BabyBooo :)

Play with It. I'm busy :3



Wednesday 21 November 2012

Please Be Mine :D

Tumblr_mdrding1ow1racnzro1_500_large

Nah! Ambik kau gambar. haha. Kite nak lelaki macam tu. Nak nak. Kalau dia taknak nyanyi dekat aku takpa. Aku boleh nyanyi dekat dia. Tapi tolong lah, biar lah dia boleh mainkan guitar untuk aku. Abang zizan, nanti kalau kita jumpa, abang nyanyikan untuk saya k?? HAHA. 

Takda apa pun update blog ni. Nak letak video je. HAHA. Tolong dengar. Please. Abang zizan tu kena dengar. Haha. Mana tahu nak cari partner nyanyi nanti. Emm emm.. Hahaha. Takda gurau. Haha. Dengar ni, tapi sebelum tu, mohon pause kejap lagu SO7 kat bawah tu. Okay thankyou :*


Okay. Aku tahu benda ni merepek.. haha. Tapi sukahati aku ah nak letak apa kat sini. Blog aku. emm emm. HAHA! Okay. Tahu suara aku sedap tapi aku saja ja nak bagitau kau semua yang aku suka nyanyi. Pastu aku suka dengar lagu Be Mine. Pastu aku nyanyi lah. K nak keluar. Hahaha. BYEEE! Terimakasih mendengar. haha

No comments :

Counting

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

katakan lahh :) anda bebas bersuara !