BabyBooo :)

Play with It. I'm busy :3



Wednesday 18 January 2012

when ME merapu ! silalah hayati .

hey . aku rasa bosan gila . taktau nak buat apa . so , macam yang aku cakap , bila aku bosan , aku update blog aku an ? so , ni lah yang aku tengah buat sekarang . nampak tak nampak tak ? walaupun sejam yang lalu , aku baru je update . tapi aku nak update lagi . bosan kot . and aku nak tukar mood dah . nak stop kan mood sedih tu .

so , im back . dengan wajah taksedih . biasa la . tadi tu aku sedih sedih sebab aku nak menjiwai watak . artis an . macam ni la . kejap kejap sedih , kejap kejap bahagia . artis yang banyak job macam aku ni selalu dapat watak yang berubah ubah . aku bukan tamak sangat nak amik sume job , tapi producer producer tu yang paksa aku . nak buat macam mana kan ? kalau tak ambik job kan , masuk paper cakap aku ni berlagak DIVA lah hape . taknak aku macam tu . nak jadik artis ni kena pandai jaga nama . 


so , nak borak pasal ape uh malam ni ? gila . aku taktau nak cakap pasal apa . takda idea . 
cakap pasal alam sekitar nakk ? nak kau cakap ? takpayah nak tipu la . takda orang nak cakap pasal benda tu . cakap pasal pembuangan bayi nak ? hishh ! jap jap . aku taknak . nanti aku rasa sebak . aku ni artis yang sangat emotional . haa . kejap kejap . cakap pasal keje nakk ? taknak ? taknak sudah . aku nak . kau taknak , sila blah .

haa . hari tu aku ada cakap aku keje an . pastu aku nak resign kan . tapi aku takut nak bagitau bos aku kan ? kau tau tak , semalam aku dengan beraninya text bos aku , aku cakap . aku terpaksa brenti sebab dad aku suruh brenti . aku kena buat lesen sebelum CNY . aku mintak maaf la dgn dia an . dan kau tau apa jadi lepas tu . dia text aku marah marah . dia cakap aku buat perangai . cuak gila doe . aku tak reply text dia . aku malas nak layan . suka suka hati dia je cakap aku buat perangai . yang dia buat perangai tu . taknampak . *aku semakin marah* rileks rileks . aku takboleh nak marah sangat .  berkedut kang muka aku . takcun kot masuk tv muka berkedut .

malas ah aku cakap pasal bos aku . takpenting pon . takmenarik langsung . salah aku jugak gatal nak keje . sedangkan masa tu job aku dah banyak dah . biasa la . nak cuba nasib kan . tapi nak buat macam mana , aku sesuai jadik artis je kot . boleh jadik pelakon , penyanyi and producer je . kalau yang lain tu takbole . tu yang aku keje tiga hari terus resign tu . gaji ? memang takdapat la kan . takpe la . kalau dapat gaji pon aku taktau nak simpan kat mana jugak . nak simpan dalam bank , memang penuh . takbole nak masuk duit dahh . gaji gaji aku sume aku simpan kat rumah . kat mana aku simpan ? mana boleh bagitau . rahsia . sampai bila bila pon aku takkan bagitau kau yang aku simpan gaji aku tu dekat bawah carpet depan tv kat ruang tamu rumah aku . sampai bilabila aku takkan bagitau . aku ni memang pandai simpan rahsia . mesti kau jealous an ? dah agak dah . nampak muka kau pon aku dah tau la . 

okay . aku rasa aku banyak merapu hari ni . tapi takpa la . sukahati aku . ni kan blog aku . suka hati aku la nak merapu ke nak maruku ke . blog aku . I repeat , BLOG AKU ! hakmilik aku . kalau kau tak pecaya , boleh la datang office aku . aku boleh tunjuk document yang jelas membuktikan blog ni sah atas nama aku . haa . aku taktipu okay . 

eh . dah la eh . aku ngantuk la . puas dah berdrama . banyak kot aku shooting hari ni . dah la nak layan peminat lagi . ramai gila peminat aku datang serang aku tempat aku shooting tadi . sampai bengkak tangan aku nak autograf . kesian kat aku an ? eh . takpayah kesian . aku dah biasa hidup macam ni . artis kan . memang selalu macam ni . so aku mintak izin dulu lah yea . kau pon dah boleh dah slow sloe pegi buat benda lain . sidai kain ke , main golf ke ape ke . nak menyibuk je keje dia . okay lah peminat aku yang ramai sekalian . byee . muah kiri muah kanan . toodles !

No comments :

Counting

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

katakan lahh :) anda bebas bersuara !