BabyBooo :)

Play with It. I'm busy :3



Sunday 18 November 2012

The Youth Activity :)

Tumblr_ltulmj4qdw1r3t4e1o1_500_large
Hai. Assalamualaikum. Hello. Nombor yang anda dail tidak dapat dihubungi. Okay. Takda kena mengena. I'm back. Setelah tiga hari dua malam bercuti dengan indahnya bersama insan insan tersayang. Ewah. Gua jadi minah bunga hari ni. Tibatiba. Rindu aku tak? Tak. Jangan jadi hipokrit boleh tak? Mengaku je lah kalau dah rindu. Hmm.. Let me proceed with the story. Tapi before tu, ingin aku tegaskan yang gambar dekat atas tu bukan aku dengan Zizan. Tolong lah faham. Semua tu gosip. Kitorang taksempat lagi nak pergi Paris sebab masing masing busy dengan kerjaya masing masing. Kami masih belum membuat keputusan nak pergi bercuti kemana. Busy sangat. Moga peminat peminat faham. HAHAHAHA! Takda ah. Gurau. Rasa diguraukan tak? Tak sudah. Kesah pulak aku. HAHA. 

Well.Hari ni hari Sabtu. And and, hari Khamis haritu aku ada pergi program Majlis Belia. Hewhew. Tapi tapi, macam reunion. Tapi tapi, aku jumpa kawan kawan aku. Tapi tapi masa tu diorang cuti. Jadi kan, lama takjumpa, boleh lah jumpa sebab diorang cuti. Sapa lagi join uh? Haaa. Geng LBPBS 1 , and  and LBPBS 2, and and and, belia belia lain ah. Ramai jugak lah yang join kan. Petang khamis tu kitorang pergi. Thanks to Afiq, Tirah, Ena sebab datang rumah aku pagi pagi lagi, panggil panggil aku disaat aku baru bangun tidur dan masih belum mandi. And thankyou weh tunggu aku mandi. Pastu aku gerak pergi IPC dengan diorang. Pastu jumpa ah mukamuka yang lama tak jumpa such as JIJIE AIN and and ramai lagi lah. Kalau nak dimention kan, emm mungkin pagi esok baru aku siap update blog. Yea. Mungkin. 

Pastu daripada IPC , ramai ramai gerak pergi Perdana Resort, pastu masuk bilik, sembahyang, salin baju. Dan dan, petang tu kitorang main. Weee. Kitorang main emm emm emm lupa weh nama apa game tu. Yang kena baling selipar tu. Mulamula kena susun selipar tu, i mean, tegakkan selipar tu, eh tegakkan. Macam pelik pulak. Ahh. Takkisah. yang dia guna tiga selipar, buat macam Eiffel Tower, pastu kena baling dengan bola. Pastu kitorang main baling baling kejar kejar. Ah. Kejap. **************************** 
Okay tahu dah. I ask Fathi just now. Dia cakap game tu nama Bola Kaki Tiga. Eh. Bola ada kaki? Ular takda kaki pon. Tapi yang aku tahu otak burung unta lagi kecik dari matanya. Ha. Pastu main benda tu macam awesome gila. And can you imagine kitorang yang dah besar ni main punyalah bersungguh petang tu. Ah. Aku takpa lah tak besar sangat. Pastu aku tengok ah the lelaki lelaki, yang umur 18, 19, main benda tu and i was like , Sungguh mano popok mu main? HAHA. Tapi takpa ah. Benda tu awesome okay. Merapatkan silaturrahim orang kata. Pastu lepas main, diorang gerak pergi emm emm kolam. yess. Kolam. Swimming pool. Sumpah! Bising ah si lelaki lelaki tu main kolam. Macam macam aksi kot diorang buat. Aku tak main air pun, sekadar berada di tepi tepian. Berkelakuan seperti bawang putih memanggil ibunya yang telah menjadi ikan kaloi. HAAAAA ~! 

Pastu pastu malam tu ada majlis perasmian. BBQ. Main satu game, sesi karaoke. And around 11.30 kitorang masuk bilik. Yang takleh blah sesi karaoke diteruskan dalam bilik dengan kak tirah kejap. And me macam biasa. Buat bising buat bising dan buat bising okayh. Ah. Memang kacau orang tidur hobi aku. Buat bising. Pastu start rasa bosan. Then ajak JIJIE tengok Hantu Kapcai while orang lain buat hal masing masing. Haha. Ada yang mandi tengok tv tidur -.- And aku macam biasa malam malam luang kan masa dengan babyboy ah. Aku kan takboleh kalau tak date dengan dia dalam masa sehari. Tolong lah faham haha! Nampak kesetian tu? Pastu aku tidur dalam pukul berapa entah. Lewat jugak lah kan. Pastu yang takleh blahnya kemain berjanji dengan Kak Azie, Kak Tirah yang kononnya nak bangun pukul tujuh pagi lagi nak mandi kolam. Ah. Kononnya. Tapi aku tujuh lebih baru bangun. SUBUH GAJAH siot -.- Pastu kemas kemas barang jap. Makan makan, around 9 am. Berkumpul. Bincang bincang, cakap cakap. Then terjun kolam. HAHAHAA ! Pastu balik. Yeayy! kite ada gambar. Tengok ah. FIq, sorry, aku ambik gambar mung. hIHIHI :*

Me had a deeper conversation with Abe Ley. HAHA. Penat weh main Bola Kaki Tiga tu. HAHA. 

Ni abang abang hero kita ni hah. Our men. Uuuu ~

# First #

# Second #
# Third #

# Fourth # 

And they keep doing the same thing over and over. HAHA! Sampai pagi tu pegawai kat kolam tu cakap takboleh lompat lompat macam tu. Bahaya lah apa lah. HAHA.

Nampak tak permainan aku? Macam Bawang Putih panggil mak ikan kaloi. haha. Okay. Aku bawang hitam-.-

US :D

The teruk me. Muka berminyak dan yang paling teruk , kenapa aku macam pendek gilaaaa :O

Okay. nampak la aku tinggi sikit. Har Har Har

Pastu takda dah pasal perdana resort. HAHA. Lepas balik rumah petang tu, aku kena pergi IPC balik. Sebab keesokan hari tu iaitu hari ni, aku kena duty. Malam tu tidur IPC and and kau tau tk aku tak dapat tengok Maharaja Lawak Mega semalam. Ohmaii. Sentap okay sentap. Scroll timeline macam semorang duk puji puji abang zizan, abang johan. EH sentap tahu tak. Rasa macam menikam nikam jiwa tahu tak. Rasa macam telan pisau. Eh? HAHA. Pastu buat taktau. Main game. Bajet cool. Nasib baik si HULK whatsapp dengan aku. Si POTTER pun. Adalah jugak bagi link dekat aku suruh tengok online antaranya @aunirozmi . Tapi hampehh. Wifi macam slow gila babeng. HAHA! hmm. Kononnya nak date dengan zizan malam tu pukul 10. Tapi sebab takdapat nak tengok online, terpaksa lah biar dia jumpa peminat peminat dia yang lain dulu. Nampak tak aku mengalah disitu? Nampak. Pastu tengah malam tu HULK bagitau yang dah boleh tengok online. Terus lah aku bukak. Date lah dengan abang zizan pukul 1 pagi. HAHA. Takda berebut dengan orang. Date lewat sikit. haha. Pastu pagi tadi aku duty dengan jayanya. Alhamdullillah. 

Maka, itu je lah aktiviti nya. Tapi jujur, rasa macam camping lah jugak. sebab at last terpaksa berpisah lepas tiga hari dua malam bersama. Wuu. Balik tu aku tidur dengan bersungguh sungguhnya. Haha. Dah ah. Takda benda dah aku nak cerita. Banyak sangat dah aku cerita. Kalau kau nak cerita apa apa , kau cerita lah. Tapi kau kena ah faham takda orang nak dengan kat sini. Har Har Har 

Weh. Aku rasa aku kena tidur dah ni haaa. Abang zizan merajuk dah tu. Nampak? Muka merajuk ah tu. Dia suruh aku tidur tapi aku taknak tidur. Emm. Aku kena tidur lah ni. Lalala~ Tidur dulu weh. Night. Assalamualaikum. Weh. Don't forget to vote abang zizan for Shout Awards. Pleaseeeee. K ah. Bye ! Assalamualaikum :) 

Jap. Nak post gambar last. 

Its-called-swag-bitch-31_large

No comments :

Counting

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

katakan lahh :) anda bebas bersuara !