BabyBooo :)

Play with It. I'm busy :3



Saturday 1 December 2012

Happy Birthday HULK :)

Happy-birthday-cake_large

Happy Birthday To You , Happy Birthday To You , Happy Birthday to IZZAH , Happy Birthday To You *JalanSambilBawakKek* Ahh, comel je aku jalan cenggitu. Okay tahu. Hi Assalamualaikum semorang. Ehem ehem , this entry is for adik kawan musuh geng SUPER AWESOME BESTFRIEND , GENG SENTAP GUA , Si HULK ! Haha. Orang lain jangan jealous okay. Dia geng sentap aku jadi aku sayang dia. Ni je yang mampu aku buat untuk kau HULK , yelah , nak belikan kau evo10 , kau budak lagi , mana pandai bawak kereta , nak tolak kereta tu pun belum tentu larat kau ni. HAHA. Takyah sengih sengih HULK , takyah berangan nak berangan naik kereta Evo10 abang lah . Takyah nak berangan nak duduk sebelah dia. Tempat tu dah diisi oleh aku. Muahaha *GelakSetan*

Okay jap , bila dah aku start rapat dengan kau eh HULK ? Ahh lupa , tapi masa mula mula kau comel gila khinzir pergi dm aku kan ? elelele . Lupa ah tu. Haha. Pastu from there whatsapp . Dari elok elok panggil adik akak terus kau aku, tapi kau tahu tak , aku rasa lagi rapat dengan orang yang boleh cakap AKU KAU dengan aku . Tapi aku takpernah cakap AKU KAU dengan makcik makcik. Yelah. Aku hormat orang tua. Bukan macam kau ! Dengan pakcik makcik pun kau cakap LU GUA kan? Ah aku tahu HULK , aku tahu . Hahaha . 

Tapi tidak dinafikan best siot kawan dengan kau. Aku takmenipu weh. Tak menipu. Haha. Kononnya pendiam kau. Tapi dah bercakap , haram nak berhenti. Tak , bukan cakap , maksud aku taip. HAHA. FYI , thanks dengar problem aku! First time aku cerita problem aku dekat budak budak hingusan macam kau. HAHA. Tapi gua respect lu , lu tahu jiwa gua. Eh ? Kononnya. Alaa, sebab birthday kau , aku puji ah kau. Kalau bukan birthday memang tak hingin aku. Sebab aku tahu kau dengan aku sama je , pantang orang puji , terus terbang ke bintang kan kan kan ? Tapi aku terbang dengan abang kau terbang sorang sorang . Kalau akim baik , akim teman ah kau kan? HAHAHA. Tu pun kalau dia nak. Tapi sapa nak , kau hulk kot. Kau takcomel macam aku. Aku comel macam SUGARGLIDER. Kau comel macam em em em KERBAU :p

So here, HAPPY BIRTHDAY TO IZZAH aka HULK yang ke 14 tahun. Ahh Kecik lagi kau ni. HAHAHA. Thankyou for being my bestfriend walaupun aku takpernah jumpa kau. Walaupun aku tahu kau mungkin tergugat dengan ke gorgeous an aku bila kita jumpa nanti. K faham. haha. Pastu thanks wei dengar masalah aku dengan orang tu orang ni. Thanks gila wei. Then thanks sebab bising kan whatsapp aku. Thanks sebab selalu membahan aku dengan typo. Memang ciss ah kau. Haha. Dan terimakasih sebab takpernah lupa setiap typo aku. Yea , aku hargai. Thanks wei ! Pastu pastu apa lagi huh ? Hmm thanks for everything lah ! Eh jap ! Aku doakan kau bahagia dunia akhirat weh. Pastu kau dapat lah apa yang kau nak. Aku harap sikap pendiam dan pemalu kau yang melampau tu akan hilang jugak nanti so , bila kau jumpa abang lagi sekali kau takkan malu malu dah pastu balik menyesal sampai sekarang. Booo HULK booo ! HAHAHA. Pastu ken , sorry takdapat nak buat video dekat kau , kau tahu kan aku penyegan ? Tahu kan? Hahah. Plus aku macam takda perasaan gitu nak nyanyi lagu HAPPY BIRTHDAY . Aku dah cari minus one dekat YOUTUBE tapi takjumpa. HAHAHAHA. Okay tu gurau HULK ! And aku harap next year PMR kau dapat STRAIGHT A's k? Kalau kau rasa tak cukup A nanti mintak lah dengan aku , aku bagi kau pinjam. HAHAHA. K ah ! Tahniah sebab kau jadi sebab aku update blog hari ni. Tahu lah yang anda special yeaa! Hahaha Takda orang boleh ganti tempat kau HULK sebab kau satu satu nya kawan manusia aku yang boleh jadi HULK . HAHAHAHAHA.. Weh , sayang kau ketat ketat doh ! 
Ahh dah ah , emo jap dengan kau tadi kan? So ampun HULK , salah aku weh. Salah aku. hahaha. Sorry for what i've done. HAHA. Kerana tweet aku terasa. K salah aku. haha. Ampun weh . Aku nak kawan lagi dengan kau sebab aku takda kawan yang errghh , macam kau ni lah. HAHA. Okay ? Dah puas hati ? Untung lerr masuk blog bajet aku. Kang tolong promo kan sekali k ? HAHAH. Dah dah diam. hahaha. Orang lain diam. Taktahu kan sapa hulk tu ? Dia kawan baik aku . Birthday dia 30 November tapi kalau kau rasa nak wish lagi masih belum terlambat. Hahah. Kau tengok , aku pun baru wish ni haaa. Hahaha. Mention her , @hannahananie :) And semua orang , thanks for reading . Kalau ada yang baca tu lah. HAHA. K bye ! 

Untuk kau :) Dia panggil kau tapi kau tak dengar agaknya. Babyboy aku cakap dia nak bagitahu kau "HAPPY BIRTHDAY IZZAH :)" 

No comments :

Counting

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

katakan lahh :) anda bebas bersuara !