BabyBooo :)

Play with It. I'm busy :3



Wednesday 18 January 2012

no one know what i feel

dengan mood yang sangat sebak dan sedih . penat . hari ni memang aku sedikit emotional . sedih untuk perkara kecik . dan aku rasa bodoh jugak sedih sebab benda ni . tapi apa boleh buat . memang aku cenggini . right now , i need blog . sebab blog ni tau semua benda . dia pendengar yang setia walau dia takda telinga . 

kenapa aku sedih actually . tadi naili , tim bagitau dia takdapat balik for CNY . hari tu dia cakap , daftar hari ni then jumaat ni balik . aku bajet bajet nak keluar dgn mereka . tunggu siha balik . then tunggu diorang balik . pastu keluar an . buat prangai gila gila . homaigod . dan bila diorang takbalik . rasa frust . sumpah . kalau keluar dgn diorang , takbest sangat kalau takcukup . hmm . dan just imagine , nanti nak ambik result baru diorang balik . babes , bulan tiga tu . skarang baru bulan satu . 2 bulan lagi . lama tu .

dan aku mesti rindu kat diorang . siha cakap , ada hikmah disebalik sesuatu . yeahh ! memang betul . there must be something yang aku taktau . tapi aku tumpang bahagia lah . occay la tu diorang dah dapat masuk U . boleh jumpa abang abang handsome an . occay . taknak cakap pasal diorang dah . mata aku berkaca . 

aku mintak maaf kalau ada sape sape terkena dengan aku hari ni . kalau aku emotional hari ni . aku mintak maaf . aku rindu kawan aku . dan aku terkejut dengan berita tadi . kejap . tapi diorang bukan nya pegi takbalik balik . mesti la balik an . tapi lambat lagi .
aku rindu korang . naili , tieym , aini , siha , nani , naimah , porshe , dini . korang kawan sampai mati aku  .. :'(

aku emotional kan ? aku lebihlebih kan ? takpelu aku nak cerita benda kecik ni kat blog aku kan ? tapi lantak la . blog ni je dgr luahan hati aku . engkau , kalau taksuka takpayah nak bukak blog ni lagi occay ? dah . aku nak out . basuh muka . bye .


this is for NAILI

kau belajar elok elok 
do take care of yourself 
layan peminat kau elok elok 
kalau jumpa mamat handsome ingat kat aku occay 
sila carikkan jodoh untuk aku
aku taksempat nak peluk kau ketatketat before kau pegi
ingatkan jumpa lagi jumaat ni 
tapi takpa la
kau jaga tieym untuk aku occay ?
aku sayang kau teramat sangat
kau ada tempat kat hati aku :')

this is for TIEYM 

kau pon sama 
belajar elok elok 
kalau jumpa mamat handsome tolong ejaskan untuk aku satu
aku tak sempat nak peluk kau an masa bbq tu ?
sorry pasal salah faham malam bbq tu
kau jaga naili untuk aku occay ?
aku pon sayang kau ketat ketat
kau pon ada tempat dalam hati aku :')

byee . selamat menjadi budak U . 

No comments :

Counting

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

katakan lahh :) anda bebas bersuara !