BabyBooo :)

Play with It. I'm busy :3



Saturday 14 January 2012

something NEW again !

tengok tengokk . ada nampak benda baru takk ? ada kann ? layout baru dekat titew punya blog . dan kau nampak sesuatu ? kalau kau bukak blog aku ni nampak la sikit blog ni blog perempuan ayu cam aku an ? kalau sebelum ni ada kau rasa keliru aku ni acano , hah ! aku perempuan yang sangat ayu . penampilan bru ni menjelaskan segalanya . wahh ! kelas ayat aku jah ! jealous la tu kan ?


lama tak update blog . actually quite busy . aku kerja doe . sebelum ni shooting je keje aku an . skunk ni aku stop shooting jap . aku nak keje biasa biasa je . apa ni orang cakap , aku buat homework before shooting cerita baru . aku keje biasa biasa je . tapi takpa lah kan keje apa pon . janji halal . dapat gaji , alhamdullillah .


nawaitu aku , gaji aku untuk sebulan yang pertama nak buat belanja family aku . second nak buat belanja kawan aku . ketiga aku nak beli banglo lagi sebijik . pastu nak renovate banglo lama . nak buat padang golf , nak buat pantai tepi rumahh . pastu duit yang lebih lagi tu , nak beli kreta merce lagi dua bijik . bmw nak tambah satu je . then nak beli pesawat peribadi lagi satu . biasa la . aku ni selalu je ke oversea an . breakfast kat new york , lunch dkat shimla , dinner dekat paris . biasa la artis kan . jealous la tu kann ? aku dah agakk . pastu lepas aku kira kira , ada duit lebih RM 4.35 , aku nak derma dekat anak yatim . budak budak takbole pegang duit banyak banyakk an ? nanti hilang .. 


okay dah cukup aku merapu . besar citacitaku . tapi an aku fikir , kalau aku dapat keje kat tempat lain minggu depan aku nak resign terus . malas dah aku buat keje yang sekarang ni . kau takyah tahu la kenapa ehh ? doakan yang terbaik untuk aku je k ? kalau betul korang peminat aku . 


eh dah la . aku nakk off . nak tido awal bang . esok keje . homaigod . malas gila . dan aku sangat letih . aku tido dulu kay sweetheart ? nantikan wajah baru blog aku lagi k ? ada lagi aku nak ubah ubah tu . and to KAMAL MAHMUD <3 i do like you and im waiting . outside the line :)


titew tido dulu tauu . muah sikit . muah kiri muah kanan . nanti kimsalam la dekat mak ayah . bye . muahh ! <3


kamal mahmud sweetheart <3

No comments :

Counting

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

katakan lahh :) anda bebas bersuara !