BabyBooo :)

Play with It. I'm busy :3



Tuesday 27 November 2012

Hello FAKERS :)


Hai assalamualaikum. Macam biasa beta datang nak update blog ni haaaa. Takkan lah gua datang nak main golf pulak. Ada kau nampak blog aku macam padang golf? Takda kan? Ahhh. Senanya nak show off. Blog kite design baru. haha. Thanks WAWAN tolong designkan. Hahaha. Aku puas hati weh ! HAHA ! So korang korang korang , and korang , jangan jealous sangat boleh tak? Please. Kalau rasa takpuas hati kita buat press conference cakap depan depan takyah kutuk kutuk belakang *TibatibaEmo* 

Ahhh. Okay first of all. Mohon tengok tajuk entry. Kali ni aku update blog memang nak kasi kena dengan tajuk weh. Selalu macam tajuk takda kena mengena je. Ahh. Itu nama dia kreatif tahap ramarama berenang. Haih nampak? Hello fakers. Nampak? Cara greet fakers tu memang kena. Aku memang suka buat baik dengan haters. Hahaha ! Okay senanya ingin aku tegaskan disini yang ada acc yang cuba jatuhkan gua. Tapi gua jiwa kental. Gua buat muka cool. Gua layan dia punya tweet sambil makan aiskrim yang sudah cair sambil berlari lari di tepi pantai dengan bunyi bunyi ombak yang mendamaikan seperti ombak rindu. Gilaaaa! Nampak tak cool tu? Okay tahu. Jealous dengan ke cool an aku kan? AKu senanya cool. Tapi sebab aku macam artist gitew, ramai orang kata aku jealous. Aku bukan nak sangat jadi hot ni. Kau bayang ah , Lady GAGA merayu rayu dengan aku nak duet lagu Halimah Jongang dengan aku. Tapi aku tolak tawaran tu. Sebab aku tahu , kalau aku duet dengan dia aku lagi hot. Hmm. Pastu JUSTIN BIEBER, siap ajak aku kahwin lagi , tapi aku taknak. Sebab aku dah ada babyboy dah wei ! Boleh takfaham aku setia dengan ZIZAN? Hmm. Sebab bieber takdapat kahwin dengan aku dia ajak aku duet. Lagu Ke Akhir Garisan. Tapi aku taknak. Aku tahu kalau aku nyanyi lagu tu , SHILA AMZAH mesti tergugat.. Hmm hmm. HAHAHAHA ! 

Okay siapakah gerangan FAKERS ni? Alahai . Semalam kan , masa aku tengah main main dengan Darling darling aku dekat twitter, ahh, tibatiba ada 'orang' send tweet. Katanya , "JAUHI ZIZAN" . uuuu ,takutnyaaaa ! Aku ketawa teresak esak masa tu. Haaa nampak ? Perasaan sampai bercampur baur sebab takut sangat! Takut sangat sangat! Rasa macam nampak hantu kak limah yang tengah ontheway nak balik kampung tapi kereta dia rosak tengah jalan. Takut gillaaaa tahu ! HAHAAH ! Entah ! Acc tu nama "siewlengjauhizizan" dengan tweethandle nyaaa @antisiewlengg . Ahh tu semalam . Tapi hari ni gua tengok dah jadi @byesayang HAHAHA ! Takda kena mengena. Yang gua pelik nye derr, kemain weh sound aku. IPHONE user kot ! I repeat , IPHONE USER ! Aku rasa seorang iPhone user tidak sepatutnya berkelakuan macam tu. iPhone adalah smart phone dan pengguna nya haruslah smart jugak. Tapi jika phone lagi smart dari tuannya , aku rasa baik tuannya jadi phone lah . Idok gitu ? Dan beliau sempat menggunakan bahasa wEmPiTzzz tAuW tUcKs ? mInAh wEmPiTzz tUcKs sOoKeww kiTewZ leWz ! HAHA ! WOi! Seksa siot tulis macam tu. Huish ! HAHAHA. Tapi kajian membuktikan beliau bukan lah jenis yang menggunakan bahasa wempitz sebab mulamula tu elok je tweet aku seperti orang normal. HAHAH ! Agaknya dia tidak ingin identiti nya dikenali. HAHAH. Beliau juga ada berkata bahawa ZIZAN adalah miliknya seorang sahaja. Ehem. Dan berdasarkan bukti bukti penyelidikan , saya membuat rumusan bahawa , beliau adalah SEORANG BUDAK PEREMPUAN YANG MASIH BERSEKOLAH RENDAH YANG MENGGUNAKAN IPHONE YANG DIBELI OLEH IBUBAPANYA DAN MERUPAKAN SEORANG PEMINAT KENTAL ZIZAN RAJALAWAK . Hyphothesis accepted! HAHAAH

Ini adalah salah satu tweet beliau yang menggugurkan jantung ini. HAHAHA ! 

Okay next FAKER goes to orang yang buat fake acc ZIZANRAJALAWAK ! Hempuk kang baru tau ! Berani dia buat fake acc zizan. Homaii ! Apa punya teruk orang tu. Well , mungkin beliau seorang insan yang memerlukan perhatian rakyat MALAYSIA. Dan berdasarkan pemerhatian saya , beliau membuat akaun palsu zizanrajalawak kerana ............. Woi ! Takkan lah korang takboleh fikir. Abang tu hot wei , ramai orang nak tweet dengan dia. Haaa, tu yang beliau yang jugak merupakan seorang faker telah meniru acc zizanrajalawak . Ahhh ! So mohon , kepada peminat peminat zizanrajalawak , tolong lah jangan percaya sangat acc tu. Ahh, kalau korang nak tweet dengan zizan kan, korang follow je lah dia dekat twitter dia yang ori ni weh . search @zizanrajalawak . HAH ! Mention je , usaha wei usaha ! Jangan mudah give up. Takyah nak cakap dia sombong sangat laaa. Kalau dia sombong takda lah dia reply tweet aku dulu , takda lah dia reply tweet orang lain. Sombong tu bukan dia weh. Haih. Kalau zizan tu sombong dah lama dah aku pergi jumpa dia , tarik hidung dia. Tapi kau tengok ! Dia tak sombong okay. Taksombong. I repeat tak sombong. Tapi kalau kau betul betul peminat jiwa kental dia , kau kena faham lah dia tu busy. Banyak job tau tak. Dengan nak jaga WARDROBE Lord Of The Rings lagi. Yedak bang ? HAHAH ! Pastu kalau time dia tengah reply tweet peminat dia tu , kau tweet dia , dia takreply , kau kena lah faham jugak yang , masa tu orang lain yang minat dia pun macam kau , beribu orang mention dia masa tu . Tangan dia dua je weh ! Mata pun dua. Kaki pun dua. Tangan pun dua. Telinga pun dua. Kalau aku dengan dia pun kami berdua! HAHAHA ! Okay gurau ! Haha. So faham faham faham ! Kata sayang . Haaa. 

Ini BUKAN account twitter ZIZANRAJALAWAK yea anak anak ! Fakers.

This is what REAL zizan said . Ni baru babyboy gua. Hikhik *GelakGatal*

Okay dah pasal fakers. HAHA ! Macam senasib je kite dengan BabyBoy kite. Takpe bang. Cenggini baru comel. Haha! Let face it together :3 Haha. Off topic. Kang kalau sambung banyak banyak ramai pulak orang jealous aku dengan ZIZAN. HAHAHAHA ! So so semalam kan aku main game yang sama dengan ZIZANNERS yang lain. Haha. Best siottt ! Tapi yang paling sedih gua yang kena twiltimit semalam. Sedihnyaaaa ~ Pastu kemain ah diorang reka cerita. Now , aku nak letak cerita lagi.. HAHA ! Aku harap DAVID TEO takbukak blog ni. Kang sibuk nak kasi aku JOB. Aku dah la busy. Nak masak dekat babyboy lagi , nak teman dia pergi shooting lagi. Dia takboleh kalau takda aku. HAHA ! 

DI DEPAN PINTU TERLETAK SEBUAH KEDAI YANG TAK JAUH DARI KEDAI BURGER TAPI TERLALU JAUH MAHU KE TANDAS DISEBELAH KEDAI BURGER YANG SANGAT HANCING. KEMUDIAN , ADA KELING YANG GELAP BERKATA KATAKAN LAH WAHAI KAUM PONDAN SEKALIAN BAHAWA SAYA SANGAT SANGAT LAH HANCING BAU KAKI KAU MENGANCAM HIDUNG AKU RESDUNG TAHAP KETIGA BOLEH TERJUN LOJI JUMPA IKAN JAWS BERBENTUK SEPERTI UNTA YANG TIADA GIGI DAN BERBIBIR BESAR DAN BERWARNA KELABU SAMBIL MENARI GELEK  ALA ALA DANGDUT ORANG KURANG UPAYA. MEREKA MENANGIS KERANA TERJATUH DALAM TANDAS TERGOLEK DALAM MANGKUK KEMUDIAN JATUH BANGKIT KAKI KANAN PATAH DAN TELINGA TERCABUT LALU DIA BERKATA BUSUKNYA KAKI SAYA LALU DIJILAT SEHINGGA MENJILAT JARI TELUNJUK DAN SELIPAR JEPUN. PADA HARI BERIKUTNYA YANG SUNYI GELAP TAPI TERANG SANGAT SELEPAS BUANG AIR DIDALAM SEBIJI CAWAN YANG SANGAT BESAR DAN ADA KACANG YANG SUNGGUH ENAK SEPERTI BUAH DURIAN YANG TELAH BUSUK. LALU KELING TERSEBUT MAKAN CHAPATI DENGAN LUTUT SEBELAH KANAN SAMBIL BUAT YOGA DI SEBELAH TANDAS YANG BERWARNA KUNING BERCAMPUR WARNA UNGU YANG BEGITU TERANG BERDERANG MENERANGI MALAM . TIPU KAN-DAH SIANG SEPERTI PURNAMA MERINDU YANG TAK RINDU , DENGAN SEGALA HORMATNYA SAYA SEBAGAI YB CIUM KETIAK SAYA SAMBIL MAKAN MEGGI DI TEPI PANTAI YANG TIADA AIR. SEMENTARA ITU KELING MENGANGKAT KETIAK DIA YANG HITAM HANGIT DENGAN BANGGA TERAMAT DIA PUN BERSIN DAN TERBATUK KERANA NAK KELUARKAN KAHAK KALER HIJAU LUMUT SEMAKIN BERSELERA MAKAN DENGAN MENGGUNAKAN PENYAPU. KEMUDIAN, DATANG SEEKOR BERUK BERKATA KEPADA SEEKOR KATAK KEMBUNG MENCARI IKAN KEMBUNG YANG MATI KEKEMBUNGAN. LALU DATANG SEJENIS HAIWAN YANG KEMBUNG DIPIPI BUNCIT DIPERUT LU PIKIRLAH SENDIRI ! SELEPAS BEBERAPA HARI ............. *To Be Continued* HAHAHA! 

Okay dah. Ahli panel aku yang turut bermain dengan jayanya adalah HANNA , YASMIN , YAN , NANO , IQA . Ahh. Korang memang kepala otak gilaaa lah. Kalau abang baca abang akan bangga weh. Haha. Ehem. Tahu tak semalam kitorang mention abang zizan samasama kan, haaa. Bukan apa tu. Kitorang mention abang samasama, so sekali abang reply , kita happy samasama ! Baru adil ! Yeayy ! Tapi abang takreply pun semalam. HAHA ! Takpa . Kami pemahaman. Ramai okay tweet zizan semalam. Haha. Berlambak dekat TL aku. Haha. Tapi dengan coolnya , kami main game tu and look , kami bahagiaaa. HAHA. Okay dah ah weh.. Aku rasa macam panjang sangat dah penulisan aku ni. Panjang sangat. Kang muntah pulak korang baca banyak banyak. Haaaa. Sekian cerita dari kami , Hanna, yan, yasmin, nano, iqa , kamilah powerpuff girl warna warni . HAHA. Nak join? Takboleh :p

Haaa, ni ah professor yang samasama buat kajian dengan aku. HAHA. So dear abang zizan, stay cool, takdanya orang nak percaya fake acc tu. TABAH BANG TABAH ! Kite faham abang kecewa, kite faham. Tapi peminat abang yang sebenar adalah peminat yang akan terus bersama abang tak kira macam mana abang jatuh. REMEMBER, tiap kali abang jatuh, saya akan hulur tangan untuk angkat abang bangun, tapi abang kena kahwin dengan saya dulu. HAHAHAHAHAHAH ! Kasarnyaaaa saya bergurau! Haha. Ampun. Ahhh. Abaikan fakers tu. Benda tu tak memberi impak untuk abang pun. Takmungkin. Chill. We loves you ! EHEM. Orang lain takyah ah sibuk baca aku cakap dengan babyboy aku Boleh tak? Haha. Ahh. Rasa macam aku dengan dia senasib je. Auww :') Ssshhhh ~ Jangan bagitau orang kami comel. TOlong! HAHAHA

K ah semorang ! Thanks for reading entry yang macam panjang gila ni. HAHA! AKu sekadar meluah kan perasaan. Usah lah ragui, hati ini . Kerna kau satu satunya hero yang ku cinta selamanya. Ewah! Kemain. HAHAH.. Kepada kau kau kau yang memasang niat nawaitu nak jatuhkan abang zizan aku , aku akan pastikan kau meringkuk dalam museum . Ataupun aku akan gantung kau dekat tiang lampu tengah jalan tu lepas tu aku letak mentol lampu dalam mulut kau. Kalau tak aku bagikau telah mesin potong rumput. Haaa, kau pilih lah ! You you you ! I'm watching you ! HAHAHA ! Gua malas nak tunjuk dekat lu orang yang gua ni gangster senanya. Gua kakyong weh ! Ahh. Kakyong takganas sangat ! Gua lagi up dari kakyong ! Gua MAKYONGG *BuatMukaGanas* HAHA. K ah . BYEEE ! 

Jap nak tambah something ! This one is for you babyboy :) ILOVEYOU :* 

IKHLAS DARI HATI SAYA , AMIRAH AUNI *PeaceSign* :)

No comments :

Counting

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

katakan lahh :) anda bebas bersuara !