BabyBooo :)

Play with It. I'm busy :3



Sunday 29 January 2012

KONTROVERSI KONTROVERSI !!

cak cak cak ! aku lah cicakman ! gila lama aku tak update blog . sorry sorry . kau kena paham aku nih artis . shooting banyak an . biasa la . tu yang aku kaya gila sekarang ni . hihik . jeles lettew ! a.a.k . ade aku kesah ? takpon . okay okay . walaupun lama aku tak update blog . lama tak bukak , keadaan masih lagi bersih , cun dan comel seperti sediakala . sebab aku ada upah bibik suruh kemaskemaskan masa aku takda . yela , kaya sangat kan . sampai kat dalam blog pon ade bibik sorang . okay dah dah . malas merapu banyakk .


okay as you all know , kalau aku mengupdate blog ni , mesti ada benda menarek la kan . dan untuk pengetahuan u olls u olls ni , entry ni agak kontroversi yea . aku harap gila lepas kau baca entry ni kau jangan heboh heboh dekat reporters okaii ? kalau aku tau antara kau kau ni bagitau reporters pasal benda ni , memang kau kena . aku akan pastikan kau meringkuk dalam penjara . muahaha ! *gelak macam setan*


okay now , untuk menunjukkan aku nih mesra alam dan tak sombong serta angkuh , aku nak kau teka entry nih aku nak cite pasal apa . haa . nampak mesra alam an kalau main teka teka cenggitu ? haa . aku dah agak dah . kau teka cepat ! ***kau fikir*** teeet ! masa tamat . dukacita dimaklumkan anda gagal . aku dah agak kau memang takley teka punyalah . kau tau tak aku nak cerita pasal aku keluar dengan kawan aku berserta kekasih nya ! and the best part is ada KAMAL MAHMUD ! tanpa dirancang okaii . hihik *gelak gedik* lets begin now . 


hari tu aku ada plan dengan kawan aku danny dengan kawan sekolah rendah aku dulu nak kuar sebab nak meraikan akif yang baru keluar PLKN . eh kejap , bukan keluar tapi cuti . so , kitorang pilih hari selasa la kan . nak dijadikkan cerita , si danny , dia dah ada janji dengan orang lain . orang yang penting jugak la an . iaitu PA aku . yang jugak pada waktu yang sama , buah hati pengarang jantung dia lah kan . pastu , aku saja je buat gimmick cakap dekat wawan dekat danny yang aku tak dapat join . last last aku pegi jugak an . yang mengejutkan , pegi pegi tuh , hanya kami bertiga je yang kluar . wawan tak kluar pon . yang keluar aku , danny , akif , sweet tak ? dah la aku je yang comel . satu satunya gadis yang ayu dan lemah lembut an . sampai je kbmall tu , danny cakap taktau sapa yang datang . tapi dia cakap dia datang dengan kawan dia . yang jugak dikenali sebagai KAMAL MAHMUD aku . pastu an , aku memang terkejut la masa tu . tak sangka KAMAL MAHMUD ada an . tapi aku macam biasa la an . berlagak cool . artis , macam ni la . cakap cakap dengan danny , jeng jeng jeng ! KAMAL MAHMUD datang . ohmy . tapi cool je kan . si akif plak , dia nampak aku , tapi aku takprasan dia . pastu dia jerit , "artis jalan tak tengok orang weii ! " terkejut aku . tengok tengok akif . act , walaupun niat nak jumpa akif hari tu , dk kejap je dgn dia . aku banyak melepak dengan danny , miss edsassin @ cikadik yati @ mrs danny , and of course KAMAL MAHMUD . 


hello kawan cerita atas tu takmenarik la :P yang bawah ni haa menarik ! :D

macam yang aku cakap la an . aku banyak melepak dengan tiga orang insan ni lah kan . mulamula tu danny jalan dengan buah hati dia , aku jalan sorang sorang . takde la sorang sorang sangat pon . ada la jugak berkepit dengan yati a.k.a mrs danny . tapi an yang menyedihkan , si danny tuh suruh aku ambik gambar dia dengan buah hati dia . apa kelas an ? aku ni artis . orang yang sepatutnya ambik gambar aku . tapi takpa la kan . demi kawan , aku sanggup tolong . baik kan aku ? memang ! lepas bertiga , kamal mahmud datang . before that aku ada cakap an aku macam sorang sorang takde partner an . dan bila kamal mahmud datang , cuba kau teka sapa jadi partner aku . haa . mesti kau ingat kamal mahmud an ? tak ! dia jalan dengan danny . aku jalan dengan yati iaitu buah hati danny *perlu ke aku mention banyak kali?* . jalan jalan tu aku sangat lapar . 

merayau rayau kami berempat carik tempat makan . ramai gila kot orang pegi kbmall hari tu . aku rasa sebab peminatpeminat aku tau aku nak kluar hari tu kot . sebab tu diorang kluar jugak an . biasa la . sapa taknak jumpa artis an ? kau pon nak an ? tipu la kalau kau cakap taknak . 

so , kami berempat pon pergi la makan tempat yang kurang orangnya tapi ramai la jugak an . PIZZA HUT ! nak duduk tu an , carik meja yang empat orang la kan . aku 'taktau' la masa tu kan danny sengaja ke hape , dia duduk sebelah yati , and dia suruh aku duduk sebelah ''sepupu" aku . aku dudk je . redho orang cakap . okay la jugak an . kau bayang kalau dia dok depan aku . memang takhabis la kan pizza aku ? tak tak . habis jugak . sebab aku sangat lapar . so , order . haa . ni aku rasa nak sepak je budak yati ni . kau tau kenapa , orang elokelok order untuk empat orang . dia plak dah kena balik . apalaa you ni dek . bukan selalu nak dapat makan dengan artis hot macam i . hish ! aku gurau je nak sepak dia . aku nak cubit sikitsikit je . sebab dia sangat comel . untung kau danny . :)

tinggal la kami bertiga an . danny dah angau dah . kesian dia . jadik psycho lepas yati balik . kesian aku tengok dia . sampai cakap sorang sorang . tapi nak buat macam mana . biarkan je la orang nak angau ke psycho ke . pastu selesai makan , kami bertiga jalan jalan kejap . pegi coolblog . beli coolblog . aku tak beli . kamal mahmud beli . pastu an , aku paksa diorang teman aku pegi beli air utk adik aku . dua orang lelaki teman aku pegi beli sebotol air . gentlemen tak diorang ? nampak macho an bila diorang teman aku aku yang cun , ayu , lemah lembut ni . kan kan ? pastu masa nak berpisah tu , KAMALMAHMUD hulur straw . satu coolblog dah ada kat tangan aku . nak tolong pegangkan act . taktau pon dia belikan untuk aku satu danny satu . dan cuba kau bayang apa perasaan aku masa dia hulur straw tu ? eh jap . takyah bayang la sebab kau takkan penah tahu . 

kami berpisah tapi aku tersenyum . hihik . thankyou thankyou . thankyou coolblog kamal mahmud . thankyou danny . thankyou jugak yati sebab awak kasik saya banyak sangat cubitan awak yang sangat halus tu . sakit gila tau dia cubit aku . pastu banyak kali jugak dia hempuk aku dengan barang yang ada kat tangan dia tu . tapi takpa , aku tak kesah sangat pon . sebab dia PA aku yang comel juga merangkap buah hati kawan baik aku . :) ingin aku nyatakan disini , aku taktau pon KAMAL MAHMUD ada jugak hari tu okayy . alhamdullillah . terimakasih ALLAH untuk hari tu . :)

okay dah . tu je cerita aku . yang menarik dan comel tu . kalau kauk rasa tak menarik pon aku peduli hape . cerita aku . wekk ! *jelir sambil buat muka comel* ohmy . memang gila . hari dalam sejarah aku keluar dengan KAMAL MAHMUD , termakan sekali , terduduk sebelah dia , terambik coolblog dia . kesian awak KAMAL MAHMUD . sorry sorry . untung la kau buah hati kamal mahmud . kau jaga dia elok elok okay . kalau takjaga dia elok elok memang kau kena , aku call anak buah aku , kejap je dia settlekan kau . aku ni kaklong kau tau . tapi aku yakin kau dah jaga dia elok elok . :) THANKYOU :)

tu je nak cakap . dan ingin aku tanya kau kat sini , apa kau rasa bila crush kau dk sebelah kau ? borakborak sekali ? dia cakap pandang kau dengan keadaan dia dk sebelah kau ? kau pikir lah apa yang kau akan rasa eh ? sebab apa yang kau rasa tu , adalah benda yang sama aku rasa . okay joe ! stop it . kau angau ! berani an aku letak nama KAMAL MAHMUD dalam blog aku yang dah meletup gedebak gedebum ni . lantak la dia nak pikir apa pon . tak kesah . tapi ,  kalau lah kamal mahmud baca blog aku , satu perkara je aku boleh buat , REDHO :) 

okay . time to stop writing . mengantuk . sleepy sleepy . nite nite nite . muah kiri muah kanan . titew tayang pewminat titew :D

coolblog . pizzahot

i will remember the moment . yeah ! i will . 

No comments :

Counting

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

katakan lahh :) anda bebas bersuara !