BabyBooo :)

Play with It. I'm busy :3



Wednesday 22 May 2013

I'm leaving.

Tumblr_mgxh7erea21rmcgngo1_500_large

Hello and hi earthlings :* Assalamualaikum wbt :) Eh no no no. Kite update blog ni bukan sebab kite rindu awak awak semua ni. Kite saja je update. Awak semua ni jangan nak bajet sangat tau. Lalala. Haha. Atototo. Gurau. K tak tak. Senanya update blog sebab dah lama sangat tak update. Dah berhabuk. Ni pun gua dah batuk batuk dah ni. Tengok korang pun dah berhabuk sama tunggu aku update. Dah dah. Gi mandi dulu sana. Buang habuk habuk dekat badan tu. Fanatik betul korang ni tunggu aku update blog sampai berhabuk. Haha k tak. Gurau lagi. Lalala

So i just to update and tell everyone here that I'm leaving. Haa leaving ler. Tengok gambar atas lah. Hm hm. No tu gambar cliche. Takda apa pun. Tapi boleh hayati betul betul ye semua. So tomorrow I'm going to Putrajaya. Wehee. Ada meeting dengan Najib. Hm dia nak suruh aku ganti dia kejap sementara aku tengah cuti sem ni. Katanya taktahu nak harapkan siapa dah kalau bukan aku. So kena meeting dulu lah. Ikut protokol katanya. Hm malas ah nak cakap banyak. Aku ni pendiam. Tanya lah orang yang dah lama kenal aku. So aku malas cakap banyak. Tunggu jelah berita tv3. Nanti ada ah gangguan masa korang nak tengok cerita. Lalalala. 

Ah takda nya. Gua nak pergi menjalankan tugas sikit. Dah bosan sangat terperap di Kelantan takbuat apa. Lalala. Ada festival belia 2013. Wehee. Dengar dengar ramai juga artis ada. Dan dan dan, hm hm gua kena duty -.- Bukan nya berjimba jimba kat sana maka belum tentu dapat jumpa semua orang. Oh sedihnyaaa. Tapi apa apa pun doakan perjalanan saya. Selamat pergi dan selamat balik. Insyallah. Amin. Dan tidak lupa. Doakan saya boleh berjumpa abang zizan saya. Oh tolonglah. Saya ingin berjumpa beliau. Tolonglah :(

Okay dah. Tu je aku nak bagitahu. Ada nak bagitahu apa apa lagi? Tiada kan? Oh aku dah kahwin belum? Hm setakat ni belum. Tapi akan merancang lepas lepas ni. So wartawan lain ada soalan? Oh ada? Okay macam ni, tweet je dan saya akan jawab di twitter. Okay? Kalau tak puas hati ke ape, cakap depan depan lah. Saya taknak ada gosip gosip murahan pasal saya. Okay? Dah dah saya nak berhenti menaip. Malas pula menaip panjang panjang. Korang nak baca pun sakit hati. Haha. Oh yaa lupa. Jangan lupa saksikan filem terbaru babyboy saya di pawagam bermula 23 May 2013. Okay filem ape. Cuba teka? Haa. Bikers Kental. Yeayyy! Ha tengok Bikers Kental nanti. Gua tahu cerita dia best. Lu tengok hero lah derrr. ZIZAN RAZAK. haa tudia. Lalala

Okay dah. Bye peoples :* Muah kiri muah kanan muah dua dua belah. Titeww tayunk awak shumeee :*

1 comment :

aimey said...

Oh bikers kental..your zizan ade kan..patot la

Counting

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

katakan lahh :) anda bebas bersuara !