BabyBooo :)

Play with It. I'm busy :3



Wednesday 17 October 2012

Hi. Saya Demam Dan Saya Masih Merepek.


Haiii peoples. Mohon jangan terkejut semua orang. Okay. Jangan jealous jugak. Untuk pengetahuan umum gambar diatas telah di edit okay Harap maklum. Tolong jangan sebarkan gosip yang aku selalu dating dengan babyboy aku. Okay. Please jangan. So here i comes dengan muka yang agak sakai. Sangat letih. Dengan keadaan yang sangat lemah gemalai. Gua demam doh. Ha'ah aku demam. Ouh puhlease. Jangan menangis lagi. Tolonglah jangan menangis. Aku demam je pon. Dah dah. Lap airmata kau tu. Hingus hingus dah mengalir dah tu. Lap woi lap! Muahaha! Cakap orang. Aku ni yang jadik budak hingusan. HAHA!

Tapi takpa. Memandangkan mengupdate ni hanyalah dengan menaip menggunakan jari, aku sanggup update walaupun dalam keadaan yang sangat lemah. Okay. Tolong lah jangan nangis. Tolong lah. Kau ni aku cakap je nangis aku cakap je nangis. Kau ingat ni cerita ombak rindu ke? Hello. Aku tak nangis pun tengok cerita tu sebab Aaron Aziz tu abang aku. Lalalala~ Aku senanya rindu sangat dekat blog aku ni. Sangat rindu. Tu yang tibatiba rasa nak update blog ni. Walaupun takda motif pun senanya. Mueheh! Dan aku rasa ada jugak lah kan beberapa orang yang rindu aku? Please say yes. Please. Haha! Desperate gila doh aku. Gurau je weh. 

Ape yang jadik eh beberapa hari ni? Takda apa pun yang jadik senanya. Macam biasa. Aku bangun pagi. Mandi. Gosok gigi. Cuci muka. Sabun. Syampoo. Sambil nyanyi lagu "Kelapa dan Orked bagus untuk rambut. Saya nak balik duit saya ! " Haha. Best jugak weh lagu tu. Tibatiba rasa nak buat caller ringtone. Okay merepek dah aku ni. Sorry. Orang demam memang macam ni. Memberi effect pada otak. Eleh. Alasan. Sebelum ni aku memang dh selalu merepek ke? Gila lupa diri aku ni. Ahaha! Sambung balik. Lepas mandi pergi kerja. lalala~ Lepak lepak at tempat kerja. Memandangkan minggu ni bos aku takda. Dia pergi KL, jadi aku rasa sedikit bebas lah kan. Ahah! Bongok gila weh. Seronok jugak rasa bos takda. Rasa macam bahagia sangat giteww. Tapi tu tak bermakna aku makan gaji buta okay. Tidak sama sekali.

Dan lately, di sepanjang ketiadaan bos aku tu, aku ada satu aktiviti menarik. Sangat menarik. Dimana aku jadikan kedai sebelah pusat karaoke. Haha! Engkau hado? Memandangkan me, KakHa and KakYana suka sangat menyanyi, kami berjaya menukar kedai tu jadi pusat karaoke. Haha! Buat muka taktau malu nyanyi kuat kuat. Gila. Memang awesome lah. Dan aku mula sedar diri. Aku mula sedar yang suara aku ni best. Lalalala~ Gila suara aku tak best. Nama lagi artist antarabangsa. Berlakon boleh, menyanyi boleh, menari boleh, buat silap mata boleh, buat silap faham pun boleh, Hah! *PukulKepalaDenganKerusi* Aku kan kalau tak merepek tak sah. Bila la aku nak jadik normal macam orang lain? Bila bila bila?! Entah bila weh. Takpa la. As long kawan kawan aku suka aku macam ni, better kekalkan. Kalau nak ikut haters tu, semua benda aku buat salah. Hah! Yedak? Okay tibatiba aku ni

haaa! Sambung pasal karaoke tu kan, sebab karaoke tu lah aku batuk batuk keesokan harinya. Plus ada sehari tu aku makan Tomyam yang pedas gilagila weh. Like seriously. Tapi kan ada kaitan ke makan pedas dengan batuk? Dan ada kaitan ke nyanyi kuat kuat dengan batuk? Ahhh! Tak kisah. Tapi nak dijadikkan cerita, aku memang batuk lah. Aku kehilangan suara sebab banyak lagu jugak aku nyanyi. Ahah! Lepas tu sepanjang bos aku takdak juga aku banyak melepak di kedai orang lain. Itu awesome. Tapi aku hanya berkeliaran di kawasan berhampiran je weh. SO kepada mana mana peminat aku yang nampak aku di merata rata tempat tu, aku bukan tengah shooting okay. Aku tengah hilangkan stress. Muehehe!

Dan dalam minggu ni jugak aku adalah rindu dekat abang man. Tibatiba pulak teringat masa terjumpa dia dekat KBMALL tu. Alahai. Kenapalah jumpa dia kejap sangat. Kenapa kenapa? Betul weh. Kenapa entah rasa rindu dekat dia. Ahh! Tak kira tak kira, cepat ke lambat, i'll go to KL. Tak kisah la bila bila pun.  Plus KakHa pun nak ikot kite pergi KL. Tapi taktau bila lagi. Plus aku rasa aku busy sekarang. Busy buat apa taktau. Tapi tibatiba rasa busy. Haha! Eh dah. You know what, kite merajuk dah dengan Babyboy itewww. Abang zizan tak layan aku punya tweet. Abang zizan taklayan pun aku dekat twitter weh. Seriously, hari tu kan, dia retweet peminat dia punya tweet. Ramai gila weh. Tapi aku tidak dilayan pun. Sampai nya hati dia. Now, aku mogok. Takmo dah mention dia bnyak banyak. Takmo dah bedtime story. Takmo dah takmo. Kita nak mogok seminggu. Ahaha! 

Okay dah ah wei. Suddenly rasa lapar pulak update blog ni. Taklalu tapi lapar so i think nak makan Maggi. Nak buat pedas pedas biar hilang selsema ni. Hah! ada kaitan? Takda pun kan? Tak kisah tak kisah. Haha! Okay bye peoples. Doakan kite cepat sembuh. Doakan abang zizan kite baca blog kite biar dia tahu kite mewajok dengan dieww. Dah la titeww demam dieww tak suwwoh titewww makan ubat pown. Hish! Okay. Bahasa rempit buat aku rasa macam eyuwww sangat. Haha! Kay ahh. Byeee :D Assalamualaikum :D

Kite rindu abang man. Kite rindu kite rindu. Semorang rindu dia. Seriously. Mohon abang man datang kelantan then jumpa kitorang lagi. Eh? haha

 And this is happen bila bos aku takda. See. Aku suka melepak sekarang. Haha!

This is happen to me when i was demam. Taklarat woi taklarat. Grrr. 

And you babyboy, tkyah nak text kita. Kita mewajok tau tak. Kita mewajok. Sila pujuk. Kbyeee !

Like my annoying entry? Ouh. Like je lah. Takda orang marah. Takda takda. Kbyeee . Muahhh!

No comments :

Counting

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

katakan lahh :) anda bebas bersuara !