BabyBooo :)

Play with It. I'm busy :3



Tuesday 3 January 2012

WABAK !

bismillahirrahmanirrahim
assalamualaikum :)
hello ^.^

ingin aku nyatakan disini
aku sangat ceria okay 
shuttt ! mesti kau nak tanya kenapa an ?
sibok je kau ni en ?
mentang mentang aku artis ,
semua benda aku buat kau nak tanya 
letih la cenggini
tapi takpa demi peminat aku jawab 
tadi apa soalan kau ?
kenapa aku ceria an ?
okay . saja je act .

rasa bersemangat nak update blog bila tau ada yang hargai
even takramai yang follow , ramai yang baca
okay la tu kan 
kalau kau bahagia baca blog aku , go on
aku pon suka
tapi kalau yang jealous tu takbaca pon takpa
maklum la aku ni artis 
ramai la yang jealous
thankGOD aku dah biasa dengan orang jealous cenggini

tadi pon ada peminat aku tanya bila nak update blog
peminat la kan kalau cenggitu ?
lantak la . kalau aku artis kau peminat
okay la tu . dunia hiburan macam tu la
okay dah . aku taknak tulis banyak banyak
takpasalpasal aku dapat award penulis novel terbaek
pastu kau jugak yang jealous . tak ke macam tu ?
aku cool je . 
to NAJIHA , i dah update blog ni . keshing ^.^
kasi muahh sikit . muahhh !

okay dah . nak sambung topik asal
its about WABAK 
what the name of tiger wabak ni 
kau taktau an ? macam biasa , aku dah boleh agak da
hello . bukan wabak penyakit okay
ALHAMDULLILLAH aku sehat lagi
wabak yang aku nak cakap ni,
FACEBOOK
BLOG
TWITTER
dan yang sewaktu dengannya

wabak ni la kot yang serang aku sekarang
menggoda goda aku tau tak
tergugat mak , nyahh !
wabak ni bahaya SIOTTT . 
sekali kau tekan butang SIGN UP , 
memang mati .
kau ketagih macam kau ambik ,
syabu , ecstasy , heroin , hero , extra , producer , cameraman
wahh . masuk dunia perfileman dah 
artis , macam ni la en . 
seriously aku cakap memang jadi ketagih bila kau sign up
benda benda yang buat kau dapat kawan RAMAI ni
*kawan ker ? *
macam aku ni bukan kawan tau , PEMINAT
kau dengan aku lain

*macamana aku tau ketagih macam ambik dadah?*
*aku ambik dadah ke?*

huissh !! takda la sampai aku ambik dadah an ?
akku ni bijak , semua benda aku tau 
so , kalau ketagih ketagih ni memang dadah la 
bijak kan aku ? ohmy . thankyou thankyou . 
SO , jom pegi dengan lebih terperinci okay .

FACEBOOK



aku ada facebook . fanpage pon ada .
boleh LIKE ramai ramai . 
okay . benda ni memang buat aku ketagih 
kalau tak online memang rasa sesak nafas
pastu rasa gelisah , rasa famous , rasa taksedap duduk
pastu hati meronta ronta , "saya adik aaron aziz"
nak online nak online . 
pastu kepala mesti fikir ,

kalau orang tu post benda penting dekat wall aku macam mana ?
kalau orang tu comment benda teruk dekat status aku macam mana ?
kalau orang tu PM aku macam mana ?
kalau orang tu cakap aku gorgeous maccam mana ?

bila otak dahfikir macam tu
terus online walaupun aku tau online akan buat aku boring
so , bila dah on susah kot nak off balik . kan ?
maka , berjam jam la aku dk depan laptop . 
bahaya betul
tapi okay la facebook
atleast dengan facebook , aku jumpa balik kawan lama

aku start sign up FACEBOOK atass desakan pihak pengantin lelaki
atas desakan adik adik sekolah rendah yang aku jaga
masa aku jadi fasilitator camping last year
budak budak tu yang desak aku
"KAK AUU , BUATLAH FACEBOOK KAK AUU"
aku pon sign up facebook
terimakasih adik adik kerana menjebakkan diri kak auu
kedalam dunia FACEBOOK ni
so , now aku ada dua account FB , satu fanpage .
*sila lihat tepi*



TWITTER



orang lain ada twitter ,
aku pon nak jugak
so , boleh follow ramairamai
aku ni artis kena lah follow okay ?

act , twitter aku baru je sign up semalam
bertarikh 2 JANUARI 2012
waa ,kelas kau jah !
aku tak fasih sangat
mula mula tu pening sikit
taknampak pon kat mana fun nye benda tu
tapi lama lama hati aku terdetik
best jugak twitter ni 

so , kalau kau ada twitter , boleh follow aku okay ?
nanti aku follow kau balik
followers aku sekarang ni , 
lebih 10 000 orang dari followers justine bieber
kalau kau nak tau brapa orang
kau tengok followers justine bieber
kau tambah 10 000 , 
kau tau la followers aku brapa orang :)

orang yang mendorong aku sign up twitter
adalah JUNIOR aku HANIFAH POTTER
aku taktau la kenapa
dia promote twitter dekat aku
takpaham aku
so , demi membahagiakan semua pihak
aku sign up . 
taksia sia dengan FOLLOWERS aku 
yang sangat RAMAI 
seperti yang dinyatakan di atas




BLOG




haa . ni dia .
tempat aku merapu ni BLOG la
untuk membuktikan ketagihnya aku terhadap blog
kau tengok brapa kali sehari aku update
tu dah cukup membuktikan blog ini bahaya
untuk ibu ibu mengandung anak ketiga

ada orang buat BLOG jadik macam
ONLINE DIARY dia
ada yang buat BLOG untuk tulis ARTICLE macam macam
macam aku nhe , aku buat tempat merapu
tu yang aku punya entri , sume panjang panjang
kau paham paham la 
kalau aku merapu , berjam jam takhabis
kawan aku je yang tau
yang sekelas , yang satu sekolah dengan aku tau la

so , ni pon aku sedang merapu
okay la blog nhe
atleast mengurangkan bilangan 
orang gila kat malaysia ni
dengan adanya blog 
takda dah orang cakap sorang sorang tapi jalan
semua orang tulis dalam blog
pastu , kalau orang stress 
boleh luah kat blog
kalau orang banyak masalah pon sama
boleh cerita dekat blog
blog is the best listener
best what BLOG ni

benda yang mendorong aku 
melibatkan diri dalam dunia pem-blog-an ni
adalah diri aku sendiri
gila best aku tengok orang dok tulis itu ini
kawan aku ramai yang ada blog
tergoda jugak aku nak ada satu 
one day aku ada baca kawan aku punya blog
SIHA CHA punya blog
tibatiba rasa menarek je blog
so aku terus buat blog
jadi ini dia , tadaaaaa !
*terkejut tak?*



so aku nak tegaskan kat sini
maaf kalau entry aku sangat panjang
aku nhe kan artis ,
banyak benda nak tulis 
nak shooting cerita apa 
kat mana 
aku pegang watak apa
banyak okay 
kau kena paham
aku ni artis

lagipun , aku dah cakap
blog ni tempat aku merapu
panjang la
kalau kau taksuka kau blah !
aku ni kaklong la 


ni haa abang aku nom dua
auni lambung adek mail lambung
jangan sampai waa panggil waa punya budak
kasi pecah lu punya kepala
*gila comel dan macho aku*

okay , sampai disitu 
aku pergi dulu
aku nak shooting jap lagi ni
cerita ikan terbang
nantikan di pawagam berdekatan

kimsalam mak ayah eh 
muah kiri muah kanan :D
toodles ! muahhh !

No comments :

Counting

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

katakan lahh :) anda bebas bersuara !