BabyBooo :)

Play with It. I'm busy :3



Wednesday 4 June 2014

Hello JUNE !

...
Hello Hi and Assalamualaikum. Its 6th of June so I don't think its not too late to greet JUNE. Eceh hi June please be nice. Don't be like May April March February or January. I ask them to be nice but then they keep doing bad to me. Hahaha boleh macam tu? Eh don't blame month lah for what happen in your life. What month is it, you are the one who should manage it to make sure it always nice. Kehkehkeh. 

But then I would like to thank to Allah, Alhamdullillah for giving me chance to breath and give me another day another month to change myself to be a better me. Thanks for keep giving me chance again and again. Sorry for never appreciate it before but i'm gonna try my best to use this chance wisely. I'm truly living my life again right now, enjoying it. Then I started to realized that before this I am the one who didn't let happiness come to me. I am the one who keep hanging myself in sadness and sorrow. Haha. Stupid me all the way. 

Ah never mind. Hopefully it would be a lesson to myself. Stop hanging around. Berhenti melukut tepi gantang kate kooo. Haha whether I like it or not life must go on. Keep moving forward without looking back. Kiranya buang semua masalah semua cerita sedih cerita cinta tak kesudahan cinta kasih sayang tu di bulan lepas. Start bulan baru, start lah hidup baru. Ecececece kengkonon. 

I don't know what would people judge me kalau aku start berbaik balik dengan orang yang aku gaduh. They might say that I'm being hypocrite or talam dua muka or whatever lah I don't care, but I know Allah knows what am I doing. Some of people said that they forgive but not forget. Even me too. But right now I start to realize that we actually need to forgive and forget too. Kalau kau lupa baru kau macam boleh betul betul ikhlas dengan semua benda yang kau buat. Kalau kau tak lupa cemana nak start hidup baru selagi semua benda orang buat dekat kau tersangkut lagi dekat kepala kau. Is it?

So aku cam try hantuk kepala kat dinding, pijak kepala aku sendiri, telan semut satu zoo demi usaha melupakan semua benda yang dah jadi selama ni. Kahkah. Akhirnya berjaya juga lupa sebab aku ni nyanyuk orangnya. Dah la. New month new life ah gitu. And again walaupun ni bukan hari raya, aku still nak mintak maaf to all the peoples yang selama ni aku duk buat jahat ka, duk mengata mengutuk memacam ka, aku sedaq peghangai aku ni tiap masa bughuk. Maaf na. Pastu aku mintak tolong hangpa doa aku beghubah jadi manusia lagi baik na? 

Jadi tiada harapan lain untuk June. Selain itu aku ada pasang harapan nak jadi cantik. Tapi macam tinggi menggunung sangat harapan tu jadi aku telan jelah. Kira aku cam pasrah dan redha lah. Kahkah. Aku ada jugak berangan en aku cantik lepastu ada mamat handsome kejar aku pastu dia tanya aku "awak ni cantik dari kecik ke?" Kahkah tapi tu ar aku masiih menanti saat itu. Haha

Dah la. Aku ni senanya bosan. Rasa nak menaip pepanjang. Apa yang ada dalam kepala otak ni aku taip je semua. Peduli pulak aku orang nak cakap apa. Ni blog aku jadi aku macam "lantak lah aku nak update apa pun engkorang bukan baca pun" haha tapi kalau korang rasa nak update blog aku ni boleh, aku bagi satu ruangan untuk engko update. Tapi aku kasi sewa 100 hinggit untuk satu ruangan. Engko nak?  Kahkah. Kerja nak untung je. Lalala 

Jadi itu saja dari aku untuk harini. Enjoy your life everyone. Maaf andai diri ini ada terkasar bahasa ke ape kan? Aku ni memang suka main cakap je. Jadi mintak maaf adik kakak abang sado omnomom. Jangan lupa tengok Abang Long Fadhil dekat pawagam. Support babyboy aku zizan razak okay? Eh lama dah tak update pasal babyboy. Rindu nya. Tapi nantilah update . Hehehe takpa . I keep supporting you babyboy. Lalaa kbaiii. Assalamualaikum :*

Ironic, don't you think?

No comments :

Counting

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

katakan lahh :) anda bebas bersuara !