda tak betul tu, sudah sudah lah. Fikir sikit apa kau rasa kalau benda tu jadi dekat kau. Kalau yang pesen gebang je lebih marah budak tu dengan mention abang zizan tu, sudah sudah lah. Stress abang zizan nanti. Cakap sayang dia kan? Haaa. Benda kecik. Takyah nak besarkan sangat. Benda boleh settle. Okay? Dah. Sampai disitu sahaja. Btway, gua nak minta maaf dengan semua orang ni kalau selama kita kenal ni, saya banyak buat salah silap. Mulut ni kadang kadang kwaja jugak. Maaf weh semua salah. Halalkan makan minum :) Terimakasih. Assalamualaikum. Muah kiri muah kanan. Muah dua dua belah.  byeee. 

Nah. Ambik buat hadiah. Jangan gaduh gaduh lagi. Hahahahahaha! Kbye :* Sila jangan bash saya. HAHAHAHA. 

No comments :

Counting

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

katakan lahh :) anda bebas bersuara !