BabyBooo :)

Play with It. I'm busy :3



Monday 30 April 2012

. Kanda in Hospital .



eh hai assalamualaikum . err . takda apa pon hari ni . sekadar nak berkongsi . hmm . Razizan Razak masuk hospital . see . gambar atas tu . kesian aku tengok dia wei . aku ada feeling dekat dia sama macam feeling aku dekat abang tiga hari . so just imagine lah kan betapa sayangnya aku dekat dia kan . and mata agak berair sikit tengok gambar ni . err . aku memang jenis lembik . takboleh tengok orang sakit terlantar cenggini . sah sah rasa sebak . especially memang orang yang aku sayang lah kan . do i love Razizan Razak ? yess i am . he's my Crush . tapi takpenah berharap . you know why , jarang nak jumpa orang yang couple dengan crush , rapat dengan crush . pendek kata crush susah nak cakap . better takpayah harap lah kan . ikut hati nak je ajak dia kahwin . tapi saja berlagak cool .  

okay . kat sini nak mintak tolong you olls doakan keselamatan Razizan Razak . i mean doakan kesembuhan dia . doakan biar dia cepat cepat sembuh . doakan dia punya sakit tu tak teruk . seriously aku memang kesian tengok dia . kalau ikut hati aku nak je jaga dia dekat ward tu . tak pun jaga dia dekat rumah tu . takpun jadi driver dia kalau dia nak pegi mana mana . tapi angan angan mat jenin je tu . tapi serious ni , err aku harap gila dia sembuh . cepat sembuh . i miss Mail Lambung . taknak la dia sakit lama lama . sedih doe sedih kanda sakit . nak teman tapi sapa lah kan kite ni . so , kirim doa dari jauh je la kami kami ni . doakan yang terbaik untuk Razizan Razak . terimakasih . 

assalamualaikum 

sincerely , 
Razizan Razak's Sweetheart 

Anda rasa anda sukakan entry saya ? taktau nak tekan ape ? tekan je like seketul dan anda mampu mendorong saya update lagi . bye :)

No comments :

Counting

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

katakan lahh :) anda bebas bersuara !