BabyBooo :)

Play with It. I'm busy :3



Friday 24 February 2012

ENTRY PENGUBAT RINDU :)

eh haii . lama tak jumpa kann ? jumpa jumpa je aku letak gambar frust cenggini kann ? err . actually until now . masih ada lagi rasa rasa kaciwa tu . pasaii apa . aku takbole nak bagitau . taknak malukan pihak yang satu lagi . i meann . taknak la bising bising kan . btway . aku tengah sakit ni . jadi agak takda mood nak merapu . sorry to sayy . 

update blog ni sebab rasa dah lama tak bukak . i am very sure ramai orang rindu lah kan . sebab artis macam aku ni selalu dirindui . dah heboh dah yangg memang ramai orangg rindu aku . sampai nangis nangiss kut . 

err tadi . aku ada sedikit bengang . takde la bengang sangat . bengang manja manja la kan . err . manja la sangat . manja tu tak de la . tapi comel tu ade . bukan comel sikit tapu banyak . kau bayang lah what will happen when people know kita punya kelemahan . i mean . takde la lemah sangat an . tapi lemah la jugakk . 

thats the problem . now , kawan kat tempat keje aku dah tau yangg aku ni penggeli . pantang orang sentuh tengkuk , automatically aku kepit tangan diorang dengan tengkuk aku . geli gila gali .and they keep doing the same thing to me . pegang my tengkuk , usik my telinga . then aku jerit ! bukan nak cari publisiti sangat kan jerit tu . tapi automatically jadi cenggitu . dan aku sangat letih dijadikan boneka begitu . tapi takpe la . biarkan diorang mainn puas puas dengan aku . next week tak keje dahh . me nakk rehat rehat . 

very the tired la . shooting for one month only laa . no need to shooting for too many many month . thats going make me tired tired . yela . artis takbole nk tired sangat kan . so , aku nak berhenti kejap . shoot for a month . then rest for a few years . artis macam aku ni tak risau sangat . duit dah banyak . even takmasuk tv pon orang still kenal . famous la katakan . famous tu plakk . bukan stakat orang MALAYSIA je kenal . satu DUNIA kot kenal . eh kejap . muka kau makin jealous dah so , i better shut up . err . 

okay . sweetheart . dah cukup aku hiburkan kau k ?? aku nak tido ni . :) pening sangat . to D.... Z.....


gudnitee sweetheart . time to sleep . bye . 

No comments :

Counting

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

katakan lahh :) anda bebas bersuara !