BabyBooo :)

Play with It. I'm busy :3



Tuesday 25 December 2012

Hari Yang Bertauliah.


Assalamualaikum wbt. Sidang hadirin dan hadirat yang saya hormati sekalian. Hari ini tajuk pidato saya adalah k. Tampor diri sendiri. Bila entah aku nak muhasabah diri jadi baik sikit. K. Sekarang ni dah baik sikit. Nak jadi baik banyak. Em em. Haha. So hi lagi. Hello. Holla holli. Sedara sedari cikebum cikebum. Well. Tengok tajuk entry "Hari Yang Bertauliah". Nampak nampak? Tapi selalu aku tajuk je gebang, entry fuhh jarang nak ada kaitan dengan tajuknya. So harap maklum lah. Aku taknak kejap lagi ada yang saman aku sebab aku update blog taksama macam tajuk. Aku bukan takda duit nak bayar, tapi aku rasa baiklah duit duit aku tu diberi kepada orang yang lebih memerlukan. Kaw tak perlu. 

So tadi memandangkan hari takda lah cerah mana, ataupun panas, tapi tapi tapi, macam hari ni, aku bangun tidur memang tak hujan. Aku bangun tidur tu aku macam bersyukur gila tau sebab aku kan memang niat nawaitu nak keluar hari ni. Yelah, kalau panas seronok sikit keluar orang kata. Kena matahari kan. Memandangkan dekat New York salji sekarang. Nampak? Penipuan yang dibuat tanpa research. Kan nampak bangang tu kalau menipu tanpa selidik terlebih dahulu. K aku bukan nak menipu. Aku bagi contoh je tu. K harap maklum. Pastu td bangun tidur bukak youtube dulu sepukul dua, tengok Lagenda Budak Setan. k not bad cerita dia cuma aku rasa yang first punya lagi best. Tapi aku takcakap yang nombor dua ni tak best. Dan takda pulak aku cakap yang nombor tiga empat dan lima tu aku heroin nya. Takda k takda. So jangan buat spekulasi aku akan berkahwin dengan babyboy aku dalam masa terdekat ni. Haaa. Sangat tibatiba. K poyyo semua ni poyyo. Wulaaan, poyyo ! Hadir lah dalam hidup ku, poyyo poyyo! Haha. Takleh blah jozan. Eh tibatiba. Hahahaha!

So melayan Lagenda Budak Setan then aku pun siap siap nak keluar sebab bajet nak keluar lepas zohor lah kan. Siap siap pakai tudung semua, tibatiba hujan. K. Bayang ah. Aku rasa macam give up gila ah. Kemain semangat k. Tibatiba hujan. Masa tu aku nyanyi lagu gerimis mengundang. Ku sangkakan, panas berpanjangan. Ada gerimis , ada gerimis mengundang. Nampak? Haha. Sedap jugak suara aku. K poyyo ni semua. Pastu tibatiba hujan berhenti. Tanpa membuang masa aku keluar. Lepak kat mana? Memandangkan Paris ni babymoll je, i mean kbmall. Haha. So aku memilih untuk melepak di babymoll sebab kat situ ada beberapa orang tersayang. Soul sistaaa. Haha. Aku kan kerja dekat sana dulu. Aku kan bos dulu. Sekarang aku bagi orang lain jawatan bos tu. Maklum lah, aku nak focus dengan babyboy. Nampak tak aku ni isteri yang taat pada suami. Untung kau babyboy kalau betul betul kita kahwin. K. Jangan perasan Joe. Please. Haha

Haaa, maka aku keluar lah. Kononnya nak beli sketch book yang lecturer suruh beli semua tu kan. Gila. Aku mencari tak jumpa pun weh. And i was like, dekat Kelantan je ke yang takda? Or memang takda benda alah tu dekat kedai biasa? Hello. Is Syarikat Muda Osman tu kedai biasa? K taktahu. Aku cari macam yang lecturer aku nak tau. I mean yang 20 sheets, size A3, 200gsm, brand CAMPAD. Aku cari macam orang gila tadi dekat kedai tu. Jumpa yang 200gsm, tapi 18 sheets. Jumpa yang 20 sheets tapi 165gsm. Memang shits lah kan. Aku nih kemain chat dengan budak kelas aku, tapi mereka memeningkan aku weh. Haha. Kejap kena beli kejap tak, so aku telah buat keputusan berani mati nak beli semua barang tu dekat Ipoh, New York. Entah sempat entah tidak. Benda alah tu nak guna hari Isnin kot. Takpalah. Saya redhoooo! Takpa. Gua brutal. Gua cool. So kenapa gua nak gelabah. Dimana ada kemahuan disitu ada jalan. Kalau takda jalan, buat jalan, tebas semak samun, maka nampak lah jalan. FUhh. Falsafah baru. Gua tahu gua hebat. Gua hebat bukan gua musang mahupun gua kelam. Pastu lepas give up nak cari barang untuk kelas tu, aku pun berjalan jalan and i found flat shoes yang agak lawa. So aku beli. Pembaziran berleluasa. Kalau lecturer suruh keluar kan sketch book tu, aku keluar kan kasut aku je. Sebab tu je yang aku jumpa. AH lantak. So saya ada kasut baru untuk ke kelas. Awak ada? 

Pastu aku pun balik lah. Memandangkan aku rasa duit habis banyak taktahu kemana. Aku rasa duit tu habis sebab aku melantak semua benda. K. Aku tahu. Aku lepaskan nafsu makan aku di Kelantan memandangkan dekat kamsis tu makan nasi lembik hari hari. Kamsis tu asrama saya kalau nak tahu lah kan. Hihi. Tapi takpa. Saya tetap bahagia berada di kamsis walaupun azhan cakap tu rumah hantu. Haha. Biadap betul Azhan. Nak merasa kaki aku agaknya. Bongok -..- Ah. Its Tuesday and tomorrow is Wednesday. So aku ada lebih kurang empat hari je lagi berada di kelantan before aku fly ke Ipoh New York skin solution menaiki Roller Coaster. Katanya abang zizan, melampau nye naik roller coaster. Tu bukan melampau bang, itu unique namanya. Haha. K ramai dah jealous. Nak aku panggil pengawal macam semalam? Nak nak? Kalau taknak cover sikit muka jealous kau tu. Haha. So senanya, aku tahu kenapa hujan. Em em. Senanya kite dah lama tak nyanyi tau tau. Pastu kite lama dah tak letak suara kite dalam blog ni tau tau. So tadi kan kan, kite nyanyi lagu rolling in the deep tau tau tau. Tapi tak sedap tau tau tau. Jadi kite nak letak jugak dalam blog ni tau tau tau. Sukati kite lah sebab ni blog kite tau tau tau. Takkan lah nak letak benda elok je kan kan kan? Letak lah jugak benda tak elok kadang kadang kan kan kan.  SO dengar lerr kalau nak dengar. No music katekooo. Suara sahaja. So agak teruk. K kesah ? 


K. Mohon jangan kutuk. Tolong lah. Haha. This is not youtube k. Takyah nak comment segala. Kalau letak youtube ni mahu kena bash aku. Jadi macam 5 days mc. Haha. Taknak gua. So dah. Itu sahaja.

While, this is for #ZIZAN'STWITTERFAMILY. Baiklah, beta ini bukan siapa siapa. Tapi izinkan beta untuk berbicara sepatah dua kata yang banyak kali dah patah. So korang yang mana pergi esok tu, mohon jaga diri yea. Enjoy your day. Duhh. Tolong lah jangan lupakan siewleng. Ye. Macam mana nak lupa, kenal pun tidak kan. K faham. Haha. So pendek kata, tapi yang pendek tu bukan saya. So ingin saya tegaskan kepada semua orang, enjoy your day. Hargai dengan sebaik baiknya. Kalau boleh buat benda benda pelik sikit. Cipta sejarah maksud saya. Eh bukan pelik. Unique. Seperti tibatiba buat terjatuh depan abang ke. Haaa. Sampai bila bila ingat tu. Kenangan woi. Haha. Orang lain tak jatuh kau sorang yang jatuh. So bila kau tanya abang, kenal tak kau, abang mungkin jawab, oooo awak yang jatuh tu kan? Hahaha. K gurau. To mereka yang tak dapat pergi. Takpa. Just chill bebeh. Berbahagia bagi pihak mereka yang pergi. Haha. Orang bahagia, kita kena bahagia juga. Kata family kan. Walaupun aku tahu aku jugak akan sentap. Tapi akan ku buat seperti taksentap. K. Sama sama lah kita. 

Kehadapan babyboy yang budiman. Mohon jaga diri esok. K. Buat buat cari bedtime story teller awak esok. Sebut sebut sikit nama siewleng. Oh tolong lha. K saya tahu saya ni poyo orangnya. Kuat berangan. Jadi mohon mohon jumpa saya di PUO nanti. Saya duduk bilik 111. Nanti masuk cafe Kamsis PUO, tanya budak budak kat situ, siapa peminat tegar zizan razak. Nanti ada lah orang panggil kan nanti. Eh? Bajet hot pulak aku bang. Haha. All i can say is, selamat berbahagia di samping peminat yang tak pernah jemu menyokong anda :) Sekian terima kasih. Hihi!

Takyah nak walkie talkie sangat beby. I dekat dapur ni. You dekat depan tv je. Haha. Kbye!

No comments :

Counting

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

katakan lahh :) anda bebas bersuara !