BabyBooo :)

Play with It. I'm busy :3



Thursday 31 May 2012

Hari menghotkan diri bersama adik adik comel




Assalamualaikum . Haii . Hello . Lihat kiri lihat kanan lintas lah dengan selamat . Bongok . Tetibe je . Gila lah kaw ni Jo . Okay . Merujuk gambar diatas , saya dengan ini mengeluarkan hujah saya yang pertama dimana rakan rakan SUME CAMP saya , mahupun rakan rakan PBS saya , kita semua tidak harus menjadikan ayat didalam gambar diatas menjadi kenyataan . Okay baiklah . Saya hanya mempunyai satu hujah . Dan saya telah selesai berhujah . 

PAAAAANNNNNGGGGGGGGGGGGG ! 
Ambik kaw penampor . Malam malam si gila mengarut lah . 

Okay abaikan hujah bongok tu . Tapi seriously , aku taknak hubungan dengan kawan PBS tu jadi macam ayat kat atas tu . Tak ohsemm langsung . Selesai . Nak update pasal hangout semalam senanya . Semalam aku lepak dengan adik adik hot . Qee , Yati , Bee , Dayah , Fyna . Tak penah jumpa pon sebelum ni senanya . Kenal dekat laman bawang sesawang je kut . Facebook . Twittorrr . Dah tau dah diorang nak keluar senanya . Penuh dekat TL twitter . Pastu secara kebetulan nak keluar dengan schoolmate SIC yang ex zs dulu . Pebenda lah kaw ni Jo . Maknanya nak keluar dengan geng aku yang kenal masa dk zs dulu , then dapat SIC sekali . Plan dengan diorang nak keluar . Pastu cakap lah dekat qee yati dayah , kalau aku keluar boleh lah jumpa diorang kan . Then , tibatiba geng aku tu takboleh nak keluar kan . So cancel lah plan nak keluar tu . Tapi oleh kerana nak jumpa adik adik comel ni , sanggup aku fly dari Paris ke Kelantan , pastu cancel semua show semata mata nak keluar dengan diorang . So sweet en kite ? Sweet ken ken ken ? 

Pastu outing tu mula mula punya lah segan . Tak . Aku yang segan senanya . Tidak dinafikan aku ni sangat lah penyegan orangnya kan . So takda lah cakap banyak sangat . Lepas tu lama lama lepak tu , memang gilak lah . Rapat lah sikit ken ken ken . So , first time keluar dengan kanak kanak ribena tu sangat lah ohsemm dimana suasana agak meriah macam hari raya doe . Mana nak cari orang sambut hari raya dekat KBMALL . Kaw penah buat ? Takpenah ken ken ken ? Not bad lah budak budak ni . Mereka gorgeous . Tapi umum tahu memang takda orang boleh lawan anggun aku . Ken ? Okay okay . Aku nampak kaw semua angguk . So , adik adik comel , Qee , Bee , Yati , Dayah , Fyna . Thanks hangout ngen titew . Titew suke senanya . Rasa taknak balik lah . Kalau ikutkan hati nak pergi pacific beli khemah , then pasang dekat tengah tengah KBMALL tu . Pagini balik lahh . Whoooaaa ! Brilliant lah otak aku . Gempak gila idea . Kalau mama abah aku tau , sah sah memang dia bangga lah ada anak macam aku . Engkau ade ?

Err . Malas nak cakap senanya . Kang jadi panjang . So , gambar , jalankan tugas .

| This is Qee . Hotsetuff . Whoaa . Haha |

| This is Yati . And for sure dia bukan twin Qee . Hotsetuff jugak ni derr |

| Aku malas nak cakap banyak . Kalau dah nama artis orang berebut nak ambik gambar . Lalala |

| From left : Bie , Fyna , Yati , Qee , Dayah |

| Nampak tak jarak yang memisahkan gadis hot dengan gadis cool ? Nampak tak ? |

Okay done . Taknak cakap dah titew . Titew letih gilew . Phuii ! Haruslah di highlightkan disini aku nak susun sepuluh jari sebab aku telah mencuri gambar gambar dalam camera qee . Hewhew . Sorry qee sorry . And thankyou . Dia bagi ke tak , aku dah ambik pon . Ken ken ? Sorry and thankyou for those pictures :) Itew nak stop writing lah . Sebab itew taktau nak tulis pebenda . Sila nangis yea . Tolong lah sedih sikit disaat aku nak habiskan cerita ni . Tolong lah sedih meraung raung . Boleh tak ? Okay . Thankyou . Lalala ~ Haa . Lupa nak cakap . Masa tengah lepak tu . Ada orang call . 


Dia ni lah call . Dia tanya , sayang , sayang taknak balik lagi ke ? Rindu you lah sayang . Balik eh balik eh ? Nanti teman i pergi shooting filem . Nak ? I taksuka pergi shooting sorang sorang . Bosan lah takda you sayang . You balik cepat sikit . You siap siap , kita pergi tempat i shooting . Okay . Bye sayang . I love you very much tau . Kasi muah sikit :*

Ohemgeee . Mesti ramai gadis gadis yang jealous ni . Okay bye . Assalamualaikum :D

Anda like anda suka . Anda tak like anda punya suka . Saya sayang RazizanRazak . HastaLaVista . Chiow . 

No comments :

Counting

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

katakan lahh :) anda bebas bersuara !