BabyBooo :)

Play with It. I'm busy :3



Wednesday 11 January 2012

back to SCHOOL :D

bismillahirrahmanirrahim
assalamualaikum
hello ^.^

waah ! tadi an aku back to school
planning asal nak pakai baju sekolah
tapi takjadik
kalau pakai baju sekolah 
nak melencong tak boleh sebab mesti orang ingat ponteng
aku pulak risau masuk paper ke hape
maklum la 
one whole world kot tau aku artis 
kau ada ?

pastu aku pegi lah dgn rakan artis aku yang lain
naili , tieym , aini
janji pukul sembilan tapi aku dgn nai sampai 9 lebih
biasa la shooting habis lewat
nak bertolak from SHIMLA nak balik MALAYSIA
lama kot 
tu yang sampai lambat tu

okay sampai kat sekolah tu
first time la kan pegi sekolah sebagai artis yang banyak award
sebelum ni takda orang kenal sangat
pastu pegi tu
semua budak sekolah keluar kelas
then serbu kitorang ramai ramai
serbu aku je la
sebab aku lupa nak pakai mask
kawan aku yang tiga orang tu pakai mask
so orang tak cam sangat la
tujuan utama , pegi bilik SPBT hantar buku teks 
yang sepatotnya hantar TAHUN LEPAS

pegi bilik SPBT jumpa teacher mimi
salam salam rindu saya kat dia
rindu nak ponteng kelas dia . haha
okay gurau . lucu takk ?
lucu kan ? okbyee .

pastu kitorang borak dgn teacher mimi kejap
then mintak izin nak keluar lah
sebab nak pegi jumpa cikgu lain
pastu pegi bilik guru
jumpa CIKGU ROSYA 
cikgu yang ajar aku SEJARAH
sebab dia la kan aku boleh A sejarah
pastu salam dengan cikgu terdekat
which is cikgu AINUN , cikgu ZAIMAS dan ramai lagi
cikgu AINUN plak bagi nasihat kat artis yang dua orang tu
maklum la kan , diorang nak masuk U dah
bijakk ann ?

pastu lepas pegi bilik guru pompuan
pegi bilik guru lelaki
looking for our beloved PAPA BEAR <3
ckgu HUZAIMI
tapi takjumpa
tapi takpa la 
yang ada ustaz YUSUF
the handsome one . muahaha !
jumpa lah beberapa cikgu orang dalam tu
then kitorang blah
takboleh dk lama lama
nak cari papa dilain tempat

tapi before cari PAPA HUZAIMI
kitorang nak cari PKKO baru dulu
jeng jeng jeng
masuk pejabat guru kanan
terpampang lah 

"PENOLONG KANAN KOKURIKULUM"
ENCIK MOKHTAR BIN JAAFAR

masuk masuk ja dah nampak muka SIR 
which is cikgu TK aku
bangga bangg !
bukak pintu nampak muka SIR
auww ! cayalah sir

nak masuk tapi ada orang
tunggu la dulu
pastu kan , nampak la papa kitorang en
niat nya nak buat suprise
masa tengah sembunyikk tu
suara cikgu SEHWALI yang kuat tu pon kedengaran

"hoh ! tu papa awokk tuhh !"

punoh kijo kawe !
tak jadi nak buat suprise bangg 
kitorang pon keluar dari tempat tersebut
jumpa papa 
auww <3 rindu doe
pastu kan masa tengah cakap cakap ngan cikgu HUZAIMI kan
jeng jeng jeng
cikgu MARINA . pkhem .
jumpa dia salam salam
ehemmm 
*maaf saya terbatuk*

cikgu HUZAIMI ajak pegi bilik guru
tapi aku suruh dia pegi dulu
sebab tak jumpa PKKO baru lagi
pegi lah masuk bilik dia 
and guess what , dia pakai IPAD
canggih wooo !
masa nak keluar tu kan
dia ambik gambar kitorang pakai IPAD
muka aku ada dalam IPAD tu .
muka kau ada ? takda kan ?
jeles lettew !
aku bukan nak bangga sangat tp
maklum la
sebelum ni muka aku masuk majalah 
masuk tV 
yelahh . artis an . cenggini la

lepas bergambar
pegi la bilik guru jumpa cikgu HUZAIMI
pastu cakap cakap
dia hulur duit
keshingg $.$
jealous tak jealous tak ?
dia kasi dua ribu kalau taksilap

pastu lepas jumpa cikgu huzaimi
kami jalankan misi cari sijil aku yang hilang tu
tapi takda
homaigod . sayangg ~
dah dah dah
redhoo ~

kami pon memasang niat nak pegi starbuck
lepas pegi kantin tapi taktau nak makan apa
jalan jalan pegi sana tp tutup
homaigod ! sangat kaciwa
pastu kitorang pasang niat nak melencong
okay , KB jom !
pegi lah kitorang melencong
naili aini tieym hasut aku okayy
tapi sebab samasama artis kan 
pegi je la
tunggu driver datang ambikk
muahaha !

pegi KB nak makan act 
diorang nak makan PROSPERITY yang sangat tak sedap tu
tapi sampai dekat MCD tu pukul 11 lebih
takpa la jalan jalan dulu
survey survey barang BBQ then back to MCD 
masa tu 11.55
tunggu la dulu
pegi cari tempat dulu nakk ?
naik la cari tempat 
lepak lepak sesuaikan diri dgn keadaan
pastu tengok jam
alaaa dah pukul 12 
pegi la order . tapi taktau kenapa
harga murah suddenly
*actually saja tunggu mcvalue lunch*
kitorang bukan main prepare RM 200 nak bayar
tapi naili yang belanja
biar la . taksalah tolong orang dapatkan pahala
so naili ,, i love you

aku order SPICY CHICKEN MCDELUXE je *panjang an?*
diorang tiga orang order prosperity
naili tu memang dia suka makan benda tu
yang dua orang lagi tu try try makan 

masa aku naik tu kan 
aku tengok phone aku yang aku tinggal dekat aini dgn tieym
kau tahu wallpaper aku dah bertukar ?
tiba tiba wallpaper phone jd ...


gila kann ? fuhh . nasib baik takrosak phone aku
pastu aku pon try check check phone
tgk gambar . kau tau gmbr apa ada ?



fuhh . nasib baik sangat cun sikit
kalau tak memang aku delete
tapi risau jugak takot masuk virus ann ?
takpa la nasib baik diorang artis
blog artis kena letak gambar artis 
muahaha !

pastu , aini dgn tieym dahh bukak prosperity tuh
aku memang dah tergelak
sebab bau benda tu sangat "WONGI"
so aku pon buat bodoh 
tunggu ja diorang makan . haha
sambil tunggu tu , aku bukak lah rezeki aku

spicy chicken mcdeluxe :D

dan aku makan dgn nikmatnya
then aku tunggu je diorang makan benda yang aku sangat tak suka tu
 before diorang makan aku dah warning
benda tu pedas gila
tapi diorang nak try jugak lantak la
tieym pon makan an ?
aku tengok dia pastu aku gelak
dia bajet cool dia cakap 

macam ni kau cakap pedass ?

walaupun aku tahu dia dah rasa apa aku rasa .
kau tengok muka dia 

nampak tak muka COVERLINE dia ?

pastu aku tengok aini
dia buat muka takley blahh 
siall je an ?
tapi muka dia merah bangg !

makan makan
aku tengok nai cool je
dia sorang je kot yang suka benda tu

cool je an muka naili ?
tieym pulak sibuk je nak sumbat dalam mulut orang
dia punya tak habis

so aku bagitau dia cara yang aku buat kat rumah
dia pun try buat cara yang sama
which is ...

nampak tak nampak takk ?

kan aku dah cakap benda tu tak sedap
pastu dia makan jugak
kitorang pon habiskan makan
pastu cuci cuci tangan 
ambik gambar satt 


okay aku takcun sangat

pastu siap makan
diorang teman aku pegi beli barang bbq
shopping shopping
pastu bayar
pastu naik hammer dekat parkson
niat nak naik roller coaster tp ada orang
naik hammer tu okay la
takda orang sangat

pastu artis kan taksah kalau keluar tak shopping kasut an ?
kitorang pegi la kedai kasut'jap BOUTIQUE actually
cari kasut baru nak pegi shooting 
takkan nak pakai yang sama je kan ?
tapi aku dengan aini takda la bersungguh sgt an ?
si naili dgn tieym obses gila cari kasut
lain kali biar je la kakak tu layan kita
biar dia tolong promote
kita ni artis takboleh banyak gerak
sume benda orang kena layan kita tauu 
the best part is photoshoot again
gambar kat bawah je la kayy ?

next kasut pon dah borong satu kedai
penat kakak tu nak scan
kitorang pegi beli dress baru 
nak pegi dinner lah hape la kan ?
shooping 
nasib baik kitorang bawak bodyguard kan
tolong pegangkan 
berat jugak tadii barang
berapa thousand entah habis

bosan berada di KB
keluar pintu PARKSON lepas shopping
driver dah tunggu depan pintu
singgah pegi 7E beli topup
driver betul betul hantar depan pagar sekolah
aku cakap takpayah la
sebab kitorang artis low profile
tapi pakcik tu yangg nak letak depan pagar

sampai kat sekolah
photoshoot sikit
sorang sorang balik
tieym balik dulu
pastu an , aku , naili dgn aini borak pasal ombak rindu
cerita tu kan mcm ntah pape an ?
*mintak mintak abang aku tak baca*
pasti borak pasal job baru
borak borak kejap aini balik
passtu ann , borak ngan naili pasal job yang banyak tu 
naili pulakk balik and aku orang last

so macam tu lah pegi sekolah hari ni
so lihatlah gambar dibawah yang sempat di SNAP :D

VENUE : GIANT
MODELS : NAILI , JOE , TIEYM , AINI

NAILI , ME , TIEYM

NAILI , AINI  ,TIEYM

VENUE : PLAYGROUND
MODELS : TIEYM , NAILI

beliau sangat over =_=

models . --'

VENUE : KASUT PLACE
MODELS : JOE , AINI , TIEYM , NAILI 

abaikan perutku yang buncit sikit tu

it should be eight rite ?

VENUE : SCHOOL again
MODELS : JOE , NAILI , TIEYM , AINI







best student ever , kan ?

and the best teacher ever . kan ? kan ?


okay done . tu ja 
and the best part is 
baju yang kami pakai tidak di sponsor
BAJU KURUNG 
nampak MANIS dan SOPAN 

dan , masa ontheway nak balik sekolah
aku dan naili nampakk kereta cantik
dua orang artis lain taknampakk

okay aku brambus dulu
takpayah nak kutuk sangat la k ?
aku tau kau jealous . sebab gambar aku sume cun

okay byee 
muah kiri muah kanan :D
toodles !!

kamal mahmud <3

No comments :

Counting

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

katakan lahh :) anda bebas bersuara !