BabyBooo :)

Play with It. I'm busy :3



Thursday 13 February 2014

Mengorak Langkah (tittle takleh blah)

JAJAJAAJAJ

Good morning, good afternoon, good evening, good night everyone. Ah lantak lah bila masa engkorang nak baca pun. Tak kisah sangat pun. So hi. Tell me you miss me please. Eceh. Tapi kalau tak rindu pun memang faham, siapalah aku dihati engkorang ni. Ehem

So takda nak update apa pun hari ni, takda nak bebel banyak sangat pun, update ni pun sebab macam dah lama sangat tak update blog, just in case ada yang rindu walaupun aku tahu engkorang semua ni ego taknak mengaku. 

Dengan sedikit bangga nya nak cakap yang aku baru je habis presentation oral yang markah nya tak seberapa sangat aku dapat. Sikit sangat je markahnya. Mana nak dapat markah banyak kalau dah preparation pun last minute. Pagi tu baru nak siapkan text, walaupun memang tak siap juga. No matter what I'm still thankful for what I got. Something happen for a reason gitu ha. Eceh

Hm hm hm hows life? So far good. Mula mengorak langkah sendiri sebab malas dah nak fikir orang lain. Baru je sehari dua ni kena buat naya dekat orang tapi takpa. Aku peduli apa. Peduli tu peduli tapi malas nak fikir. Its all about people that keep judging what am I doing. Could you guys just let me do anything freely? Could you please take me for who I am? Malas tau nak puaskan hati orang ni. Penat nak fikir gitu. 

Lepastu lepastu aku rasa macam aku dah malas nak menaip sebab ada sesuatu yang menghilangkan mood aku. Jadi itu saja dari aku untuk hari ini. Aku harap juga engkorang semua ni rindu aku. Semoga betul betul rindu. Jadi nasihat aku untuk hari ini, jadilahmanusia yang tak pernah condemn orang. Biarlahh orang nak buat apa yang diorang suka. Kalau apa yang diorang buat tu salah, engkorang tegur lah. Tapi ingat, nak menegur pun kena ada adab. Oleh itu pepandai lah menegur. 

Sekian dari saya, Amirah Auni. Sekian terimakasih :D


No comments :

Counting

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

katakan lahh :) anda bebas bersuara !