BabyBooo :)

Play with It. I'm busy :3



Sunday 29 April 2012

| Alhamdullillah |



ASSALAMUALAIKUM . okay . long time no see . semalam aku tak update blog kan . letih . plus semalam guruh dan kilat berdentum kuat gila . memang tak lah aku nak update blog bagai . so , aku mendiamkan diri sahaja . semua tak on . twitter facebook . semalam aku jadi Katak Bawah Tempurung . hihi . pastu on twitter kejap semalam . then then tidur lepas cakap GoodNight dekat my Razizan Razak . ye lah . orang dah ada buah hati sekarang kan . susah la . hewhew--' .

fyi , hari ni kan aku test dengan JPJ . and alhamdullillah lulus . dan sekarang impian terbaru aku nak jadi driver Razizan Razak . dah sah sah hari hari jumpa kan ? kan kan ? oh god . enaknya macam tu . bila dah jumpa hari hari dah sah sah cinta berputik lah . ken ken ? okay . first of all , memang syukur sangat lah kan lulus tadi . tak sangka . abang JPJ tu walaupun tak cakap banyak memang dia baik lah . hihi . siap tunjuk jalan segala bagai . and you know what comel je kereta yang aku bawak masa dalam litar . seriously . baik je dia . bukit , tiga penjuru , parking , memang jadik lah . hihi . drive kat luar memang dapat jalan yang paling senang disamping abang JPJ yang tolong tunjuk jalan . auwww . so sweet of you . okay . dia layak dipanggil pakcik ekchelli , tapi ken , memandangkan dia dah kasi peluang aku lulus , memang aku rasa nak panggil abang lah dekat dia . 

one more thing , aku rasa abang JPJ tu kasi aku lulus sebab dia tau aku girlfriend baru Razizan Razak kot . mesti abang JPJ tu minat Razizan Razak jugak kan . aku dah agak dah .  ramai je orang minat dekat future husband aku . hewhew --' okay . dah ramai dah yang jealous tu . maaf yea . Razizan Razak telah memilih saya *buat peace* . so terimakasih pada beliau . tidak dilupakan terimakasih pada my Cikma yang sangat sabar lah dengan we all . hihik . then then , thankyou to buddy , ALIYA , AIN , JIHAH , JIJI , KOMAN yang memang support we all lah kan . and tidak dilupakan geng PBS yang memang wish goodluck segala bagai dekat aku an . thankyou very much . macam yang saya nyatakan banyak kali , Kejayaan Saya Adalah Kerana Buddy Saya dan Kawan Saya . PBS members yang memang suka support tu . Love You Lah Abang Abang Gedik dan Kakak Kakak Macho . 


| Terima Kasih Abang JPJ Bagi Peluang Saya Memandu Secara Halal Lepas Ni |
| Tahniah To Koman . Kertas Dia Dan Kertas Saya Di Tick Di Tempat Yang Sama |

now , selesai bab test . tadi ade bace satu BLOG ni ken . err dia tulis something pasal Razizan Razak . dia tulis berdasarkan satu sumber tau . and apa yang dia tulis tu buat aku makin sayang makin nak dekat Razizan Razak . bunyik macam PSYCHO gila kan . but , i dont care . hihi . memang aku PSYCHO pon wei . this happen sebab aku obses gila dengan Razizan Razak . so , aku rasa nak share benda yang aku baca tu kat sini . kau taknak baca lantak kau . kesah apa aku kan . aku copy dari BLOG tu lah kan . thankyou very much tuan blog . hihi . maaf curi tak bagitau . ngeh ngeh . sapa nak baca blog tu kan , klik dekat perkataan yang colour biru tu . so , apa yang di copy dari blog berkenaan adalah , 

Zizan Rajalawak 

Semua maklum kini Zizan amat selesa bersama Ustaz Azhar Idrus ( Original ). Semuanya gara-gara Hantu Bonceng. :) Ada hikmah khilaf Zizan ketika itu. 
Usrah yang lepas, Abang Bob Lokman ada memberitahu, Zizan juga sering menghubunginya. Zizan bukan seperti Zizan yang lalu. Zizan maklumkan kepada Bob Lokman, dia mahu berubah, juga meminta nasihat a
dakah perlu meneruskan kariernya ...dalam bidang seni atau berhenti terus. Lalu, Bob Lokman meminta beliau meneruskan karier, dengan syarat pilih yang baik, dan menolak yang mana tidak baik. 

ustaz azhar idrus

Seorang sahabat usrah saya yang lain berkong
si di sebalik tabir Program Soal Jawab UAI feat Zizan di Dataran Kemerdekaan Shah Alam beberapa minggu lepas. Rupa-rupanya UAI sendiri yang menghubungi Zizan untuk bersamanya pada program itu. Zizan terus bersetuju walaupun beliau ditawarkan menjadi Emcee untuk Sambutan Tahun Baru 2012 di I City Shah Alam. (pada malam yang sama). Mereka tawarkan Zizan RM18,000.

Zizan menolak tawaran itu kerana mahu bersama UAI di Dataran Kemerdekaan Shah Alam. Apa yang membuatkan saya terharu, Zizan menolak sebarang bayaran yang akan diberikan kepadanya oleh pihak penganjur. (Kerajaan Negeri Selangor). Namun, atas dasar menghormati Zizan salah 1 faktor berjayanya program pada malam itu, mahu atau tidak, Zizan menerima RM1000. 
Bayangkan.. ditolak tawaran RM18,000 kerana mahu bersama Ustaz Azhar Idrus. Zizan tidak rugi. Bahkan dia untung kerana bersama UAI dalam majlis Ilmu yang dinaungi para malaikat. Semoga Zizan terus istiqomah. Beringat-ingat dalam berlawak. Selitkan unsur2 dakwah. Allah PASti akan bantu. Insyaallah. :)


and after read this , i love Razizan Razak more and more . I Support You Kanda . waaah . berkanda segala bagai . dah sah sah Juliana Evans jealous dengan Titew kan . dah agak dah . seriously alhamdullillah lah kan dia nak berubah , aku doakan Razizan Razak dapat berubah macam yang dia nak . jadi ustaz yea kanda . nanti jadi imam anak anak kita . oh.em.gee . sweet nye mak nyaaahh , jealous lah tu kan . alaaa . titew dengan Razizan Razak memang in love pon . memang titew sweet pon dengan dia . kalau jealous pegi lah ambik air sembahyang *tibatiba* .


 | Kanda , Razizan Razak :') |

oh God , ape aku ni . angau wei angau . kena panahan arjuna Razizan Razak . hihi . best of luck . baik baik lah dengan UAI . kite sokong je dari  belakang . kite jugak doakan yang terbaik untuk awak . hihik . debushh ! aku ni memang nak kena lempang cakap gedik cenggini . silap hari bulan makan nasik ikut wayar lah aku kan . but seriously , apa pon Kanda i buat ken , i sokong * senyum dan kenyit mata * :) 

and i think i have to stop here . jyeah ! stop writing . nak menggedik di twitter lagi ni . nak kasi follower menyampah aku tweet Razizan Razak . alaa . no worries la , dia tak retweet pon . nak reply ? tidak sama sekali lah . kite cakap sorang sorang je kalau dengan Razizan Razak . tu yang jadik sweet tu . hihi . dah dah . got to go everyone . muah kiri muah kanan . toodles ! muah ! assalamualaikum . 

sincerely , 
RazizanRazak's Sweetheart :) 

Anda rasa anda sukakan entry saya ? taktau nak tekan apa ? tekan like seketul dan anda mampu mendorong saya untuk update lagi :) 

No comments :

Counting

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

katakan lahh :) anda bebas bersuara !