BabyBooo :)

Play with It. I'm busy :3



Tuesday 19 February 2013

Happy Birthdayyy ACAI :)

Embedded image permalink
Ching ching ching. Starting dah kena dah. Haha. Baca tajuk entry pulak. Macam dah kena jugak. Haha. So. Had another awesome night with le classmates :) Hehe. AH malas nak cakap banyak senanya. Assignment drafting tengah tunggu gua. 

So entry ini didedikasikan untuk sahabat beta Adib Azlan atau nama hot nya Acai. Haha. Mohon acai terharu hingga menangis nangis meraung raung di dalam biliknya. Haha. SO acai. Happy Birthdayy !! May Allah bless you. Panjang umur. Murah rezeki. Sentiasa bernasib baik. Semoga dapat pointer tinggi. Dan aku doakan kau dapat apa yang kau nak asalkan benda tu memberi kebaikan dekat kau. Haha. Bila dah besar jangan lupa aku k. Nak kahwin nanti bagi kad jemputan. Aku nak duduk kerusi VVIP. Haha. Kalau kau jadi arkitek nanti jangan lupa aku pulak. Nanti aku kahwin jemput ah datang rumah. Nanti raya datang rumah. Baju raya berapa pasang? Biskut buat sendiri ke beli? Duit raya bagi lah sikit nanti. Hehehehe. Bongok. Jo is bongok. HAHAHA. Gurau ah acai. Happy birthdayyy ! Kau tua dari aku woi. Dah besar dah abang long acai kita ni haa. Cincai boncai ! Haha. Dah 19 tahun. Buat prangai macam 19 lah ye. Jangan nak poyyo sangat k. Haha. Sorry takdapat menepung kan kau. Haha. Buat dekat dataran kamsis kena hormat exco. HAHAHA. Kang susah susah meor dengan sudin nak datang marah kita. Haha. Aku ingat nak beli tepung beli telur. Haa celup kau dalam telur, pastu celup pulak dalam tepung, pastu goreng dalam kuali panas. Terhasil lah ACAI CELUP TEPUNG ! Hahaha. K gurau. Haha. Sorry lambat. Dan andai kata suprise tadi tak menjadi, aku mintak maaf. Maaf jugak terlempang kau. Hahaha. Dan kau kena tahu, kau untung sebab ada budak kelas macam DSB1A. Yang tengah sibuk nak buat assignment drafting sanggup turun demi kau. Hehe. Sweet tak kami? HAHAHA! And jujur aku cakap aku taktahu pun harini birthday kau. Tadi dekat koperasi azmil yang cakap. Lepas kelas math. So kitorang decide nak belikan kau cake. Hahaha. Then aku dengan Azmil dengan Tasha dengan Zul pergi jalan jauh jauh sampai ke TAMAN CEMPAKA nun. Jauh tahu tak taman cempaka tu. Kalau naik teksi berapa hinggit dah. HAHAHA. Sweet tak? Kbyeee acaii ! Last happy birthdayyy ! 

So disini nak jugak aku berterima kasih dekat korang yakni budak budak DSB1A. Nak aku mention kan? K. Hanif Bakhtiar Zul Izzham Hasif Zahyn Farah Ziza Tika Yuha Kakyong Tasha Wardah Anis Nana Boloq Chee Yan Egy Anip Azmil Acap Jef Amir Nik Fath Capiq. K. HAHAHA. Dah. Aku tahu majlis kita tadi takda ah semeriah majlis majlis di hotel lima bintang. Sebab kita berada di kamsis dimana bintang bintang nya adalah kita. HAHAHA. Sorry weh. Ni je termampu. Sorry ah korang tunggu lama. Acai tu lama gila nak turun. Haha. Aku mintak maaf kek pun makan sikit sikit sorang tadi. Tapi takpa ah kan. Sharing is caring. Ceh ceh ceh. Haha. Tapi jujur aku harap, friendship ni takkan pernah berakhir macam puan zaza cakap tu. Sumpah aku taknak sem dua nanti semorang berpecah. Thanks menjayakan aktiviti kita malam ni. Thanks a lot. Hehe. Maaf membazirkan masa korang. Maaf kalau ada yang kena icing tu. Aku sengaja tu. Aku mintak maaf. Hehe. Takpa lah. Nanti kita tengok ah birthday siapa pulak nanti. Kalau termampu kita buat lagi k? Haha. Birthday aku 6 Ogos tau? Bring zizan to me please. Haha. No matter what. Thanks korang ! Thanks a lot !

So i think pengalaman ni biar kita je tahu. En en en #DSB1A en? Biar ah peminat aku semua ni taktahu. Kalau peminat peminat aku ni tahu kang, sibuk wartawan datang cari aku. Aku malas nak jawab gossip gossip ni. Haha. Kang makin hot aku, banyak job dapat, jarang pulak aku masuk kelas. So itu saja dari aku. Aku nak blah dulu. Esaimen drafting tengah memanggil manggil. Hahaha. Bye korang. Lap you :* Hi crush. Hehe. Jap jap. Enjoy gambar dibawah luh. Hahaha. 

Tu diaa birthday boy dah malu. HAHAHA. 

Nampak tak Acai memang tengah speechless tu? HAHA. Azmil pulak sibuk nau nak buat pelancaran. Hahaha. Jap. Thanks to Azmil and Tasha and Zul sebab sama sama pergi beli cake tadi. Hahaha. 

Acai is reading "Happy Birthday Acai Cincai Boncai #DSB1A"

Kite siewleng. Dia Acai. Cousin cousin. Haha. Mail lambung takdek. Acano? Hahaha

Acai sedang merelakan muka nya dirosakkan. HAHAHA. Memang teruk muka kau acai. Dengan minyak rambut pesen baru. HAHAHA. 


Hoyeahhh!

Kami berkongsi cake dan kami berkongsi jiwa. Acecece. Haha

The Gelojoh Us. Hahaha. 

The awoks awoks. Haha. Abang abang ganteng. Haha

The Syafiq. The Tasha. Bukan diorang kalau tak pose pelik pelik. Haha

Budak kelas kami semua sweet. Mohon jealous walaupun sedikit. Hahaha. 

K. The end. Pray for our friendship guys girls. Doakan semua ni akan kekal. Doakan kami akan berjaya bersama. Amin :) 

No comments :

Counting

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

katakan lahh :) anda bebas bersuara !