BabyBooo :)

Play with It. I'm busy :3



Tuesday 29 May 2012

Malam Memboncetkan Perut



Haii Assalamualaikum . Salam Sejahtera Salam Satu Malaysia Salam Satu SIC . Perghh ! GIla lah . Mentang mentang duk SIC . Siap mention lagi satu SIC kan ? Dulu duk zs takde pulak kaw mention Satu semenza Jo . Bongok la tu . Start buat perangai menunjuk kaw lah tu kan ? Okay . Cakap dengan diri sendiri adalah aktiviti yang seronok lewww . Macam biasa gambar diatas takda kaitan langsung dengan entry . Ngengade je kan nak letak gambar . Tapi ayat dalam tu . Ade kaitan dengan hidup seyhh . 

SIla tengok tajuk diatas dimana ia bertajuk " Malam Memboncetkan Perut" . Memang gila lah mainan malam ni . Okay semalam takde lah makan banyak sebab memang tak lalu kan kan . Pastu hari ni kenapa entah . Bangun tidur mandi segala bagai lah kan terus makan . Makan kuih je . Tapi aku ambik ambik ambik . Banyak jugak lah kan . Then rutin harian on twitter mention @zizanrajalawak . Hamboih . Kat sini pon nak mention . Dasar gedik lah kaw ni Jo . Okay . Pastu mention dia . Tweet orang tu tweet orang ni . Pastu jalan jalan pegi dapur makan apple . Bukan sebijik . Berapa bijik entah aku makan apple hari ni . Orang cakap An Apple a day keeps the doctor away . Tapi dalam kes aku ni , ia lebih sesuai jika berbunyi So many apple a day , so many doctor go away . Betul entah grammar aku ayat aku . Lantak lah . Betul ke salah . Bukan essay BI ni kan ? Okay . Senanya aku pon taktau apa aku merapu  .

Okay perenggan lain . Sambung lagi . Hariku dipenuhi dengan menggonggong apple hijau . Berapa biji entah . Pastu tweet tweet segala bagai . Then malam ni aku tengok Dato Sri Hassan . Phuii ! Untung lah kan boleh jadi anak Dato Sri dalam blog kan . Kat luar . Hampeehhh . Okay . Aku tengok dia makan nasik tadi en . Dengan adik aku semua tu lah kan . Mula mula macam tak tertarik nak makan . Then then then disaat semua orang habis makan aku baru nak makan . Nasib baik ada lagi nasik kan . Banyak lagi lah nasik dalam periuk tu kan . Then aku dengan muka Forever Alone pegi dapur cedok nasik goreng telur buat air . Makan dengan ditemani air laici . Perghh ! Dua kali tambah .  Dah lama tak tambah tambah macam tu . Bapakk best makan banyak malam ni . Dan hasilnya perut seolah olah ada bayi comel didalamnya . Kenapa bayi comel ? Ouh . Sebab aku comel lah . Anak ikut mak . Hoiii . Seolah olah sahaja . Bukan betul . Itew tak kawin lagi lewww . Nanti kawin iteww ajak lewww . Rasa nak lempang je kan cakap cenggitu ? Aku berapa kali dah lempang diri sendiri sebab cakap macam tu lah . 

Done part makan . Nak keluar dari topic asal lah . Err . Petang semalam aku tersengih sorang sorang . Sebab aku tengok Kokse Kokdang Island yang group K lukis tu . Tergelak aku tengokCaptain Mt Senior semua ada dalam tuh . Bapakk bangang lah diorang semua ni . Bongok gila . Aku terbayang macam mana first first diorang dapat kertas tu . Bukan diorang tapi kitorang . Aku group K jugak senanya . TIbatiba tringat macam mana kitorang start melukis atas kertas tu . Tengok balik peta tu . Tengok balik apa yang kitorang lukis atas tu . Ya Allah . Rindu sangat . Semalam aku sengih je ingat macam mana peta Kokse Koksang Island itu berjaya disiapkan . And hari ni bergelinang jugak lah airmata ni petang tadi . Sebab aku pegi ingat semua benda yang kitorang buat . Apa yang kitorang selalu buat time tu . I mean semua benda yang kitorang buat masa SUME CAM P tu . Aktiviti yang aku buat kat sana takpenah kot aku buat tempat lain . Seriously . So . Mengalir airmata lagi bila mengenang kan yang ramai jugak antara kami yang akan tinggalkan bumi Kelantan ni lah kan . Aku dah memang tak stay Kelantan lah sebab aku Paris en . Kau tau kan ? Artis memang cenggini . So , ingin aku tegaskan disini , aku rindu SUMECAMP members . And for sure all the PBS members . Taktipu langsung :) 

And fyi . Hari ni warga warga matrik dah menjejak kan kaki di matrik kan ? Okay Koman Ain Jihah . Hopefully diorang dapat geng yang satu kepala lah kan . Bukan dua kepala . Sebab kalau dua kepala tu pelik sangat lah . Then , aku harap Koman dengan Ain boleh makan pedas sebab Negeri Sembilan memang kuat pedas . Ekau belaja la yoo acano nak cakap nogori . Ekau balik yoo ekau cakap dengan eden . Pergh ! Orang paris cakap negeri . Mana nak cari doe . Hewhew . And to you Jihah , kaw pulak jadi orang perlis kan ? Err , aku takpandai cakap perlis . Pepandai lah kaw belajar kat sana then ajar aku eh . Raya ni bila semua orang balik , kita buat tuition bahasa luar . Nak nak ? Itew nak ajar cakap Terengganu . Hewhew . Husband Wanna Be itew orang Terengganu . lalala ~Okay okay . Whatever it is , no matter where you are , kaw semua kena ingat yang aku ada dengan kaw sebenarnya . Memerhati dari jauh . Yeah . Aku ada aku ada . Cuma jauh sikit je . So , dont you ever think that you are alone . Aku ada aku ada . Disaat takda orang disisi kaw , kaw kena ingat yang aku ada . Tapi en , kalau kaw tak memerlukan aku , tak kesah . Hihik . Comel je gelak gedik ceggitu ken ken ?

Aku rasa takde ape dah nak cakap senanya . Hari ni sangat lah bosan . Bapak bosan . Taktau nak buat apa . Menghabiskan makanan je lah keje aku . Takde bende lain . So , no wonder lah kalau bukak sekolah nanti orang jumpa aku perut buncit . Tapi aku taknak buncit . Aku nak gemok >.< Tolong lah . Nak gemok nak gemokk ! buncit taklawa langsung . Elehh . Kalau takbuncit pon belum tentu kaw lawa Jo . Bajet melebih je kaw ni en ? Rasa nak kena back hand ? Okay done . Sorry wei . Aku memang suka cakap sesorang . Sejak sejak aktif twitter ni . Jadi suke cakap sesorang . Plus aku sunyi senanya , takda orang nak cakap pon dengan aku . Yelah . Itew taklawa . Tapi saya nak awak kawan dengan saya sebab saya tahu awak akan jatuh cinta dengan saya . Enough for today . Assalamualaikum Cinta Waalaikumussalam RIndu :) 


Suke bace tak ? Kalau suke kasi tekan yang mana ade . Okaybye . Assalamualaikum :D

No comments :

Counting

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

katakan lahh :) anda bebas bersuara !