BabyBooo :)

Play with It. I'm busy :3



Tuesday 21 February 2012

Proud To Be Malaysian Girl


wahh gile . meletup gambar aku . gambar masa buat show kat istana . dah dah . lupakan . kalau aku cerita , dah sah sah kau jealous . lepas tu nak tikam aku an ? haa . aku tau la perangai kau tu . kite kawan dah lama an . since kite kecik lagi an ? takkan lupa . okay dah . takpenting . 

before that , aku nak bagi warning , kalau orang yang tak suka aku tu , takyah baca lah entry nih sebab aku nak show off sikit ni . takde la show off , cerite benda betul je kot . tapi an , aku taknak kau jealous dengan aku bila baca cerita aku yang macam gempak gile uh . okayy . ingat , aku dah bg warning . 

occay . aku saje je nak show off ni . tadi aku borak borak dgn mat salleh . hihk . macam aku bangga gila kan ? suka hati la . aku punya perasaan . bukan aku pinjam kau punya perasaan pon . haa . cerite die cenggini . masa tu aku tgh lepak dgn kawan aku kat tempat keje an . ade la dua orang mat salleh ni . sorang nama ALEX sorang nama BOB . eh jap , yang nama BOB tu tak gemuk okay . handsome je . masa tu aku dk kedai jam yang lagi satu kat depan pacific KBMALLIAN tu kan . pastu BOB masuk beli barang dalam PACIFIC , then , ALEX kat luar sorang sorang . i mean, tak masuk dalam PACIFIC la an . dk area kedai jam kawan aku tu la . then aku buat bodoh je mule mule . pastu ade kawan aku cakap ape ntahh , aku pon ter speaking . betul ni . TER speaking . tak sengaja . then ALEX pon pandang aku . makin lama dia makin dekat . so aku tegur . tanya dia dari mana . bla bla bla . cakap la aku ni . pastu tibetibe die cakap , " YOU CANTIK" . tergamam aku dia cakap cenggitu . proud dgr mat salleh cakap melayu . ouh lupa , diorang from RUSSIAN . OKAY . nak buat pembetulan . aku proud sikit je masa dia cakap melayu tu , aku proud BANYAK bila dia cakap aku CANTIK . kau jealous an ? so kami cakap cakap . BOB datang . masa tu baru start introduce . nama umur . so , lama cakap uh , diorang pegi . dan sumpah aku bangga bila tuhan bagi aku kekuatan untuk cakap dengan diorang . 

so , tadi masa cakap dengan diorang , ade la kan pengajaran yang aku dapat an . wah , pengajaran , kelas gila aku . tadi , diorang cakap kat aku yang diorang suka MALAYSIA . sebab MALAYSIA ni banyak kaum . tapi kita still together . perghh ! bangga aku dia cakap cenggitu . pastu dia cakap dia suka gadis melayu . siapa kire bilang gadis melayu tak menawan .okay dah . 

maka dari itu , kite sebagai orang malaysia ni kena la bangga jadik orang malaysia . orang lain pon puji puji negara kita . yang kita nak kutuk negara sendiri buat apa ? tak ke bodoh tu bangang ? okay dah . aku taknak nak banyak cakap sgt an . taknak orang cakap aku blagak diva . aku saje je nak cerite ni . aku takde la over excited sgt kan . kalau kat paris dah slalu cakap dengan mat salleh . couple pon penah . tapi kalau kat malaysia ni jarang nak cakap dengan mat salleh sebab kat malaysia ni kurang mat salleh . yang ade nye mat gian . mat rempit . ape kejadahnya ini semua ? teeeeeet . salah siaran doe . kat malaysia ni aku artis . jarang sangat la orang nak tegur aku . yela . orang segan an . mat salleh je la yang tegur aku . diorang dah biase tegur aku yang hot ni kan . 

chop chop . malam ni taknak merapu . kang ade jugak yang makan penyapu kang . occay lah wei . aku tumpang lalu dulu lah . mau tido . eh jap . nak couple bolehh ? dahla . lupekan . orang tu taknak pon kat aku . buat malu je . gtg . byee readers digest , muah kiri muah kanan , muah dua dua belah . toodless !

No comments :

Counting

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

katakan lahh :) anda bebas bersuara !