BabyBooo :)

Play with It. I'm busy :3



Friday 22 November 2013

Result Sharing *sila klik jika ingin tahu*

Hello hi and Assalamualaikum. Okay dah tahu memang takda orang rindu sebab baru haritu aku update blog. Okay faham. Dan untuk pengetahuan semua pihak aku bukan nak gebang result aku hari ni tapi aku cuma nak berkongsi result jelah. Hehe. 

Tak kisah korang nak tahu ke tak, serious aku tak kisah sangat. Hidup ni tak elok sangat ambik peduli pasal orang. Jadi aku bajet bajet korang nak tahu lah. Please lah buat buat macam  nak tahu. Dah lama aku tak merayu dekat korang ni. Haha. Tolong lah tolong buat eksaited nak tahu. 

So result takda lah tinggi sangat nak dibandingkan dengan sem lepas. But still thankful. Sebab memang takda repeat. In fact, kebanyakan subject tu memang atas pagar which is bila bila masa je boleh tergelincir jadi fail. Nasib baik Allah SWT bagi rezeki lulus. Alhamdullillah. Hehe. 

Macam yang aku cakap, result kali ni memang aku taknak peduli sangat pasal pointer sebab bagi aku a few subject yang fail tu memang teruk ah doh :( Tapi Alhamdullillah. Syukur sangat memang takda. And aku sibuk cakap takda fail ni berapa je aku dapat? Taraaa! *bunyi drum*

3.04! Yeayyy! *awkward* Haha. Tapi serious cantik tak tipu. Kalau gabung dengan sem lepas punya result memang kena. Sem lepas, 3.40. Sem ni 3.04. Dan aku harap sem depan 4.03. Ha boleh cenggitu? Ni bukan salah apa ni, salah susun. Haha. 
For once again, Alhamdullillah sebab takda repeat. Terimakasih lecturer lecturer sem dua yang banyak ajar macam macam. Inilah hasilnya untuk sem dua. Hehe. Tapi ada hikmahnya result turun ni. Atleast ada sedikit rasa menyesal dan rasa nak up balik. Nak struggle lebih sem depan pastu nak balas dendam dengan sem dua. Eh boleh?

Eh ada lah tu yang akan cakap aku sembang kosong. Aaaa tengok nanti. I'll prove it. Aku akan bangun balik lah. Eley eley eley. Tapi taknak bangun sorang sorang. Nak bangun dengan member member buah hati kesayangan #AR10. Hehe. Kata jatuh bangun sama sama. 

Jadi kepada semua pihak yang ambik result harini, apa yang aku boleh cakap, tahniah lah semua. Tak kisah pun berapa korang semua dapat, tapi ingat satu je, bersyukur dengan apa yang ada. Ingat rezeki tu Allah SWT yang bagi. Dan ingat Allah SWT tu Maha Adil. Apa yang Dia bagi tu, maknanya itulah yang kita berhak dapat atas usaha kita sendiri. So bersyukur lah. Hihi. 
Bersyukur jangan hanya di mulut. Solat tu cuba jangan tinggal. Takmalu ke Allah SWT bagi kita macam macam tapi suruhan Dia kita taknak ikut? Okay. Bukan nak bajet baik, tapi yelah. Saling mengingati. Aku ni takda lah baik sangat. Boleh tahan jugak perangai. Tapi try improve. In sha Allah. 


So itu je kut untuk hari ini sebab aku sendiri pun macam taktahu nak cakap apa je. Sekadar nak share result je walaupun korang semua macam taknak tahu je macam taknak tahu je. Eyuw omg. Aku menyampah dah dengan ayat tu senanya. Lima hari aku kerja ni berlambak customer guna lawak tu. Serious taklawak. Aku taktipu. Aku macam dah bosan. 

Eh suka suka hati aku je nak bosan. Ingat takda orang bosan dengan aku? Haha. Okay talk about kerja, allhamdullillah lima hari kerja jadi salesgirl yang cantik, ada lah a few problems yang orang kata boleh lupa. Omg hidup tak habis habis dengan problem cenggini lah. Haha. No I mean ada lah certain things yang boleh lupa. Sedih sedih pun boleh lupa kejap sebab boleh usha abang abang kacak lalu lalang. Eh? HAHA!

And yes, alhamdullillah lima hari kerja dapat feedback yang baik. Eh macam post mortem. Orang orang yang baru kenal Auni ada lah yang cakap, baru kenal tapi macam dah kenal lama and alhamdullillah ada jugak yang cakap suka kawan dengan Auni. Haa gitu. Alhamdullillah. Means Allah SWT makbulkan doa aku. Hihi. 

Semoga kehadiran aku dalam hidup semua orang ni bagi kesan positive, menyejukkan hati, menyenangkan, menceriakan, membahagiakan. In Sha Allah. Trying to be better Nur Amirah Auni. Eh perasan. Serious. Dah penat dah sakit kan hati orang. Dan dan letih juga nak puaskan hati orang yang tak pernah puas hati. Jadi biarlah. Ubah yang mana perlu. In sha Allah. Hehe. 

And I will miss you guys ibu ibu mengandung, kakak kakak, adik adik, Syah yang comel gila sebelah kedai, eheh eheh. Thanks a lot to peoples who helps me a lot juga lah. Hehe. And yes sorry sebab Auni ni menyusahkan. And merimaskan. I keep saying "sedih oh jadi Auni". I just want to make you guys laugh. In fact, I love to be around all of you. Eh taknak berhenti kerja lah :( Tapi nak belajar. Eh tacing. Hahahaha. 

Okay tu je. Sekian saja dari patik. Selamat merindui patik kerana patik rasa sehari dua ni patik nak busy kan diri dengan mengganti masa tidur patik yang habis buat kerja tu. Patik nak tidur sepuas hati memandangkan sekarang musim hujan. Nikmatnya untuk ber hibernasi. Okay itu saja. Assalamualaikum. Takjawab dosa jawab sayang. HEHEHEHEHE 

Motivasi yang mungkin sudah give up dengan result sendiri. Chill :)

Selingan. Body guard sador. Guardian angels saya sepanjang sem dua. Azmil. Syafiq.

Sekali lagi saya nyatakan. Ini dia kekasih saya. Hehe. Adik beradik. Keluarga. A part of #AR10. Susah senang sem dua sama sama. Diorang banyak jaga saya sem dua. Takda diorang lagi teruk agaknya. Alhamdullillah dapat anugerah terindah ni. Terimakasih Allah. Susah nak dapat kawan macam diorang. Kbye. 

No comments :

Counting

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

katakan lahh :) anda bebas bersuara !