BabyBooo :)

Play with It. I'm busy :3



Friday 17 January 2014

Nak cerita apa...?

delightful | via Tumblr

Hi hello and Assalamualaikum wbt. Aku rasa boleh tahan lama aku tak update blog. Haih. Dan jadi masalah jugak bila aku nak update tapi tak tahu nak cerita pasal apa. Like seriously. I dont know what happen to me. nak bebel pun tak tahu nak bebel pasal apa. Ye. Aku sedar aku mula bosan sekarang.  Hmmm cewdihnyeww. 

To be honest memang la tengah sedih tapi tak rasa macam kena cerita and boleh cerita. Ah I wish I could share it here tapi tak boleh. Tapi tengah sedih tengah forever alone. And yeah, tepuk tangan sikit. I'm suffered in pain for a three days kot. Makin menjadi jadi sakit aku. Pergh pergh. Ubat nya dekat Kelantan. Nak taknak kena balik Kelantan lah. Tapi lagi dua minggu kot nak balik. So please, harap sakit boleh tahan eh sakit eh? Udoh udoh ler sakit ye. Teman udoh penat. 

Hm nak cerita apa lagi ni korang? Its look like dah lama tak update pasal fe feelings gitu you olls. Ni pun sedih. Cakap pasal feeling aje sedih. Tapi serious. Aku rasa ceritera cinta aku lebih sedih daripada ceritera cinta snow white dan putera katak. Eh. Ada? Tapi hm aku rasa takboleh cerita dekat sini. Macam private sangat gitewww. Uhuks. Ahaks. 

Takpalah. Just pray for my happiness. Boleh tak you olls? Dah penat nak sedih sedih. Dah penat nak berharap. Dah penat nak menunggu. Dah penat nak fikir. Penat semua lah. Rasa macam diri ni dah tak diperlukan. Kalau dulu sayangnya  masih ada, sekarang aku rasa sayang dia dah takda. So aku betul rasa sayang aku je yang tak pernah hilang hilang ni. Tapi biarlah. Biar dia dekat situ. Satu hari akan hilang juga. 

"Sibuk sangat nak sayang orang, Allah yang sayang kau pagi petang siang malam, ada kau hargai?" 

"Allah sayang kau, tapi kau tak hargai, mana lah manusia nak hargai sayang kau. Betul tak? Cuba hargai sayang Allah dulu. Solat tu jangan tinggal. Buat apa apa pun sebab Allah. Ajar ajar bercinta dengan Allah dulu. Mengadu itu ini dekat Dia. Ni sibuk kejar manusia. Allah yang sayang kau tu, kau abaikan. Ingat. Pemilik hati semua manusia tu ALLAH. Nak hati sesiapa pun, mintak lah dengan ALLAH. Allah tolong lah nanti..."

Terimakasih :')

No comments :

Counting

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

katakan lahh :) anda bebas bersuara !