BabyBooo :)

Play with It. I'm busy :3



Wednesday 25 December 2013

"Akak, bagi saya lima minit je......."

Being with You :)
"Cah ooo cah! Masuk meta!"

Lalu ecah muncul depan pintu bilikku. Lalu aku berkata, 

"Haa bukok kipas meta. Masuk masuk doh. Rugi kalu tk bukok kipas laluh"

Sambil menghidupkan kipas itu, Ecah mula melemparkan kata kata cacian padaku. Aku tabah. Dah biasa.

Pergh gua punya malas. Nauzubillah! Nasib baik adik ramai boleh suruh itu ini. Kepada jejaka jejaka kacak yang nak menumpang kesenangan gua suruh adik gua buat itu ini, boleh lah masuk meminang gua cepat cepat. Lepas kita kahwin, adik gua adik ipar lu. Boleh lah lu nak mintak tolong apa pun. 

Kahkah! Macam jual adik lahsiaaa macam tu. No no no! Aku je berhak buat adik adik aku cemtu. Aku sayang adik adik aku. Walaupun macam tu sekali aku suruh diorang. Takpa. Aku nampak comel bila suruh adik aku buat macam macam. Nampak comel dan manja *muntah dedak ayam*

So hi semua. Cuba teka aku buat ape je harini? Meratapi hidup sendiri. Tapi tadi je. Masa meroyan tadi je. Now dah okay memandangkan masa aku stress tadi aku buat keputusan nak bawak adik adik aku merayau rayau. Memandangkan aku dah serik kena marah merayau sorang sorang dekat Ipoh dulu. Ehem. Deep. Haha. 

So tadi merayau lah bawak adik adik aku. End up kita decide nak ke kbmall je. Eh. Kelantan ada tempat lain ke? Hehehe. Ada lah siak. Jemput datang Kelantan semua nanti aku bawa jalan jalan. Tapi sebab aku dah rindu member tempat kerja dulu, so aku pergi jelah kbmall. Sebab diorang memang kat situ. yeayy! JUMPA!

Sempat lah lepas rindu bagai tadi. Ahaks eheks uhuks. Then sempat jumpa Kak Fatin mintak tolong dia pasal case study yang kena buat pasal  butik tu kan. And thank god Kak Fatin boleh tolong. Ingat nak ambik gambar butik dia tadi tapi macam segan sebab customer tengah ramai so mintak tolong Kak Fatin je ambikkan. Omnomnom. 

Eh aku cerita panjang lebar macam korang berminat je nak dengar kisah hidup case study aku kan? Haha. Ah lantak gi mampus. Aku pun dah bosan cakap pasal case study. kahkah. Malas fikir. Cuti belum habis bro! 

Jadi itu sajalah aktiviti aku untuk harini. Yelah. Saja je share. Mana tahu ada peminat yang nak tahu live update dari aku. Kenalah cerita. Yelah. Taknak hancurkan hati peminat. Jadi kat sini ada lah beberapa  benda aku nak promo. Mari bersama sama luangkan masa untuk sesi promo aku. Tak lama ye adik adik abang abang kakak kakak. Bagi saya lima minit je kak taklama. Haa haa. 

Firstly marilah ramai ramai undi babyboy waa untuk anugerah meletop, abpbh . Ha semua yang dia tercalon lah. Jadi untuk link dan kategori apa anda boleh vote, jom ramai ramai follow @ZTF_Official. Diorang ada share semuanya. Eh jangan bukak je. Vote abe zize okay? Abang sado handsome tu. Hihi. Thankyou. 

Next, aku nak promo tudung sikit. Kepada hijabistas dan awek awek yang dah cantik dan nak lagi cantik bertudung, boleh lah follow @OhGadisCollection di instagram. Diorang ada jual tudung tudung yang cantik. Dengar dengar ada koleksi tudung baru you olls. Harga? Pergh. Takyah sembang. Berpatutan. Puas hati lah cerita dia. Jom ah follow, then jangan lupa pilih tudung pilihan anda. 

Dan kalau ada yang nak beli telekung solat yang menarik warna dia, corak yang cantik, boleh lah contact 0166460994. Memang cantik. Alah abang abang sado tu, mesti tak berminat sebab korang rasa taktahu nak beli dekat siapa kan? Siapa cakap! Boleh beli dekat mak. Dekat awek. Haa untuk akhirat juga ni. Lagi sweet kot kasi hadiah telekung solat. Harga? Berpatutan lah. Takkan lah nak suruh korang beli barang mahal melebih. Haa berpatutan. Dijamin! Okay yang ni corak corak tau. Kalau yang tak suka corak corak, ada jugak yang plain je. Nak warna apa? Haa boleh contact number tu ha. Tanya. Nanti sepantas kilat dia confirmkan. Jomlah beli ramai ramai. Mana tahu korang bagi telekung kat sesapa, tibatiba lembut hati dia nak solat. Siapa tahu kan? Dah dapat pahala kat korang. In sha Allah. Bergantung pada niat. Hihi. 

Jadi itu je untuk harini. Nak apa apa, contact je i olls you olls. in sha Allah i olls boleh tolong u olls. Bukan saja saja promo ni. Aku memang promo barang barang baik je. Is barang baik heyy is barang baik! Kalau ada yang berminat tu contact aje kak culing. Hehehe. Okay bye. Assalamualaikum. Takjawab dosa jawab sayang. 

No comments :

Counting

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

katakan lahh :) anda bebas bersuara !