BabyBooo :)

Play with It. I'm busy :3



Monday 2 January 2012

'ENAKNYA' PROSPERITY

bismillahirrahmanirrahim
assalamualaikum
HELLO =_=

kau tau tak kenapa aku update blog aku lagi ?
sebab aku nak berkongsi keenakan PROSPERITY MCD 
so , lets begin now

tadi aku pegi mcd
baru lepas shooting
filem ape ?
ouh . filem OMBAK BERGELORA 
mesti kau jealous an tak dapat belakon macam aku ?
takyah nak jealous sangat la
buruk sangat dah muka kau tu
kang tak jadik comel cam aku kang

okay . back to PROSPERITY
oleh kerana lapar , aku pon rasa lah nak TRY prosperity burger tu en
honestly aku cakap
seumur hidup aku , aku takpenah makan benda alah tu
lantak kau lah nak cakap apa
takpenah terasa pon nak makan benda tu
tapi hari nhe rasa nak makan
atas desakan adik adik aku
kami pun pasang niat nak makan prosperity je lunch hari nhe
aku pon pegi la beli
dari awal lagi aku dah pasang niat , makan kat rumah je la
atleast , kalau aku muntah ke , pengsan ke
reporters tade . so , media taktau and tade la gosip tntg aku an ?
*poyo je.lantak la*

okay sampai kat rumah
ouh gila tak sabar nak makan
bukak semua benda 
aku , adik aku , semua dah serbu meja

amekaw . nikmat je .  siap ambik gambar lagi

then dengan lafaz bismillahirrahmanirrahim
aku bukak perlahan lahan dengan penuh rasa suspen
yummy ! sedap nampak . nampak sedap .
aku makan la sikit . niat nak rasa kan .
kena la makan sikit baru nampak cam rasa
slow slow aku kunyah 
mata aku berkaca
bibir aku yang dah seksi nhe
aku rasa makin tebal dan seksi
pedass doe ! 
aku pon letak balik

seksa nya nak habiskan benda ni

hati aku berkata , ada kelemahan dekat burger nhe
so , aku sebagai orang yang terer kena cari kelemahan tu
dan baiki 
aku bukak burger tu , tengok dia punya daging

haa . kan dah cakap
something wrong here

ada bawang . then dia punya blackpaper
rasa sebiji sebiji kot
kalau sedap takpa la . pahit
so , aku dapat satu idea
*mentol lampu menyala*
aku pon pegi dapur 
ambik sudu
aku buang semua blackpaper dekat roti , 
dekat daging dia 
sampai jadi macam ni ..

cun . takda dah blackpaper

aku pon temukan kembali roti dan daging tu
letak chili sauce sikit
err . banyak actually
sebab nak kasi hilang rasa blackpaper tu 
so , apabila selesai baiki kelemahan terdahulu
aku sambung makan

OMK ! ada lagi okay rasa taksedap tu
aku rasa nak rendam burger nhe dalam softlan je
takpun sumbat dalam washing machine
letak sabun banyak banyak sampai hilang rasa blackpaper tu
tapi takpa la

paksa diri aku makan benda tu walau aku terseksa
nak buat macam mana
tu rezeki aku untuk hari ni
terima kasih ALLAH 
makan je la 

tapi still jugak takhabis
let it be
ada la tu orang sambung makan jap lagi
tapi untung makan dekat rumah sendiri
boleh ubahsuai yang mana patot
and now , maseh lagi ada bau blackpaper tu dekat tgan aku

okay . suka hati kau la nak cakap aku nhe pelik ke ape ke .
kalau kat kelantan , memang orang cakap aku "daghak"
but i dont care
apa ada hal . kata kata orang jealous macam tu la en
aku nhe artis , dah sah sah ramai takpuas hati
aku nak sambung shooting kat dreamland

gtg 
kimsalam mak ayah !
muah kiri muah kanan 
toodles ! muahh !

No comments :

Counting

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

katakan lahh :) anda bebas bersuara !