BabyBooo :)

Play with It. I'm busy :3



Sunday 20 May 2012

. Aishiteru .




Hye . Assalamualaikum . Err . Sorry to say , sehari dua ni update blog dengan airmata . Gila . Aku lembik . Aku kalah dengan perpisahan . Err . Again . Rindu rindu dan rindu . Bongok . Semalam memang last jumpa . Maybe boleh je nak jumpa after this . Tapi benda takkan jadi sama dah . Nak gather balik , tapi takkan cukup kot . Ya Allah , Apa aku buat ni . Think Positive Jo . Diorang further study je kot . Bukan nya nak pegi berperang kan ? But then ? Berapa lama kena tunggu diorang balik ? And bila lagi kitorang nak lepak ramai ramai dekat IPC ? And bila lagi kitorang nak buat aktiviti pakai baju PBSM ? Okay . Redha . Tapi i need time nak biasakan dengan semua ni ? Menyampah ? Jyeah . Kau patut menyampah . Aku tak kesah . 

Afiq baru upload gambar masa graduate . Last time kitorang jumpa ramai ramai . Makan ramai ramai . Main belon . Kacau orang tu , usik orang ni , kenakan orang tu , kenakan orang ni , pastu sorak orang tu sorak orang ni . Bila lagi nak lepak sekali macam tu wei ? Aku baru kenal diorang . Ergh ! Start SUME CAMP , 14 hb March sampai lah hari ni . 68 hari baru kitorang kenal , tapi kenapa dah kena say goodbye ? Bukan terlalu awal ke ? Urgh ! Tapi janji aku , takkan ada orang yang boleh ambik tempat diorang . Takkan ! Dan aku janji , wherever i go , apa yang abang tu ajar aku , aku takkan lupa . Insyallah :/ Hmm . Seriously , sedih sangat tapi takboleh terluah dengan kata kata . I wish ada orang nak pinjamkan bahu dia untuk aku . 

Ya Allah , jaga mereka dimana sahaja mereka berada . Berkati mereka . Jauhkanlah mereka dari segala kecelakaan . Berikanlah kejayaan kepada mereka . Seandainya kami ditakdirkan berpisah jasad , namun jangan lah pisahkan hati kami . Kami saling menyayangi . Saya sayang mereka kerana Allah SWT . Dan dengan izinNya , bestfriend till jannah . Kami tidak ingin melupakan satu sama lain . Aminnn . 

| You guys are my heroes . Can you please be my heroes forever ? |
| I dont need Superman . Because i already have my own Superheroes . Here they are :) |
| Azam , Irfan , Amer , Nasir , Ubai , Hafiz , Afiq , Solihin , Fathi , Gmanz and Yusri |

| Here comes my SuperGirls . They extreme . They sweet . And they know who i am |
| Same question , can you please be my Supergirl forever ? |  
| Dayah , Miss , Mia , Wani , Kak sha , Tiqah , Koman , Jiji , Alyaa , Mimi , Kirah , Watif , Fira , Jihah |

| Supering :'/ SuparMan , SuparAin , SuparNa , SuparJi , SuparYaa , SuparJoe | 
| I love you very much . More than you love me maybe :3 |
| Abe Wea , Abe Bob , Abe Nick . And Abe Fariz also . Kalian abang terbaik . I LOVE FOUR OF YOU | 

| One day , Aku harap kita boleh berkumpul dalam bilik ni lagi . Then buat apa yang pernah kita buat |
| And maybe , when we meet again , kita berebut belon cenggini lagi boleh kan ? |

|  You guys are my everything . One fine day , kita akan ambik gambar macam ni lagi . InsyAllah |
| You are my family . Part of me . Im nothing without all of you . Thankyou SuperBestfriends |

And still remember janji yang kita buat ? Kita akan berkumpul balik dalam masa 4 tahun akan datang ? Aku doakan kita panjang umur . And kita akan ambik gambar macam ni lagi . Percayakan ketulusan Aishiteru . Menunggu . InsyAllah . Aku serah semua dekat yang Maha Kuasa , Dia tentukan segala . Mesti ada sebab . Ada hikmah disebalik sesuatu . Aku harap aku lembik macam ni untuk seminggu ja . Taknak la wei bangun pagi asyik bengkak ja mata aku . Err . Teruknya perangai . Now start counting . Menghitung hari . Tunggu 4 tahun akan datang . InsyAllah . 

Sejujurnya . Ku tak bisa . Hidup tanpa ada kamu aku gila . Pernah ada rasa cinta antara kita kini tinggal kenangan . Bila yang tertulis untukku adalah yang terbaik untuk mu kan ku jadikan kau kenangan yang terindah dalam hidupku . Walau raga kita terpisah jauh , namun hati kita selalu dekat , bila kau rindu pejamkan matamu dan rasakan aishiteru . Err . Belajar elok elok kawan :) Kau jangan lupa aku . Cari lah pengganti aku . Tapi aku berani cakap kau takkan dapat cari artis macam aku . Alhamdullillah . Sayang ku pada orang yang sepatutnya . Saling merindu pon elok jugak . Atleast masa jauh tu kita boleh tau banyak mana kita sayang orang tu kan ? I LOVE YOU VERY MUCH TILL JANNAH .

Oooo Anok anok tokleh merasa mandi laut . Bersaing , main ghama ghama . Ale loni tuo umo nyo bejuto . Kito usoho jauh kei daghi malapetako . Okay . Lagu ni nothing untuk aku sebelum ni . Tapi lepas SUME CAMP , lagu ni jadi favorite aku kot . So i think i better stop here . Taktau nak cakap apa dah . Oh yaa . Congratulation to Hafiz Wildan and Mimi sebab jadi graduan terbaik dan berpotensi . You deserve to get that award . And yang takdapat tu , kau tetap terbaik . Sampai bila bila terbaik . Bersyukur dikurniakan anda semua :) 


No comments :

Counting

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

katakan lahh :) anda bebas bersuara !