BabyBooo :)

Play with It. I'm busy :3



Monday 31 December 2012

Siew is Boring.

 Tumblr_mfuptqrvu11s1z2w5o1_500_large

Ehem. Gambar diatas. Haha. Bedtime story. Kbye. And Hi Hello. Assalamualaikum. Ha'ah. Ni aku. Yea aku. K memandangkan aku rasa aku takmampu hidup tanpa blog maka aku dah ambik satu insentif dengan mendownload blogger for android. Haha. Bajet bajet dapat update blog guna phone. Tapi tak syok. Haihhh ! 

K. Lantak. Sekarang ni aku nak update jugak. Nak jugak nak jugak. Ahhh tepi tepi. Nak update blog. Tepi *TolakOrangTepi* K. Sorry. Sekarang ni musim banjir. Maka blog aku turut dibanjiri dengan peminat peminat aku. Susah kalau ramai peminat ni. Sibuk peminat ajak pi New Zealand, Beijing, Brazil semua. Yelah. Peminat ramai. Serata dunia. Aaa nampak nampak? Poyo semua ni poyo. Haha. K ampun. Bajet macam tak kenal aku. Kata peminat kena lah kenal aku. So ingin aku nyatakan disini aku sedang kekenyangan. Tadi i pergi pasar malam you olls. Yelah. Dah malam ni. Pasar malam lah katanyaaa. Haha. Tapi sikit ah kedai dia memandangkan hari hujan. Ani ! Angkat kain hujan ! Jemuran dah turun. Haha. K. Sangat tibatiba Jo. Sangat. Mohon jangan lupa diri sangat. Takda kena mengena. Haha. 

Ingin aku tegas kan bahawa disaat aku update blog ni memang aku dah selamat mendarat di kamsis tepat jam empat pagi tadi. Yea. Menaiki roller coaster balik Ipoh. Laju gilaaa weh bas tu. Maka dengan ini aku mengisytiharkan bahawa bas tu adalah roller coaster senanya. Harap maklong. Tak. Maksud aku maklum. Marah pulak paklong aku duk main main maklong. K. Aku tahu korang mesti pelik tahap cipan cipan menari ballet kan bila aku cakap aku naik bas. Kenapa aku tak naik flight ke ape kan. Selalu artis hot naik flight je. K. Kau kena paham. Aku artis yang rendah diri k. Kalau naik flight orang dah tahu tu aku. Kang orang serbu aku dekat airport. Pastu flight tu takboleh nak terbang sebab peminat aku semua naik flight yang sama dengan aku. Kau kena faham. Peminat aku kan ramai gila nak mampos. Bila ramai ramai naik flight tu jadi berat lah. So takdapat ah fly. K faham tak? Faham kan? Bijak peminat i. So bila aku naik bas orang macam was was tu aku ke tak. So takda ah diorang nak serbu aku. Saya perlukan privacy k. Harap maklong. K sorry paklong. Maklum maksud kite. Hihi. 

Kau kau kau. Kenapa buat muka menyampah? Apa kau ingat blog aku ni tong sampah nak menyampah bagai. Kalau nak menyampah pi main jauh jauh. Kang busuk pulak. Kau yang takbuat muka menyampah tu kenapa nak keluar? Ooo nak pergi toilet. Pergi lah. Dekat hujung sana yea. Tak payah bawak duit. I tak berkira dengan peminat i. Hahaha. K poyo semua ni poyo. Ah aku poyo pun ada jugak orang nak tiru. Korang pun satu. Benda tak elok jangan lah tiru. Nak tiru, tiru benda benda baik dah la. Aduhh. Takyah nak tiru aku sangat. Aku bukan nya baik mana pun. Yea aku faham aku artist antarabangsa. Anak dato sri datin sri. Sribu dua ribu tiga ribu. Haha. Takda kena mengena. K abaikan. Poyo semua ni poyyo. Wulan trettettet, poyyo. Hadirlah dalam angan ku. Poyyo poyyo. Haha.

Oleh itu. Kehadapan babyboy saya. Sorry. Sepanjang pengajian saya di Ipoh, New York skin solution bi saya tidak dapat berbedtime story yea babyboy. Pandai pandai lah awak tidur k? Saya takboleh nak bercerita dah. Saya sentap bila ada orang nak ambik tempat saya sebagai bedtime story teller awak. Saya sentap wak. Saya sentap. Awak boleh faham tak perasaan tu? Boleh tak? Takpa wak. Walau raga kita terpisah jauh, namun hati kita selalu dekat. Bila kau rindu pejamkan matamu, dan rasa kan a a a a a aa chooom ! Sorry babyboy. Terbersin. Haha. Sambung balik , kekuatan cinta kita takkan pernah rapuh, terhapus ruang dan waktu, percayakan kesetiaan ini pada ketulusan ai ai ai ai iPhone. Haha. Tolong setia b tolong. Eh ber b b pulak. K silap. C c c. Haha. Ah mengarut.

So dah. Aku malas nak mengarut dah. Bye. I love you babyboy. Jaga diri jaga makan jaga kebersihan jaga semua. Understang? Haha. Korang semua pun jaga diri ah semua. Hihi. Bye ! I love you jugak lah. Hihi. Bye bye bye ! Assalamualaikum :)

No comments :

Counting

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

katakan lahh :) anda bebas bersuara !