BabyBooo :)

Play with It. I'm busy :3



Tuesday 27 December 2011

Pendatang :)

HELLO ^.^
BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM *muka suci*

berdasarkan petikan dan kenyataan di atas , terdapat beberapa
agenda yang akan saya ketengahkan
*omk ! cikgu BM aku akan kagum kalau baca ayat ni*


pendatang , apa ke jadah nya itu ? PATI ?
gejala  pendatang asing tanpa izin semakin menjadi-jadi
negara kita seolah-oleh menjadi tempat persinggahan
yang utama bagi pendatang ini
namun , tidakkah warga malaysia menyedari tentang
keburukan yang bakal berlaku sekiranya keadaan ini semakin
berleluasa ?

---bunyi kipas dan cengkerik---
*kutampar diri sendiri*

gila . aku punya ayat bole buat skrip
program 360 or 999 neh 
jealous lah tu kan ?
dah dah dah
simpan muka takk puas hati tu 

act , pendatang yang aku maksudkan tu aku la bhaii
aku pendatang

PENDATANG BARU YANG SANGAT COMEL
DAN SUCI

hello awak , kenapa muka menyampah tu ?
jealous lagi la ni ?
dah dah dah tutup tak payah baca
takrugi pon

oke sambung
aku pendatang BARU dalam dunia pem-BLOG-an
ini
maaf . ingin aku ketengahkan disini
aku tak terer macam kalian sebab aku maseh baru
i repeat
MASEH BARU MACAM BAYI

jadi , sila la faham kalau ape yang aku coretkan neh
macam tak seterer korang
aku takpanda bhaii
biasa la artis kan
busy shooting takda masa sangat nak mem blog2 neh

nak autograph ? eh . sorry . you kena tanya my manager

hmmmmmm
faktor2 yang mendorong aku terjebak ke dunia yang laro
ini adalah kerana pengaruh rakan sebaya yea
dan juga kejutan elektrik budaya

faktor lain jugak sebab aku ni jenis manusia yang macam
suka mencarut ntah pape
okay jugak kan kalau buat cool blog neh . 
boleh la jugak kenyangkan perut meluahkan perasaan

so , untuk menyambut kedatangan pendatang macam aku ni
sambutlah baik-baik an
takkan aku datang korang terus nak simbah asid
kat muka aku kan ?

follow lah aku . kemana sahaja aku pergi
atleast tak bosan aku dk sorang-sorang
ade jugak yang follow kan ?

jadi . apa lagi yang ku ingin nyatakan
hmm oh yeaa 
let me tell you something before you you ni 
pasang niat nak follow my blog


hmm . aku ni jenis POYO okay . 
prasan banyak sikit . ouh kejap
kalau yg jenis tak suka orang GEDIK tu ,
sila jangan follow BLOG aku.takrugi.
kau follow kat jugak saket hati
lepatu kau tambah dosa sebab kutuk aku
*WHOAHH ! macam aku famous gila*


kau tanya aku kenapa ? 
dheii bhaiiyaa sbb aku gedik la 
kawan aku je kot yang faham bahasa GEDIK aku nhe
jadi harus diHIGHLIGHTkan
kalau yang taksuka gedik tu, 
sila jauhkan diri anda dari skrin
lalu , ambik garfu di dapur dan butakan matamu


oke dah . aku MERAPU .


back to reality
my name is AMIRAH AUNI . im 17 . 
lepasan SPM .
aktiviti lepas SPM , kerja di RTM sebagai CEO
rehat tido makan
 jealous la tu kan ? silakan .


oke baiklah . korang jangan kutuk blog aku tau
malu GILA kot
blog aku tak GORGEOUS dan HOT mcm blog korang
tapi kau kena paham aku ni samseng *cintaelyssa*


korang kena la paham aku ni artis
takda masa nak edit itu ini
busy la
show , shooting sana sini
faham kay ?


baiklah aku nak check out
nanti aku check in balik kalau perlu
kalau free tak shooting :P


okay baii . kim salam mak eah ?
muah kiri muah kanan ! byee !




No comments :

Counting

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

katakan lahh :) anda bebas bersuara !