BabyBooo :)

Play with It. I'm busy :3



Sunday 19 February 2012

Its All About Him


phewww ~ letih gila ni . tapi aku gagah kan jugak diri aku yang memang comel ni untuk update blog yang gorgeous macam aku ni . auww . aku ingin highlight kan kat sini , GORGEOUS MACAM AKU . okay jap . kenapa muka kau macam bengang bila sampai part gorgeous macam aku tu ? kau takpuas hati ke hape ni ? aii .  tapi lantak kau lah an . aku , sebesar kuman pon tak peduli . 

pergh ! hari ni sangat la letih . tadi bos aku datang kat tempat keje . hadoi . seram . fyi , aku takut gila dengan bos aku . tadi dia datang bawak stock baru . masa dia datang tu phone aku sangkut kat tengkuk . masa dia dtg tu aku tgh dgr lagu . tibatiba dia muncul dari blakang . sumpah aku panic gila . yela . mana boleh main phone masa keje . aku dah penah kena tegur dah sebab main phone . so bila dio datang sari belakang tu , aku tperanjat , terus tutup lagu yang aku pasang tu an . pheww ~ nasib baik dia tak marah . and maybe dia takprasan kot aku tengah main phone . okay la jugak kalau cenggitu . so , dia datang bawak stock baru lah tadi . and , bila dah ade stock baru , dah sah sah kena susun . letihh doe ,. memang lah bunyik dia macam susun je tapi susun tu berdiri . aku tak boleh berdiri lama lama . lenguhh gila jadikk . yela . artis kan . takbiasa berdiri lame lame . kecuali masa buat show . err . dah la . taknak libatkan dunia artis . 

so , before smpai part susun jam tu , masa mulamula bos sampaii , aku duduk atas kerusi , then aku letak kaki aku atas rak yang ade jam . tapi takde la pijak jam uh . tak kena langsung pon jam uh . aku letak sipisipi je . bos aku pon tegur , "AUNI ! you duduk elok elok . kaki jangan letak atas tu " pastu dia senyumm . auww comel betul bos aku . mesti kau nak bos macam tu an ? eeeyy , takmalu , semua nak tiru aku an ? mentang mentang la aku ni idola sume orang . ape laa . sambung crita balikk , masa dia tegur mulamula tu , aku tak kesah sangat la kan sebab dia senyum . pastu masa aku tengah susun jam dia tibatiba panggil aku . "AUNI ! you datang berdiri sini *sebelah dia . depan jam budak budak* !" masa tu aku mmg panic gila . dia taknak kasi aku duduk ke hape . macam melampau je . pastu aku pon pegi berdiri sebelah dia . tapi masa berdiri sebelah dia tu aku tibatiba dapat rasa yang dia nak serahkan semua business dia kat aku . aku memang rasa macam tu . aku ni hebat . logik la kalau dia nak aku take care dia sume business . maybe dia nak pencen an . so , bila berdiri sebelah dia , dia cakap "you tengok ini jam , mana satu nampak kemas *tunjuk jam . kiri dan kanan* " aku pon tunjuk jam yang belah kiri . sebab mmg jam tu nampak kemas sikit susun . yela , bos aku sendiri yang susun. bila aku jawab yang kiri tu lagi kemas , dia suruh aku susun jam yang belah kanan tu sama macam jam yang belah kiri . aku pon susun la . hilang la rasa takut tu . dia nak suruh aku je kot . nama lagi bos an . tak bos la kalau tak suruh orang . bukan cenggitu ka ? bijak betul aku . 

so . tu je cerite aku hari ni . menarik gila an ? ohmai . terime kasih terime kasihh . kau takpuji pon aku dah tau . so , takyah puji sangat . actually , apa yang aku cerita panjang kat atas ni salah satu scene filem Cintaku Si Penjual Jam Yang Sangat Cun Ayu Lagi Menawan . alaa . filem pecah panggung sebab tajuk dia tu . menarik kan cerita dia ? fyi , aku lah penulis scrip , aku lahh pelakonn . hebat betul aku ni . kan ? jap . kenapa kau tak jawab eh ? ouh lupa . kau takut nak puji aku an ? sebab aku dah tau yang aku mmg hebat . ohmaii . cepat betul kau belajar . okay dah la . sampai situ je . 

aku dah nak tido ni . betul . mengantuk gila . yela .letih shooting scene angkat jam . besok nak sambung shooting lagi . boring la buat benda sama je . rasa nak berhenti je jadi artist ni . yela . harta aku dah banyak sangat . baik berhentii je . tapi sebab aku sayang kan kau semua ni , sayangkan peminat aku , aku terus jadi artist . aku bukan nak sangat pon . demi peminat je ni . hihik . sayang betul aku kat peminat aku . dah la . sugar daddy aku M.DAUD KILAU dah text aku dah suruh tido . bai lah semua . muah kiri muah kanan . muah dua dua belah . toodles . tayam awat awat shume . hihik . tajuk entry 'its all about him' kan ? him tu bos aku la . tapi aku nak tegaskan kat sini . tajuk entry mmg takde kaitan dengan isi dia terimakasih . bhaiii :)


No comments :

Counting

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

katakan lahh :) anda bebas bersuara !