BabyBooo :)

Play with It. I'm busy :3



Thursday 10 May 2012

Promo File Baru : Cinta SI Budak Sekolah :D




Tadaaa ! Here I comes . Lama nya tak update blog . Sorry Sorry . Aku tau ramai gila peminat aku yang tengah berkabung kat luar sana sebab terlampau sedih aku tak update blog kan ? Rindu aku lattew . Ada peminat aku siap buat rusuhan dekat Paris semata mata nak suruh aku update blog ? Obses kan they all ? Amemang ! Tu tanda nya peminat aku memang sayang lah dekat aku en en en ? Bangga mak nyahhh :) Ouh . Gila . Perhatian pada jealousy , takyah nak jealous sangat lah . Kang ade jugak yang makan nasik guna straw . 

Okay done bab merapu . Now nak bagi tau beberapa sebab kenapa aku mendiamkan diri selama beberapa hari . Tapi kalau peminat aku tu , sehari aku tak munculkan diri rasa macam bertahun tahun kan ? kan kan ? Sapa tak angguk aku tak bagi autograf . Angguk cepat . 

*Bunyi Cengkerik*

Terimakasih kerana mengangguk . Ekchelli aku tak online since Sabtu lepas yang bertarikh 5 May 2012 . Sorry to say . Wifi takboleh nak guna . Dato Sri takbagi bukak wifi sebab adik aku yang masih dibawah umur terlampau kuat berfacebook , sehingga mengalahkan aku . Because of one wifi , all the people cannot online . Gila gempak peribahasa aku . Sah sah Adnan Sempit tergugat . Seksa wei tak online . Jadi memandangkan banyak hal yang harus dilaksanakan dengan menggunakan internet , Dato Sri telah merubah fikiran menguatkuasa kan kembali penggunaan wifi dirumah ini . Muahaha ! Kagum nya aku dengan diri aku  . Dramatis gila ayat aku . Err . Dramatis or Gramatis ? Or Dramatik ? Or Gramatik ? argh ! Lantak lah . Phuii ! 

FYI , a few days ago , result UPU keluar . And finally , aku tidak berjaya . Erk -__- Bodoh sangat ke saye ni ? Saya rasa tak . Saya rasa saya comel je . Okay poyo . Jealous ? Menyampah ? Nak luah kan rasa tak puas hati ? Talk to my hand ! AMKN ! Ade Mak Kesah Nyah ? Blog aku lantak lah aku nak puji siapa . Nak puji Jalaluddin Hassan pon boleh lah . Engkau ada ? Hah ! Ekchelli , first first tu memang harap dekat UPU lah kan . Tapi dah rasa berat dah actually . Rasa macam tak dapat je wei . Kata hati memang cakap aku tak dapat ah . So , aku suruh Jiji check . Terimakasih Jijie . Sayang ko wei :D Thankyou tolong check . Hewhew ! So , bila dah takdapat tu , aku boleh je gelak . Sebab takda lah harap gila gila kan . So cool lah takda rezeki nak buat macam mana kan ? 

Bila dah takdapat nak masuk IPTA tu memang ingat nak call Razizan Razak , ajak dia kahwin lah . Tapi sebab dia tengah rehat , malas nak kacau dia lah . Zizan tu , kalau aku ajak kahwin memang dia terus nak masuk meminang . Kalau ikut kan dia , pukul 8 pagi meminang , pukul 2 petang bertunang , pukul 9 malam akad nikah . Betapa nak nya dia dekat aku . Aku malas la nak bising bising . Kang Karam Singh Walia datang interview . Malas lah . Okay jauh dah aku menyimpang ni . So , bila takdapat nak masuk IPTA , takboleh nak buat apa dah . Nak kahwin pon Zizan tengah rehat sekarang . Biar lah dia betul betul sehat dulu baru aku kahwin . Sweet tak ? Amemang : ) 

Takdapat masuk IPTA , aku dengan bangga nya menyambung pelajaran di Sultan Ismail College , Dipsasi ( Diploma + Asasi ) sains physic :) Gila gempak . Aku jadi budak Pra U . I repeat Pra U . Alaaa . Takmain lah masuk U terus . Jadi budak Pra lah best . Comel ape kalau kau tengok budak budak Pra . Jadi , memandangkan aku ni tergolong dalam kalangan orang orang comel dan gorgeous sedunia , aku masuk Pra U dulu . Bak kata pepatah orang kelantan , Heroin tok gaduh ! Takfaham ? Google translate pon boleh . Err . Maybe aku memang stay kat sana kot . Sebab sistem this year ohsemm lah jugak . Tapi otak memang kena cair lah . Tapi apa ada hal . Otak aku ni bijak , tapi bagi pinjam dekat budak budak yang dapat straight a plus tu . Ni nak ambik balik la ni . So , belajar lah I . 

Perkembangan terkini tak belajar pon lagi . Tapi tengah orientasi . Masa orientasi ni lah nak usha usha anak anak ikan wanna be , adik adik angkat wanna be ,  dan jugak husband wanna be . Eh eh . Husband wanna be tak perlu . Razizan Razak dah ada :) Tapi seriously , ramai jugak yang handsome wei . Memang cuci lah mata aku . Takda habuk takda apa . Cuci mata 24 jam . So mana mana gadis yang rabun ke ade masalah mata ke , boleh la datang sekolah baru aku . Kita sama sama cuci mata . Herher . Astaghfirullahalazim . Aku nak belajar aku nak belajar . Tapi sambil menyelam minum air pon boleh kan ? Hari first day rasa janggal , second day okay sikit , third day , okayyy lebih sikit . Heee . Geng sekepala sekarang , MJ , AISYAH , WAFA , SHIRO , ATEM . Budak zs dulu . Segan lah nak tegur orang lain . And lelaki lelaki pertama aku kenal dalam kalangan budak sekolah aku , err BUYAAA , FAIZ dengan ANUAR :) Satu grup dengan aku . Tu yang kenal tu . 

Err . Orientasi kire okay lah kan . Cool je . Tadi kami si gadis senamrobik for an hour . Super Awesome ! Gilak lah . Best wei senamrobik :) Hari first , taklimat sikit sikit je pasal sekolah tu . Then second day ada ceramah motivasi and duduk dalam group . Third day iaitu hari ni , majlis perasmian dengan aktiviti bersukan :) Okay done . Next week banyak briefing pasal subjek subjek . Rabu baru start masuk kelas . Taksabar nak ada classmate baru . But then classmate lama taklupa wei . No worries . Okay done meng update status . Ouh btway , hari sabtu lepas aku ade aktiviti pbs . Yang group aku pulak . Hari tu AWAAS dengan D THREEZ kan , hari tu group aku , CRAYON . Nanti lah aku update pasal tu besok besok . 

Err now nak tidur . Mengantuk . Letih lah jadi budak sekolah . Herher . Gila lah . Muda nya aku jadi budak sekolah balik . Dah la dikelilingi lelaki lelaki . Pergi je mana mana mesti ramai lelaki . Nasib baik aku pakai tudung sekolah . Takramai sangat lah yang cam aku ni artis . Kalau tak memang semua orang serbu lah kan ? Nasib baik . Okay now . Nak chiowww . Bye bye bye . Assalamualaikum :) 

Lakukan senaman jari dengan menekan butang like sekali untuk satu entry . Insyallah , kurus lah nanti semua orang :)  

No comments :

Counting

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

katakan lahh :) anda bebas bersuara !