BabyBooo :)

Play with It. I'm busy :3



Friday 1 February 2013

Here I Comes :))

Tumblr_mhfwkftn8a1rwwtido1_500_large

*BunyiKompang* So hello everyone. Meriah betul blog aku hari ni. Ye aku tahu. Semorang memang dah main kompang ni lama kan? Tunggu kedatangan aku je kan? K. I am so sorry peminat peminat sekalian yang memang dah lama tunggu aku update blog. K aku senanya tahu yang korang memang rindu aku kaw kaw. Ada tu sampai nak pergi sekolah pun taknak kan? Sebab sayang nak tutup laptop, risau aku update blog pastu korang takdapat baca kan? Ya Ampun memahami betul aku ni. No wonder ah ramai peminat. Aaaa nampak? Masuk bakul angkat sendiri. Aku bukan taknak suruh orang angkat. Sengaja je angkat sendiri bakul tu. Berdikari orang kata. Kesian pulak orang lain susah susah nak tolong angkat kan bakul. Bukan ringan aku ni. Nampak tak aku ni jenis yang taksuka menyusahkan orang. Nampak?

So haiii semua orang. Assalamualaikum wbt. Haaa. Berjela jela membebel, baru reti nak bagi salam. Pebenda aku ni. Tak baik sungguh. Im sorry. Atleast aku bagi salam k. Daripada aku bagi penumbuk ke penampar ke mahu lebam muka kau semua. K amirah auni. Behave. Malu kat orang. Orang pandang. Awak tu public figure. Sila jealous. So ada apa apa soalan tak nak tanya sepanjang ketiadaan aku di blog ni? Ada orang nak tanya apa apa tak? Well actually, aku ada banyak gila aktiviti yang awesome ah kan lately nih. Okay siapa nak dengar sila jerit ZIZAN sekarang. Saya kira satu dua tiga jerit k? K. Satu , dua , tigaaa ........ ZIZAN !!! K. Diam diam semua. Jangan nak memekak dekat blog aku. Suka suka hati kau je nak memekak. Pekak kang baru tahu. So aku taknak ah cerita sekarang. Memang takkan habis k. Like seriously. Hehe. So i think nak cakap je event ape. Then balik nanti aku cerita banyak banyak. Dan aku nak korang semua baca sampai muntah. 

So first event is ArchiNite where semua budak senibina terlibat. Keesokan harinya ada Design Festival dekat Mydin Meru for two days. Hari sabtu dengan Ahad. Then takde dah. Start class macam biasa. Then sekarang ni masih ada class. Sabar untuk satu minggu. Lusa aku ada kem. Pergi kem semalaman then balik. Masuk kelas lagi seminggu then balik Kelantan. Hoyeaahhh! Rindu tahap kambing meragut rumput sampai tercekik melihat ikan didalam akuarium menari lagu Bara Bara Bere Bere tau tak. Sampai macam tu sekali nak balik. Gila doh. Aku ni anak perempuan yang baik. Seumur hidup aku tak pernah lagi takbalik rumah untuk sebulan lebih tahu tak. Fuhh. Sekarang ni dah masuk sebulan aku takbalik k. Harap maklum. Rindu sangat dekat rumah tu. Seriously. Rindu rumah, rindu isi rumah. Yang bising bising kat rumah aku tu semua aku rindu. I just miss two of my sister, Nur Aisyah Auni and Nur Athirah Auni. And i miss four small brother, Abdul Fattah Akmal, Abdul Hakim Akmal, Abdul Muiz Akmal, Abdul Wafiy Akmal. Yang paling rindu Datin Sri Asiah and also Prof Madya Dato' Sri Mat Hassan. Hahahaha. Aaaa nampak tu? Aku ni anak YB. Aku TB. Haha. K bergurau ah. Jangan ambik serious sangat. Kau macam tak pernah baca pulak blog aku. Haha. 

So tu ah. Doakan aku selamat balik ke Kelantan. Dapat jumpa family yang kat sana dan jumpa peminat peminat dekat sana. Tolong lah. Aku tak sampai hati melihat penderitaan peminat aku di Kelantan yang meraung raung sampai buat perhimpunan bersih semata mata sehidung hidung setelinga telinga nak jumpa aku. Aku malas nak poyyo. Tapi ni lah hakikat. Hahaha. K dah ah. Aku rasa cukup disini ah aku merepek membebel bebel. Proudly said, makin hari makin seronok ah duk sini. Memandang kan dapat classmate yang sangat lah sporting dan gilagila. Even PA aku , i mean Penasihat Akademik kelas aku sangat sangat lah sporting k. Haha. Dan tak lupa, sarjan yang ajar kelas kitorang paling sporting. Ah semua sporting. Plus , sangat best ada roomates yang macam Amy dengan Nina. Chewahh. Dan semua kawan kawan baru ah. Haha. Tidak lupa kakanda ku babyboy yang adinda cintai kasihi dan sayangi. Bilakah kakanda ingin mengambil adinda disini dan bawa adinda ke kampung halaman dinda. HAHA. Cepat ah kanda. Mentang mentang kekanda pulang ke Australia, lupa pula pada dinda disini. Haha. K dah. Ini semua poyyo. Tolong lah. Saya nak berhenti sekarang. 

So last nak pesan, em em em, jangan lupa vote ZIZAN RAZAK for ABPBH. Please please please. Nak tengok dia menang please. Please please. Merayu ni merayu *BuatMukaComelMacamBayiYangBaruLahir* So dah. I've got to go.Haha Eh jap. Takde gambar abang lah. Hm. sorry. Update guna laptop orang. Takda gambar. Em em em. Sedih. Sorry abang. But don't worry babyboy. I love you more more and more *KenyitMata* SO got to go. Muah kiri muah kanan muah dua dua belah. Hehe. I lapchiuuu :*

No comments :

Counting

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

katakan lahh :) anda bebas bersuara !